بازار کار دکوراسیون داخلی در کانادا

بازار کار دکوراسیون داخلی در کانادا چگونه است؟ کانادا سرزمین فرصتهاست و این کشور با برنامه‌ها و موقعیتهایی شغلی عالی، میزبان هزاران مهاجر از سراسر جهان است. یکی از مشاغل مورد تقاضا در کانادا در زمینه دکوراسیون داخلی و طراحی داخلی است. اما آیا دکوراسیون داخلی شغل خوبی در کانادا است؟

دکوراسیون داخلی به دلایل مختلف نظیر فرصتها و چشم انداز شغلی، درآمد کافی، تجربه کاری لذتبخش و انعطاف پذیری، از مشاغل خوب در کانادا می باشد.

شما بعنوان یک طراح داخلی و طراح دکوراسیون داخلی با تجربه، شانس بسیار بالایی برای یافتن شغلی در کانادا خواهید داشت. فرصتهای شغلی در این زمینه را می توان در آلبرتا، بریتیش کلمبیا، مانیتوبا، نیوبرانزویک، نیوفاندلند و لابرادور، نوا اسکوشیا، انتاریو، جزیره پرنس ادوارد، کبک و ساسکاچوان یافت.

لذا، زمانی که تصمیم جهت مهاجرت کاری به کانادا می‌گیرید، نه تنها گزینه‌های مهاجرتی متعددی برای شما وجود خواهد داشت، بلکه فرصتهای شغلی زیادی نیز در اختیارتان قرار خواهد گرفت.

در ادامه بیشتر در مورد شغل دکوراسیون داخلی صحبت خواهیم کرد.

بازار کار دکوراسیون داخلی در کانادا

بازار کار دکوراسیون داخلی در کانادا چگونه است؟

یکی از چالش برانگیزترین سوالات در زمان مهاجرت به کانادا این است که آیا می توانم در موقعیت شغلی طراح داخلی یا دکوراسیون داخلی در کانادا کار پیدا کنم؟ در پاسخ به این سوال می توان گفت، بله. البته، سطح تخصص و تجربه کاری از عوامل مهم در اشتغال در این زمینه‌های شغلی است.

طراحان داخلی و دکوراسیون داخلی یکی از پر تقاضاترین مشاغل در سراسر کانادا هستند و حتی ممکن است بتوانید با این موقعیتهای شغلی، کارت اقامت دائم کانادا را با و یا بدون اخذ پیشنهاد شغلی دریافت نمایید.

به طور کلی، موقعیت‌های شغلی برای طراحان داخلی و دکوراسیون داخلی در همه 11 استان و منطقه کانادا وجود دارد.

علاوه بر این، تخمین زده می شود که در طی چند سال آینده حدود 23000 شغل جدید ایجاد شود. همچنین، 30000 موقعیت شغلی جدید برای فارغ التحصیلان و مهاجرینی که می خواهند در کانادا زندگی و کار کنند، ایجاد خواهد شد و به همین دلیل است که کانادا به طراح داخلی و دکوراسیون داخلی نیاز دارد.

لذا، مهاجرت به کانادا به عنوان یک طراح داخلی یا طراح دکوراسیون داخلی می تواند ایده خوبی باشد.

درآمد طراحان داخلی و دکوراسیون داخلی در کانادا

طراحان داخلی و طراح دکوراسیون داخلی در کانادا چقدر است؟ در ادامه مبحث بازار کار دکوراسیون داخلی در کانادا ، می بایست درآمد این شغل را نیز بررسی کرد.

درآمد حقوق در کانادا بسیار رقابتی است و به عنوان یک طراح داخلی و طراح دکوراسیون داخلی با تجربه، می توانید سالیانه درآمدی بین 72900 تا 109500 دلار داشته باشید.

موسسه‌های مهاجرتی که در حوزه اقامت کاری کانادا به ما کمک میکنند

در حال حاضر، مهاجرت به کانادا برای بسیاری از افرادی که دنبال رشد شغلی و زندگی بهتر هستند، جذابیت ویژه‌ای دارد. اما این فرآیند پیچیده و طاقت‌فرسا است و نیازمند تخصص و دانش کافی در این زمینه است. به همین دلیل، موسسات مهاجرتی که در حوزه اقامت کاری کانادا فعالیت می‌کنند، می‌توانند به شما در این مسیر کمک کننده و یاری رسان باشند. یکی از موسساتی که سالها در این حوزه فعالیت کرده و تخصص لازم و کافی دارد شرکت و موسسه مهاجرتی مهرآفرین نام دارد که در این حوزه اعتبار مناسبی دارد.

بازار کار دکوراسیون داخلی در کانادا

موقعیت‌های شغلی در زمینه طراحی داخلی و دکوراسیون داخلی در کانادا

اکثر موقیت‌های شغلی در زمینه طراح داخلی و دکوراسیون داخلی در کانادا به صورت آنلاین از طریق سایت‌های مربوط به مشاغل، آگهی شده و اغلب، از یک کد (کد NOC) برای شناسایی مشاغل طراح داخلی و دکوراسیون داخلی استفاده می شود.

این کدها در سراسر کانادا برای شناسایی انواع مشاغل کاربرد دارند و کد NOC برای طراحان داخلی و دکوراسیون داخلی 5242 است.

