استفاده از پلکسی در سقف کاذب آشپزخانه ها

یکی از قسمت‌های مهم و اصلی هر خانه که زیبایی آن تاثیر به‌سزایی در نمای کلی خانه دارد، آشپزخانه است. در گذشته نمای ظاهری آشپزخانه اهمیت زیادی نداشت و اکثرا آن را خارج از فضای خانه می‌ساختند. اما امروزه با توجه به پیشرفت صنایع شاهد متریال‌های گوناگونی برای زیبایی هر چه تمام‌تر قسمت‌های مختلف خانه از جمله آشپزخانه در بازار هستیم.

از وسایل و ابزار به کار رفته در زیباسازی سقف آشپزخانه، پلکسی گلاس بوده که با نصب آسان آن می‌توان نمای بی‌نظیری را در خانه به وجود آورد. برای آشنایی بیشتر با سقف کاذب پلکسی، انواع مختلف این سقف و مزایای آن تا انتهای این مقاله ما را همراهی کنید.

استفاده از پلکسی در سقف کاذب آشپزخانه ها

طلق آکریلیک یا ورق پلکسی گلاس چیست؟

طلق آکریلیک یا همان ورق پلکسی گلاس در واقع یک نوع ماده پلاستیکی بسیار شفاف بوده که برای ساخت انواع مختلف سقف‌های کاذب به‌کار برده می‌شود. از جمله ویژگی‌های منحصربه‌فرد پلکسی آکریلیک می‌توان به مقاومت بسیار بالا و شفافیت زیاد آن اشاره کرد. این نوع محصول با نام‌های دیگری چون ورق اکریلیک، شیشه پلکسی، طلق شیشه‌ای شفاف، طلق پلکسی و غیره در بازار شناخته شده است. طلق اکریلیک کاربردهای فراوانی دارد که در ادامه شما را با کاربرد آن در آشپزخانه آشنا خواهیم کرد.

خرید پلکسی گلاس

خرید پلکسی گلاس از یک فروشگاه معتبر و با قیمت منصفانه بسیار مهم است. پلکسی روژان این افتخار را دارد تا تمامی انواع پلکسی گلاس را با قیمت وارد شده یعنی پایین ترین قیمت در بازار را در اختیار مصرف کنندگان قرار دهد.

پلکسی روژان وارد کننده مستقیم و بدون واسطه ورق های پلکسی گلاس است و شما می توانید برای خرید پلکسی بصورت مستقیم و بدون واسطه با کارشناسان آن شرکت بگیرید و قیمت های روز انواع ورق های پلکسی را دریافت کرده و میزان سفارش خود را چه بصورت جزیی و چه عمده ثبت کنید.

سقف کاذب آشپزخانه پلکسی گلاس چیست؟

در واقع سقف آشپزخانه پلکسی همان سقفی بوده که از طریق ورق‌های آکریلیک یا همان پلکسی ساخته می‌شود. با توجه به ویژگی‌های بسیار عالی که این نوع ورق‌ها دارند در طراحی نمای داخلی آشپزخانه بسیار به کار برده می‌شوند. این ورق‌ها را می‌توان به‌راحتی طرح و برش داد و یک سقف آشپزخانه بی‌نظیر را به وجود آورد. در کل مهمترین کاربرد ورق‌های پلکسی گلاس، استفاده از آن‌ها به‌عنوان سقف کاذب بوده و علاوه بر آشپزخانه می‌توان از زیبایی آن در اماکن دیگر نیز بهره‌مند شد. ورق آکریلیک دارای انواع مختلفی است که در ادامه به معرفی آن‌ها خواهیم پرداخت.

انواع مختلف سقف آشپزخانه پلکسی گلاس

از جمله ویژگی‌های ورق پلکسی آکریلیک طراحی و ساخت آسان آن است. در واقع به‌دلیل برش‌پذیری راحت این نوع ورق‌ها، می‌توان پلکسی سقف آشپزخانه را با هر نوع طرح و مدلی برش داده و روی سقف نصب کرد. ما در این بخش، به معرفی بهترین و زیباترین ورق‌های پلکسی پرداخته‌ایم.

1- ورق پلکسی گلاس شفاف

پلکسی شفاف نمونه‌ای زیبا از ورق‌های پلکسی آکریلیک هستند که ظاهری شبیه به شیشه داشته و از همان شفافیت نیز برخوردارند. در بدنه این نوع محصولات هیچ گونه موجی دیده نمی‌شود و همانند شیشه به راحتی نور را از خود عبور می‌دهد.

تنها تفاوتی که ورق پلکسی شفاف نسبت به شیشه دارد وزن کم آن‌ بوده و به دلیل همین ویژگی انتخابی ایده‌آل برای ساختن سقف آشپزخانه به‌شمار می‌آید. برای خرید پلکسی شفاف به پلکسی روژان وبسایت معتبر در زمینه انواع ورق های پلکسی شفاف و آکریلیک شفاف می توانید مراجعه کنید.

