بررسی تاریخچه معروف ترین برند های شکلات و قهوه در دنیا

سالهاست که شکلات و قهوه در بین خانواده ها از محبوبیت خاصی برخوردار بوده و انواع مختلف این محصولات با برندهای مختلف مهمان خانه ی مردم بوده اند. امروزه شکلات و قهوه ارتباط تنگاتنگی با زندگی روزمره انسان دارد. در ادامه قصد داریم شما را با تاریخچه معروف ترین برند های شکلات و قهوه در دنیا آشنا کنیم. با ما همراه شوید.

Ferrero Rocher

شکلات  Ferrero Rocher، یکی از معروف ترین و محبوب ترین برند های شکلات و قهوه در دنیا ، تولید شده توسط سازنده شکلات ایتالیایی Ferrero، اولین بار در سال 1982 در اروپا توسط Michael Ferrero معرفی شد.

بررسی تاریخچه معروف ترین برند های شکلات و قهوه در دنیا

لیندتLindt

این برند به عنوان یکی از مطرح ترین برند های شکلات و قهوه در دنیا که در سال 1845 در زوریخ سوئیس تاسیس شد ، به دلیل تولید بزرگترین شکلات سفید در جهان مشهور است. محبوب ترین شکلات لیندت در بازار ، یک توپ شکلاتی بوده که پوسته شکلاتی سفت دارد و زیر آن یک پرکننده شکلاتی صاف است. خرید شکلات خارجی با بهترین و قیمت در فروشگاه گالری شکلات امکان پذیر است.

استارباکس

این برند که 238000 کارمند در سراسر جهان دارد ، توانسته با گردش مالی میلیارد دلاری به موفق ترین قهوه زنجیره ای در جهان تبدیل شود. این برند در سال 1987 توسط هوارد شولتز به مبلغ 3.8 میلیون دلار خریداری شد و توانست به یکی از بزرگترین و پرفروش ترین برند های شکلات و قهوه در دنیا تبدیل شود.

گیراردلیGhirardelli

شرکت شکلات سازی Ghirardelli یکی از محبوب ترین برند های شکلات و قهوه در دنیا بوده که نام خود را از نام شکلاتیر معروف ایتالیایی Domingo Ghirardelli گرفته است.. این شرکت که در سال 1852 تأسیس شد، سومین شرکت قدیمی شکلات در ایالات متحده است و برخی از طعم ها و گزینه های مختلف خود را در فروشگاه های تخصصی Ghirardelli ذخیره می کند.

هرشیHershey

شکلات های هرشی به خاطر تنوع شان معروف هستند. این برند با ارائه گزینه های مختلف شکلات ، در سال 1873 زمانی که استاد شکلات میلتون اس. هرشی یک فروشگاه شیرینی در فیلادلفیا افتتاح کرد ، تأسیس شد.

بررسی تاریخچه معروف ترین برند های شکلات و قهوه در دنیا

گولیانguylian

برند Guylian که توسط Guy Foubert در بلژیک در سال 1958 تأسیس شد ، یکی از معروف ترین برند های شکلات و قهوه در دنیا است. اگرچه این شرکت توسط Lotte Confectionery به مبلغ 164 میلیون دلار در سال 2008 خریداری شد، اما همچنان به تولید شکلات با نام تجاری Guylian ادامه می دهد. این برند لوکس معمولا محصولات را در جعبه های هدیه می فروشد. برای اطلاع از قیمت و خرید قهوه خارجی معروف ترین برند ها در دنیا از محصولات ما بازدید کنید.

Patch

پچی ، یک برند لوکس برای کادوهای شکلاتی متشکل از مواد کاملا طبیعی و باکیفیت متمایز است. در لیست بیش از 50 گونه محصول ، نسخه های یکپارچه آجیل بو داده (فندق ، پسته ، بادام)، پوست پرتقال ، تکه های توت فرنگی خشک و غیره وجود دارد. پچی اخیراً پنج طعم عجیب و غریب جدید را به برخی از دستور العمل های خود اضافه کرده است ؛ از جمله آب نبات پنبه ای ، چیزکیک و کره بادام زمینی.

گودیوا

این یک کارگاه دست ساز شکلات است که 95 سال پیش توسط استاد معروف شکلات جوزف درپس به افتخار رهبر افسانه ای لیدی گودیوا در بروکسل تاسیس شد. بسته بندی های شکلات این برند که به مرور زمان به یک شرکت بین المللی و معروف ترین برند های شکلات و قهوه در دنیا تبدیل شد با تصویرسازی بانو گودیوا تزیین شده است.

دانکین دونات

این برند که در سال 1950 در آمریکا تأسیس شد و در فرهنگ آمریکایی جایگاه بسیار خوبی دارد ، یکی از موفق ترین و پرفروش ترین برند های شکلات و قهوه در دنیا است. دانکین دوناتز با ادامه ارائه خدمت در بسیاری از نقاط دنیا ، 11000 نقطه فروش در سراسر جهان دارد.

Toblerone

Toblerone یکی از برندهای معروف شکلات سوئیسی و برند های شکلات و قهوه در دنیا است. شکلات های Toblerone که متعلق به قنادی معروف آمریکایی Mondelez International Inc است به دلیل شکل منشور مثلثی معروف است. این شرکت در برن شروع به تولید کرد. این برند که به خاطر شکلات غنی از نوقاش معروف است ، انواع مختلفی مانند توبلرون ، اسنو تاپس ، شکلات ساده و شکلات سفید دارد.

کدبری Cadbury

Cadbury متعلق به Mondelez International ، یک شرکت شیرینی پزی چندملیتی بریتانیایی است و بعد از Wrigley، دومین برند بزرگ شیرینی پزی در جهان است. دفتر مرکزی این برند در Uxbridge، غرب لندن بوده و در 50 کشور در سراسر جهان فعالیت می کند.

چقدر می پسندید؟
  • تلگرام
  • واتساپ
به نظر شما این پست خوب بود؟ اگر پسندیدید حتما امتیاز دهید!
چقدر می پسندید؟