تابا، پرطرفدار ترین آیفون تصویری ایرانی

امروزه به لطف توسعه صنایع برقی ساختمانی، شرکت های فراوانی به منظور تولید آیفون های تصویری به وجود آمده اند. ولی در میان این شرکت ها، تنها چندین برند با تولید محصولات با کیفیت و اقتصادی، محبوبیتی خاص نزد مشتریان پیدا کرده اند. یکی از بزرگترین و شناخته شده ترین تولید کنندگان داخلی آیفون تصویری که طرفداران فراوانی دارد، شرکت تابا الکترونیک است. ما در این مقاله به معرفی پرطرفدار ترین آیفون های تصویری تابا الکترونیک می پردازیم و مطالب مفیدی را حول آن ذکر می کنیم.

تابا، پرطرفدار ترین آیفون تصویری ایرانی

درباره شرکت تابا الکترونیک

پیش از آنکه به مبحث اصلی این مقاله بپردازیم، ابتدا تاریخچه کوتاهی را از شرکت تابا الکترونیک شرح می دهیم. شرکت تابا الکترونیک از سال 1362 با بکارگیری طراحان صنعتی مجرب و ماشین آلات پیشرفته، اقدام به تولید انواع دستگاه های آمپلی فایر و سپس محصولات صوتی و تصویری کرد. این برند تا به حال با ارائه محصولاتی مرغوب و با کیفیت، موفق به کسب گواهینامه های معتبر جهانی شده است.

انواع آیفون های تصویری تابا به همراه ویژگی های آنها

آیفون تصویری تابا الکترونیک با توجه به ویژگی ها و خصوصیاتی که دارند، در انواع مختلفی تولید و به فروش می رسند. همچنین شرکت تابا الکترونیک به منظور کسب رضایت تمامی مشتریان، همواره به تنوع بالای محصولات خود توجه ویژه ای دارد. به این منظور، آیفون های تصویری شرکت تابا الکترونیک در سه نوع پایین رده، میان رده و بالارده عرضه می شوند. در ادامه ویژگی ها و مزایای هر کدام از انواع آیفون های تصویری تابا را به همراه چندین مدل پرطرفدار از هر دسته بیان می کنیم.

ویژگی های آیفون های تصویری پایین رده تابا الکترونیک

آیفون های تصویری پایین رده تابا الکترونیک در رنج قیمت پایینی ارائه می شوند و معمولا از قابلیت ها و ویژگی های مانند تنظیم صدای زنگ تصویر، اتصال به نمایشگر های موازی، قطع تصویر به صورت خودکار و… پشتیبانی می کنند. طراحی آیفون های تصویری پایین رده تابا به خوبی صورت گرفته است و موجب زیبایی دکوراسیون خانه می شوند. از مدل های پرطرفدار آیفون های تصویری پایین رده تابا می توان به آیفون تصویری تابا مدل 43-5 و آیفون تصویری تابا مدل 1043 با صفحه نمایش 3/4 اینچی لمسی دارای ارتباط داخلی و حافظه برای ذخیره سازی 200 عکس اشاره کرد. درب بازکن های تصویری تابا مدل TVD-1090M200 با حافظه داخلی و صفحه نمایش 4 اینچ، مدل TVD-1040 و مدل منحصر به فرد 7 اینچی TVD-5070 گزینه های ارزان قیمت و مناسبی برای خرید هستند.

ویژگی های آیفون های تصویری میان رده تابا الکترونیک

تابا الکترونیک محصولات میان رده خود را با امکانات فراوانی طراحی می کند. به طوریکه آیفون های تصویری میان رده تابا از آیفون هایی بسیار پیشرفته و هوشمند به حساب می آیند. از امکانات ویژه آیفون های تصویری میان رده تابا الکترونیک به مواردی همچون صفحه نمایش رنگی، اتصال به تلفن همراه، باز کردن درب پارکینگ، تنظیم صدای زنگ، اتصال به دو پنل، ارتباط داخلی، حافظه داخلی و پشتیبانی از حافظه خارجی، قابلیت اتصال به دوربین مداربسته، تقویم شمسی و میلادی و… پرداخت. آیفون های تصویری میان رده تابا الکترونیک اغلب در انواع لمسی به فروش می رسند و از شکل و شمایلی خیره کننده برخوردار هستند. آیفون های تصویری تابا مدل های TVD-10701، TVD-2070 و TVD-3070 از پرفروش ترین و پرطرفدار ترین محصولات میان رده این برند به شمار می روند.