به طور کلی، طراحان داخلی و دکوراسیون داخلی طرح‌های کاربردی، زیباشناسانه و مطمئن خود را برای فضاهای داخلی در ساختمان‌های فرهنگی، تجاری، مسکونی و صنعتی ایجاد می کنند.

این افراد توسط شرکت‌های معماری و طراحی داخلی، موسسات خرده فروشی، شرکت‌های ساختمانی، بیمارستان‌ها، شرکت‌های هواپیمایی، هتل‌ها، رستوران‌های زنجیره ای و دیگر موسسات استخدام می شوند و یا ممکن است مسیر خوداشتغالی را دنبال کنند.

از موقعیت‌های شغلی مرتبط با طراح داخلی و دکوراسیون داخلی می توان به موارد زیر اشاره نمود:

طراح داخلی هواپیمابرنامه ریز فضای ساختمانطراح داخلی هواپیماهای تجاریطراح داخلی رسمی
مشاور رنگ / دکوراسیون منزلمشاور دکوراسیونطراح / طراحی داخلیمشاور طراحی سبز
مشاور دکوراسیون منزلدکوراتور منزلسازمان دهنده منزلاستیجر منزل (مشاور تغییر منازل فروشی)
نقشه کش فضای کاریمشاور صحنه پردازی منزلمشاور دکوراسیون داخلیدکوراتور داخلی
مشاور طراحی داخلیمدیر پروژه طراحی داخلیتکنسین طراحی داخلیطراح داخلی
دستیار طراح داخلیطراح فضای داخلیطراح آشپزخانهطراح داخلی دارای مجوز
نقشه کش فضای اداریطراح داخلی ثبت شدهنقشه کش فضای خرده فروشیمشاور مدیریت فضا

شرایط تحصیلی و تجربی طراحان داخلی و دکوراتورها در کانادا

بازار کار دکوراسیون داخلی در کانادا به چه شرایطی نیاز دارد؟ به طور کلی ، شرایط تحصیلی و تجربی طراحان داخلی و دکوراتورها در کانادا به شرح زیر است:

  • معمولاً مدرک دانشگاهی یا دیپلم کالج در طراحی داخلی مورد نیاز می باشد.
  • توانایی و استعداد خود را در این زمینه باید با مجموعه ای از کارها به اثبات برسانید. همچنین، دانشی در مورد استفاده ایمن از ابزارها، تجهیزات و مواد مورد نیاز می باشد.
  • ممکن است مدرک دانشگاهی در زمینه تکنیک‌های صنایع دستی مورد نیاز باشد.
  • ممکن است از شما خواسته شود که مجموعه ای از مدارک و اسناد را برای اثبات توانایی‌ها و تجربه کاری خود در طول فرآیند ارزیابی مهاجرت به کانادا ارائه دهید.

اما دقت داشته باشید که، برای زندگی و کار در کانادا به عنوان یک طراح داخلی یا دکوراتور داخلی، می بایست مدارک تحصیلی که در خارج از کانادا دریافت نموده اید را تایید نمایید و از این که مدارک تحصیلی تان در کانادا به رسمیت شناخته می شود، مطمئن شوید.

ارزیابی مدرک تحصیلی (ECA) تأیید می کند که مدرک دیپلم یا گواهینامه دریافتی تان معتبر است و نیز با استانداردهای کانادا برابری می کند.

از جمله موسساتی که مدارک تحصیلی را ارزیابی می کنند ، عبارتند از:

  • سرویس آموزش تطبیقی: دانشکده مطالعات مداوم دانشگاه تورنتو
  • خدمات بین المللی ارزیابی اعتبار کانادا
  • خدمات آموزش جهانی
  • خدمات ارزیابی صلاحیت‌های بین المللی (IQAS)
  • خدمات ارزیابی اعتبار بین المللی

بازار کار دکوراسیون در دیگر کشورها

علاوه بر کانادا در دیگر کشورها نیز بازار کار دکوراسیون داغ است. یکی از این کشور‌ها ترکیه می‌باشد. در ادامه توضیحات مختصری در رابطه با بازار کار دکوراسیون در ترکیه میدهیم.

این کشور برای افرادی که علاقه مند به دریافت اقامت ترکیه از طریق کار هستند مناسب می‌باشد.

بازار کار دکوراسیون داخلی در ترکیه

به دلیل نزدیکی ترکیه به ایران، بسیاری از ایرانیان بازار کار ترکیه را انتخاب می کنند. اما آیا دکوراسیون داخلی شغل خوبی در ترکیه است؟

به طور کلی، بازار کار طراحی داخلی و دکوراسیون داخلی در ترکیه عالی است و دانشجویان پس از فارغ التحصیلی می توانند در دفاتر طراحی داخلی و دکوراسیون داخلی مشغول به کار شوند و یا خوداشتغال باشند.

به عنوان یک طراح داخلی و دکوراسیون داخلی در ترکیه می توان در مراکز و شرکت‌های خصوصی و دولتی طراحی و دکوراسیون کار کرد.

همچنین، درآمد ماهیانه ی طراحان دکوراسیون داخلی در کشور ترکیه می تواند از 3620 تا 12200 لیر ترکیه باشد.

چقدر می پسندید؟
  • تلگرام
  • واتساپ
به نظر شما این پست خوب بود؟ اگر پسندیدید حتما امتیاز دهید!
چقدر می پسندید؟