۵ نکته برای جذاب تر کردن وب سایت های پر محتوا!

طراحی یک وب سایت یا برنامه وب با محتوای سنگین می تواند بسیار طاقت فرسا باشد. ما می دانیم که برای هر سیستم مقداری از پیچیدگی وجود دارد که نمی توان آن را کاهش داد، اما کارهایی وجود دارد که می توانیم انجام دهیم تا کاربرانمان از محتوا نوشته شده لذت ببرند.

بیایید ببینیم چگونه ممکن است به آن برسیم.

۵ نکته برای جذاب تر کردن وب سایت های پر محتوا!

می تواند سرگرم کننده باشد!

  1. با در نظر گرفتن قانون میلر، با یک ساختار خوب شروع کنید.

قانون میلر چه می گوید؟ اینکه یک فرد معمولی فقط می تواند حدود ۷ مورد را در حافظه کاری خود نگه دارد. سعی کنید دسته ها و برگه ها را به آن تعداد نگه دارید. همیشه می توانید زیرمجموعه ها و پیچیدگی را در سلسله مراتب پیمایش اضافه کنید.

برای اینکه بتوانیم یک معماری اطلاعاتی خوب بسازیم، باید تفاوت های ظریف محصولی که طراحی می کنیم را درک کنیم. وقت بگذارید و عمیق تر بررسی کنید، بفهمید چه موضوعاتی مرتبط هستند، چه اطلاعاتی را می توان فشرده کرد و چه چیزهایی ضروری است. فهرست، جداول، و انباشته آن یادداشت های چسبنده!

سفارش طراحی سایت در فریلنس پروژه

  1. به بار شناختی توجه کنید، آنچه را که نیاز دارم به من نشان دهید و اجازه دهید بیشتر بخواهم!

پس از دانستن اینکه چه اطلاعاتی برای کاربر مهم است، می توانیم آنچه را که به طور پیش فرض نمایش می دهیم اولویت بندی کنیم. مردم اطلاعات کوتاه و مختصر را دوست دارند که به سؤالات پاسخ می دهد و انتخاب می کنند که آیا می خواهند بیشتر بدانند یا خیر. به آنها قدرت انجام این کار را بدهید!
آنها را با حقایق گسترده تر اذیت کنید و اجازه دهید جزئیات آبدار را بپرسند.

چگونه می توانیم این کار را انجام دهیم؟
پاپاورها

عناصر رابط کاربری قابل لمس که محتوای بیشتری را نشان می دهد.
محتوای قابل گسترش

افزودن گزینه مشاهده اطلاعات بیشتر بدون خروج از وب سایت، با کلیک روی یک دکمه.چرخ فلک ها

چرخ فلک ها به کاربران این امکان را می دهند که در میان مجموعه هایی از محتوا، مانند تصاویر یا کارت ها، مرور کنند. همچنین می توانید پیوندهایی به صفحات دیگر یا منابع خارجی اضافه کنید.

لینک های داخلی یا خارجی

استفاده از پیوندها انعطاف پذیری و عمقی را که برخی از کاربران بدون درهم ریختگی رابط از آن استقبال می کنند، می افزاید. از پیوندها با دقت استفاده کنید، آنها را در جایی قرار دهید که برای کاربران مرتبط و مفید هستند.

انجام پروژه برنامه نویسی در مجموعه فریلنس پروژهModals ها

Modals عناصر صفحه وب هستند که در جلوی سایر محتوای صفحه نمایش داده می شوند و غیرفعال می شوند. آنها شهرت بدی دارند، اما در صورت استفاده صحیح می توانند بسیار مفید باشند.
مدال ها به شما کمک می کنند بدون خروج از صفحه یا خارج شدن از وب سایت، محتوا را نشان دهید. آنها انعطاف پذیر هستند و به راحتی قابل اجرا هستند.

  1. بیشتر از آنچه به من می گویید به من نشان دهید.