ویژگی های آیفون های تصویری بالارده تابا الکترونیک

آیفون های تصویری بالارده تابا الکترونیک نمونه کامل و پرکاربرد یک آیفون تصویری محسوب می شوند که به وسیله پیشرفته ترین تکنولوژی های روز دنیا ساخته شده اند. این آیفون های تصویری که در دسته بندی محصولات گران قیمت شرکت تابا الکترونیک قرار می گیرند، از صفحه نمایش 10 اینچی بهره می برند و محدوده کاربری آنها تنها محدود به باز و بسته کردن درب نمی شود. آیفون تصویری تابا مدل 1910 از محصولات بالارده و گران قیمت این شرکت است که از قابلیت های فراوانی پشتیبانی می کند. برخی از این قابلیت ها و مزایا عبارت اند از صفحه نمایش تمام لمسی و رنگی، کیفیت تصویر بسیار شفاف به لطف تکنولوژی TFT LCD، مصرف پایین انرژی، نمایش 8 تصویر به صورت همزمان و دریافت 4 تصویر از دوربین های مداربسته در یک صفحه، برخورداری از حافظه داخلی و امکان افزودن حافظه خارجی تا 128 گیگابایت، ارتباط داخلی بین 2 واحد و نگهبانی، اتصال به خط تلفن و… .

مقایسه آیفون تصویری تابا نسبت به سایر رقبا

کیفیت بالای برد، نصب موازی و سری، تصویر و صدای مناسب، قیمت اقتصادی در عین ارائه امکانات فراوان، تنوع بالا در اندازه های مختلف، شکل ظاهری شیک و متناسب با هر دکوراسیون از مزایا و نقاط قوت انواع آیفون تصویری تابا نسبت به سایر رقبا هستند.

تابا، پرطرفدار ترین آیفون تصویری ایرانی

گارانتی و خدمات پس از فروش آیفون های تصویری تابا

شرکت تابا الکترونیک برای اطمینان بخشی و ارائه خدمات بهتر به مشتریان خود، انواع آیفون های تصویری تابا را با 3 سال گارانتی عرضه می کند تا در صورت پدید آمدن نقص در محصول، ظرف 48 ساعت به آن رسیدگی کرده و برطرف نماید. علاوه بر گارانتی 3 ساله و خدمات پس از فروش، شرکت تابا الکترونیک برای راحتی بیشتر مشتریان در تمامی نقاط کشور دارای نمایندگی های معتبری است که این نمایندگی ها امکان خرید و بهره مندی از خدمات تابا را برای آنها مهیا می کنند.

کلام نهایی درباره پرطرفدار ترین آیفون تصویری ایرانی برند تابا

همانطور که در این متن اشاره کردیم، آیفون های تصویری تابا الکترونیک از محصولات شناخته شده و محبوب در میان خریداران هستند که به دلیلی قیمت اقتصادی و ویژگی های استثنایی، همواره مشتریان فراوانی را از سراسر کشور به سمت خود جذب می کنند. محصولات تابا با توجه به امکانات و خصوصیاتی که دارند، در دسته بندی های مختلفی قرار می گیرند. در هر کدام از این دسته ها، آیفون های تصویری فراوانی قرار گرفته اند که انواع پرطرفدار آنها از هر دسته معرفی و بررسی شد. امیدواریم مطالبی که در این مقاله درباره محصولات تابا الکترونیک ذکر کردیم، موجب آشنایی کاربران و خوانندگان گرامی نسبت به پرطرفدار ترین آیفون تصویری ایرانی یعنی آیفون تصویری تابا الکترونیک شده باشد.

چقدر می پسندید؟
  • تلگرام
  • واتساپ
به نظر شما این پست خوب بود؟ اگر پسندیدید حتما امتیاز دهید!
چقدر می پسندید؟