2- ورق پلکسی گلاس آینه‌ای

از جمله بهترین و کاربردی‌ترین انواع مختلف سقف کاذب آشپزخانه پلکسی نوع آینه‌ای آن است. قطعا برای آن دسته از آشپزخانه‌ها که در آن‌ها طراحی لوکس و مدرنی به کار رفته، ورق پلکسی آکریلیک آینه‌ای می‌تواند یک انتخاب منحصربه‌فرد باشد. این نوع محصولات را می‌توان به صورت برش‌های کوچک و یا بزرگ بسته به سلیقه افراد و دکوراسیونی که می‌خواهند در آشپزخانه خود اجرا کنند به کار برد. استفاده از برش‌های بزرگ موجب می‌شود که فضای آشپزخانه شما بزرگ‌تر به نظر برسد. سقف آشپزخانه پلکسی آینه‌ای با رنگ‌های طلایی و نقره‌ای به بازار عرضه می‌شود. نوع طلایی آن را می‌توان با تم قهوه‌ای به‌کار برد و نوع نقره‌ای این محصولات را برای طرح‌های سفید و طوسی می‌توان استفاده کرد.

3- ورق پلکسی گلاس رنگی

یکی دیگر از انواع ورق پلکسی گلاس که می‌توان در سقف آشپزخانه بکار برد پلکسی رنگی است. پلکسی رنگی به دلیل تنوع زیاد در رنگ، انتخابی ایده‌آل برای هر نوع دکوراسیون در آشپزخانه به‌شمار می‌آید. در واقع اگر می‌خواهید که رنگ سقف آشپزخانه شما با سایر قسمت‌های آن مطابقت داشته باشد، ما به شما پلکسی گلاس رنگی را پیشنهاد می‌کنیم. این محصول در رنگ‌های متنوعی چون خاکستری، کرمی، طوسی، سفید و غیره به بازار ارائه شده و به دلیل همین تنوع مشتریان زیادی را به خود اختصاص داده است.

استفاده از پلکسی در سقف کاذب آشپزخانه ها

مزایای استفاده از سقف آشپزخانه پلکسی

همان‌طورکه در بخش‌ها قبل نیز به آن اشاره کردیم پلکسی آکریلیک نوعی پلاستیک فشرده بوده که در صنایعی مانند ساختمان‌سازی و خودروسازی بکار برده می‌شود. این نوع پلیمرها به‌دلیل شفافیت بسیار بالایی که دارند جایگزینی مناسب برای شیشه هستند. در ادامه چند نمونه از مزایای ورق پلکسی گلاس را شرح خواهیم داد.

  • تنوع بالا: ورق‌های پلکسی در انواع گوناگونی ساخته شده‌اند به گونه‌ای که این تنوع را در هیچ یک از محصولات دیگر نمی‌توان دید. با استفاده از تنوع بسیار زیاد سقف کاذب آشپزخانه پلکسی گلاس می‌توان سقف این مکان را با هر مدل و رنگی که دوست دارید طراحی کنید.
  • وزن کم: همانطور که می‌دانید ساخت و نصب سقف در ساختمان‌سازی کار سخت و طاقت فرسایی است. با این تفاسیر نصب سقف آشپزخانه پلکسی به دلیل وزن کمی که نسبت به محصولات دیگر دارد بسیار آسان است.
  • دوام بالا: در بسیاری از مواقع سقف آشپزخانه به‌صورت یک تکه ساخته می‌شود و استفاده از شیشه به دلیل سنگینی و مقاومت پایین گزینه مناسبی برای این کار نیست. لذا با نصب سقف کاذب آشپزخانه پلکسی گلاس می‌توانید امنیت و آسایش را برای خانه خود به ارمغان آورید زیرا این گونه متریال‌ها از استحکام بسیار بالایی برخوردار هستند.
  • برش آسان: گاهی ممکن است برای طراحی سقف آشپزخانه نیاز شود که متریال مورد نظر برای تغییر شکل برش داده شود. برش پلکسی که برای سقف آشپزخانه استفاده می‌شود بسیار آسان است.
  • نصب آسان: به‌کار بردن محصولاتی که شکننده هستند در هنگام حمل و نقل و نصب برای شما مشکل ایجاد می‌کنند و وزن سنگین آن‌ها می‌تواند هزینه سنگینی را به بار آورد. اما سقف آشپزخانه پلکسی به دلیل سبک بودن نصبی بسیار آسان دارد و حمل و نقل آن نیز هزینه‌ای برای کاربر ندارد.
  • تمیز کاری آسان: همانطور که می‌دانید محیط آشپزخانه به گونه‌ای است که سقف آن خیلی سریع کثیف می‌شود، تمیز کردن سقف پلکسی به مراتب آسان‌تر از متریال‌های دیگر است.

استفاده از پلکسی در سقف کاذب آشپزخانه ها

خرید انواع مختلف پلکسی در پلکسی روژان

همان‌طورکه در مطالب بالا نیز به آن اشاره کردیم به‌دلیل تاثیر ویژه‌ای که فضای آشپزخانه در نمای کل خانه دارد، متریال‌های فراوانی برای شکوه هرچه بیشتر آن به بازار عرضه شده است. نمونه‌ای از این محصولات پلکسی گلاس است که ما به‌صورت مختصر در مورد آن با شما سخن گفتیم. فروشگاه طلق و پلکسی روژان با بیش از بیست سال سابقه از جمله توزیع‌کنندگان این نوع محصولات در کشور بوده است.

منبع: فروشگاه آنلاین انواع ورق های پلکسی https://pelaxi1397.ir

چقدر می پسندید؟
  • تلگرام
  • واتساپ
به نظر شما این پست خوب بود؟ اگر پسندیدید حتما امتیاز دهید!
چقدر می پسندید؟