آن را بصری نگه دارید! ما موجودات بصری هستیم و دامنه توجه ما به طور فزاینده‌ای کوتاه‌تر است. در صورت امکان، عکس‌ها، نمودارها، انیمیشن‌ها و ویدیوها را اضافه کنید، اما آن را مرتب نگه دارید، تمیز کنید و در صورت لزوم، توضیحات متنی را قرار دهید.

۵ نکته برای جذاب تر کردن وب سایت های پر محتوا!

  1. آن را به چند بخش تقسیم کنید و در طول راه مرا غافلگیر کنید.

هضم اطلاعات را برای کاربر آسان کنید، سلسله مراتب را تمیز نگه دارید، همانطور که قانون ایالات مشترک به ما می آموزد، اگر عناصر در یک منطقه با یک مرز مشخص به اشتراک گذاشته شوند، تمایل دارند به گروه ها درک شوند.

این نیز فرصتی برای اضافه کردن شخصیت و تنوع است.
به عنوان یک امتیاز، به جالب‌ترین چیزهای بی اهمیت در اطلاعاتی که نمایش می‌دهید فکر کنید و آن‌ها را به مقدار کم بین بخش‌های مختلف اضافه کنید. آنها را به یاد ماندنی “آها!” لحظاتی که باعث می شود کاربر بخواهد به پیمایش ادامه دهد و از یادگیری حقایق شگفت انگیز خوشحال شود.

به اشتراک گذاشتن چیزهای بی اهمیت جالب در مکالمات تصادفی با دوستان، انگیزه بزرگی برای یادگیری است! آیا من تنها هستم؟! 🙂

  1. ناوبری را در نوک انگشتان من نگه دارید.

با پیچیدگی زیاد، یک سیستم ناوبری پیچیده همراه است. اطمینان حاصل کنید که کاربر همیشه راهی برای خروج، انتخاب برای پیمایش در جای دیگر و تغییر جهت دارد.
این می تواند با اجرای ناوبری چسبنده باشد.
نتیجه

مدیریت حجم زیادی از اطلاعات چالش برانگیز است و نیاز به تاکید بیشتر بر ساختار و اصلاح دارد، اما می توان آن را انجام داد.

به یاد داشته باشید، نیازهای کاربر را درک کنید، سلسله مراتب اطلاعات را سازماندهی کنید، چیزها را با هم در قطعات راحت گروه بندی کنید. طراحی را سبک نگه دارید، از چند رسانه ای، کارت ها، محتوای قابل ارتقا استفاده کنید و کمی سرگرم کننده به آن اضافه کنید.

امیدوارم کمک کند!
از طراحی لذت ببرید!

فریلنس پروژه

سرعت بالای طراحی و قیمت مناسب,استفاده از بهترین طراحان , پشتیبانی و بررسی پروژه از جمله از ویژگی های طراحی در فریلنس پروژه است.
انجام پروژه های برنامه نویسی و نرم افزاری , انجام پروژه متلب , طراحی سایت و طراحی گرافیکی و طراحی لوگو , تایپ, سئو و ترجمه

سرعت بالا طراحی و قیمت مناسب

تیم فریلنس پروژه با دارا بودن کادری مجرب پروژه های شما را در کوتاه ترین زمان ممکن با قیمت و هزینه منصفانه به انجام می رساند

استفاده از بهترین فریلنسرها

استفاده از بهترین و خبره ترین فریلنسر ها در فریلنس پروژه برای انجام پروژه های شما سروران

پشتیبانی و پرداخت امن

با سیستم امن پرداخت فریلنس پروژه با خیال راحت پروژه خود را  برون سپاری کنید

امنیت بالا و رعایت مقررات

رعایت قوانین جمهوری اسلامی ایران در تمامی فعالیت ها استفاده از پروتکل HTTPS برای امنیت بیشتر کاربران

چقدر می پسندید؟
  • تلگرام
  • واتساپ
به نظر شما این پست خوب بود؟ اگر پسندیدید حتما امتیاز دهید!
چقدر می پسندید؟