بررسی 4 مدل تاب و سرسره

تاب سرسره یکی از مهیج ترین تجهیزات بازی برای کودکان به شما می رود. علاقه ای که کودکان و حتی بزرگسالان به استفاده از این تجهیزات دارند باعث شده تا علاوه بر پارک ها، امروزه از آنها در خانه، ویلاها و حیاط ها نیز استفاده شود. اگر قصد خرید تاب سرسره دارید به منظور سنجش کارایی آن باید همه ی جوانب را مد نظر قرار داده و مطابق آنها عمل کنید. به همین جهت در این مقاله با ارائه ی نکاتی مهم در این زمینه قصد داریم شما را در تهیه ی این تجهیزات یاری کنیم.

بررسی 4 مدل تاب و سرسره

1-تاب سرسره ی فلزی یکی از پرکاربردترین تاب سرسره ها محسوب می شود. این تجهیزات اگر به صورت اصولی ساخته شده باشند می توانند دارای طول عمر بالایی باشند. اما آن چه امروزه استفاده از آنها را محدود کرده است، عدم رعایت استانداردهای ایمنی در ساخت آنها و همچنین داشتن طرح هایی ساده می ها برخوردار است. اما جذب گرما و سرما در فصول مختلف باعث شده تا کودکان به هنگام بازی اذیت شوند. رنگ آمیزی آنها با رنگ های  کوره ای الکترواستاتیک از زنگ زدگی و ایجاد استهلاک در آنها جلوگیری کرده و ظاهر آن را برای استفاده در مکان هایی چون پارک ها و حیاط ها مناسب می کند. با توجه به این که لغزندگی این تجهیزات نسبت به انواع غیر فلزی بیشتر است جذابیت بازی با آن برای کودکان بیشتر خواهد بود.

2-اگر هدف از تهیه ی تاب سرسره، استفاده از آن در حیاط یا ویلا است، تاب سرسره ی ویلایی می تواند بهترین گزینه باشد. این محصولات در انواع چوبی، فلزی و پلاستیکی ساخته شده اند که مطابق سلیقه ی خود می توانید یکی از آنها را انتخاب نمایید.

اما انواع چوبی و پلاستیکی آن به دلیل داشتن طرح های متنوع و زیبایی چشم نواز می تواند گزینه ی بهتری بوده و زیبایی باغ یا ویلای شما را دو چندان کند. استفاده از طرح های متنوع و همچنین مناسب بودن جنس مواد به کار رفته در تاب سرسره های ویلایی غیر فلزی سبب شده تا استفاده از آنها برای کودکان ایمن بوده و مانع از ایجاد حساسیت در آنها شود.

بررسی 4 مدل تاب و سرسره

3-تاب سرسره پلی اتیلن دیگر نوع این تجهیزات است که در انواع شکل ها و رنگ های مختلف قابل تولید است. این محصول با توجه به نوع طراحی ظاهری و رنگ بندی جذابی که دارد می تواند یک تاب سرسره ی ایده آل برای کودکان باشد. ورود این نوع تاب سرسره به بازار باعث شده تا تنوع رنگ و شکل در این حوزه  بیشتر شده و مشتریان انتخاب های متنوعی داشته باشند. ساخت انواع تاب سرسره پلی اتیلنی در اشکال مختلف، هیجان کودکان برای بازی را افزایش داده و منجر به لذت بردن آنها حین بازی شده است.

بررسی 4 مدل تاب و سرسره

ایمنی قابل قبول و مناسب بودن جنس این محصول مانع از آسیب دیدگی کودکان حین بازی می شود. همین امر نیز موجب شده تا این مدل تاب سرسره ها برای استفاده در بسیاری از پارکها و زمین های بازی کودکان مرسوم گردد. با در نظر گرفتن این موضوع که امروزه اکثر خانواده های شهری آپارتمان نشین هستند و کودکان فضای کافی برای بازی ندارند، این تجهیزات می توانند بهترین گزینه برای بازی آنها باشند. زیرا امکان ساخت آنها در  ابعاد مختلف، این امکان را می دهد تا در شهرک مسکونی خود یک خانه بازی کوچک راه انداخته و لحظاتی شیرین را برای کودکان خود رقم بزنید.

4-تاب سرسره پلاستیکی یکی از پر کاربردترین انواع این تجهیزات است. ساخت آن در ابعاد مختلف و با طرح های گوناگون امکان استفاده از آن برای سنین مختلف را فراهم کرده است. رنگ بندی های شاد آن و استفاده از اشکال مختلف در طراحی این مدل تاب سرسره ها، آن را به یکی از محبوب ترین تاب سرسره ها در بین متقاضیان تبدیل کرده است. با این که استحکام و مقاومت آن در برابر شرایط جوی مانند تاب سرسره ی فلزی بالا نیست؛ اما نسبت به انواع دیگر از طول عمر و دوام قابل قبولی برخوردار است. استفاده از آن در حیاط و یا ویلاها، با توجه به رنگ بندی و طراحی زیبا، منظره ای جذاب و دوست داشتنی برای کودکان و بزرگسالان  فراهم می کند. علاوه بر آن  از این محصول می توان در کنار انواع فلزی به عنوان تاب سرسره پارک استفاده نمود.

بررسی 4 مدل تاب و سرسره

ایمن ترافیک کالا به عنوان یکی از تولیدکنندگان و فروشندگان انواع تاب سرسره در کشور، تمامی محصولات خود را بدون واسطه به خریدران ارائه می کند. شما می توانید با مراجعه به سایت این مجموعه از این تجهیزات دیدن کرده و انتخابی به جا داشته باشید. اطمینان از کیفیت مناسب محصولات باعث شده تا انواع تاب سرسره در این فروشگاه اینترنتی به همراه ضمانت نامه به فروش برسد. به منظور اطلاع ازلیست  قیمت تاب سرسره  می توانید از وبلاگ ما و یا سایت ما دیدن کنید.

چقدر می پسندید؟
  • تلگرام
  • واتساپ
به نظر شما این پست خوب بود؟ اگر پسندیدید حتما امتیاز دهید!
چقدر می پسندید؟