از کجا می توانیم سنگ تراورتن عباس آباد بخریم؟

از کجا می توانیم سنگ تراورتن عباس آباد بخریم؟

در میان سنگهای ساختمانی یکی از پرکاربردترین آنها به سنگ تراورتن اختصاص دارد که به عنوان سنگ نما و حتی طراحی داخلی مورد استفاده قرار می گیرد. برای اینکه بتوانید در خصوص سنگ نما بهترین انتخاب را داشته باشید حتماً قبل از هر اقدامی مزایا و معایب هر سنگ را بررسی کنید و بر حسب شرایط محیطی و فاکتورهای مختلف اقدام به انتخاب بهترین سنگ به منظور اجرا در سنگ نما کنید.

در یک عبارت کلی سنگ تراورتن کاربردهای بسیار متعددی دارد و یک مزیت مهمی که در این سنگ ها دیده می شود شکاف ها و خلل هایی هستند که موجب می‌شود تا چسبندگی بیشتری داشته باشند و ملات به درون شکاف ها نفوذ کند.

سنگ های تراورتن در مقابل اشعه uv مقاومت مناسبی داشته اند و در کنار آن به دلیل تنوع رنگ و مقاومت بالای شان طرفداران بسیار زیادی دارند. سنگ تراورتن برحسب ساختار و رنگ از تنوع بی نظیر بهره مند شده است که یکی از مهمترین آنها سنگ عباس آباد بوده است که در نما کلاسیک و سنگ نمای رومی بسیار دیده می شود.

سنگ عباس آباد

معمولاً سنگ ها به دلیل کیفیت بالای شان مورد استفاده قرار می‌گیرند که البته سنگ عباس آباد و سنگ سفید نیز از این مزیت مهم بهره مند شده و به قدری کیفیت آن بالا می باشد که جزء نمونه های برتر در دنیا است.

روش های مختلفی در فرآوری سنگ عباس آباد وجود دارد و از نظر ظاهری با تنوع بی‌نظیر خود می تواند در انواع سنگ نما و سبک‌های مختلف نظیر نما کلاسیک و سنگ نمای رومی به کار برده شود.

یکی از سوالات رایجی که ممکن است ذهن شما را درگیر کرده باشد معدن اصلی سنگ تراورتن است که در محلات بوده و معدن بزرگ کشور محسوب می‌شود. البته سنگ تراورتن عباس‌آباد از نوع مصنوعی هم مزیت های زیادی دارد و جز سنگهای مرغوب است که در طراحی دکوراسیون هم مورد توجه معماران واقع می شود.

انواع سنگ عباس آباد

سنگ عباس آباد به صورت بی موج، موج دار، کرم صورتی، خط مشکی، ابر و بادی، مروارید و…. تولید می شود و در دسته مصالح ساختمانی و مصنوعات سنگی قرار می گیرد. زمانی که سنگ تراورتن تشکیل می شود هر چقدر میزان عناصر محلول در آب معدن کمتر بوده باشد منجر به روشن تر شدن سنگ خواهد شد؛ به همین جهت از اصلی ترین عاملی که در ویژگی رنگ سنگ عباس آباد نقش مهمی دارد معدن سنگ است.

تنوع رنگ در سنگ تراورتن ( سنگ عباس آباد)

سنگ سفید و سنگ عباس آباد با شکل ظاهری و رنگ های متنوع در رنگهای قرمز، لیمویی، سیاه، خاکستری و سفید تولید می شود و اندازه های متفاوتی دارند. در میان نمونه های متفاوت آن سنگ سفید جذابیت خاصی داشته است.

از نظر برش سنگ می توان سنگ تراورتن را به دسته موج دار و بی موج تقسیم کرد در صورتی که به شکل عمود برش داده شود سنگ موج دار می شود ولی اگر در جهت موج سنگ برش صورت بگیرد سنگ بدون موج می شود؛ کاربری سنگ تراورتن عباس آباد برحسب نوع موج دار یا عدم موج آن متفاوت می باشد.

معمولاً در نما کلاسیک از نمونه سنگ عباس آباد بی موج استفاده می شود اما به صورت کلی در هر نوع سنگ نما یا سنگ نمای رومی میتوان از سنگ تراورتن عباس آباد استفاده کرد.

صنایع سنگ ایران مهر

اگر به دنبال یکی از بهترین مراکز تولید کننده انواع سنگ تراورتن با بالاترین کیفیت ممکن هستید می توانید از صنایع سنگ ایران مهر استفاده کنید؛ این مجموعه بی نظیر توانسته است به واسطه تجربه کاری خود در کنار بهره مندی از تجهیزات پیشرفته و به روز دنیا و همچنین مهندسین متخصص جوان و خبره اقدام به تولید انواع سنگ ها با کیفیت بالا نماید.

فعالیت صنایع سنگ ایران مهر از سال ۱۳۵۲ بوده و تاکنون توانسته از دیگر رقبا با رضایت مشتریان و همچنین ارائه محصولات با کیفیت سبقت بگیرد و به عنوان یکی از برترین تولیدکنندگان انواع سنگ معرفی شود.

می توانید با مراجعه حضوری و با ارتباط با کارشناسان صنایع سنگ ایران مهر بهترین ها را خریداری کنید و در نمای ساختمان و کاربردهای متنوع از انواع سنگ استفاده کنید ولی اصلی ترین محصول تولیدی و تخصصی این شرکت شامل سنگ تراورتن سفید عباس آباد می باشد.

چقدر می پسندید؟
  • تلگرام
  • واتساپ
به نظر شما این پست خوب بود؟ اگر پسندیدید حتما امتیاز دهید!
چقدر می پسندید؟