۲روش فوق العاده مهم و ساده درانتخاب بهترین قالیشویی مشهد  ۱۴۰۱

 چگونه یک قالیشویی خوب درمشهد را پیدا کنیم؟

با یک جستجو در موتور های جستجو با کلمه ی بهترین قالیشویی در مشهد به نتایجی خواهید رسید ،که نشان می دهد چه قالیشویی هایی خود را به عنوان بهترین قالیشویی در مشهد معرفی کرده اند که البته این جایگاه صرفا جایگاه گوگل به سایت آن قالیشویی است.

 ۲روش فوق العاده مهم و ساده درانتخاب بهترین قالیشویی مشهد  ۱۴۰۱

از طرفی اخیرا سایت هایی توسط جوانهای طراح سایت راه اندازی شده است که در این سایت ها معمولا سعی می‌شود تا به صورت رتبه بندی لیست قالیشویی های مشهد معرفی شود.البته معمولا هزینه این تبلیغات از قالیشویی هایی که در رتبه بندی قرار میگیرند توسط طارح سایت دریافت میشود و به عبارتی یک رتبه بندی انتسابی است .پس این هم ملاک نیست.

ولی آیا ملاک و مقیاس مشخصی وجود دارد ؟ مثلا قالیشویی عدالتیان مشهد یکی از بهترین قالیشویی های مشهد است که هیچ گونه تبلیغات اینترنتی ندارد و به عبارتی ظرفیت تکمیلی دارد و نیاز به تبلیغات بیشتر ندارد .

یا قالیشویی قدس مشهد که سالیان سال در مشهد خدمات مشخصی دارد و جزو بهترین قالیشویی مشهد است و مدتهاست تبلیغات این قالیشویی ها فقط ارائه خدمات خوب به مشتریان است.

 ۲روش فوق العاده مهم و ساده درانتخاب بهترین قالیشویی مشهد  ۱۴۰۱

قالیشویی باید مورد تایید اتحادیه قالیشویان باشد

بعد از انتخاب قالیشویی خود با اتحادیه قالیشوییان مشهد تماس بگیرید تا مطمئن شوید آن قالی شویی عضو رسمی اتحادیه است یا خیر ؟

آن قالیشویی حتما باید عضو اتحادیه باشد و جواز فعالیت داشته باشد به عبارتی پرونده مالیاتی دارد و پاسخگویی کاملی  در مقابل خسارت های محتمل دارد.

بسیاری از سایت های قالیشویی جواز فعالیت ندارند و صرفا یک سایت و چند خط تلفن هستند و حتی کارگاهی برای شستشو ندارند و صرفا با استفاده از سایت و تلفن و با اپلیکیشن دیوار ، فرش های مردم را تحویل می‌گیرند و در کارگاه‌های قالیشویی بصورت درصدی فعالیت می‌کنند.

در ایام پیک کار قالیشویی ،حتی افراد کلاهبرداری به عنوان قالیشویی خود را معرفی می‌کنند و فرش مردم را جمع آوری می‌کنند و ممکن دیگر هیچ بازگشتی برای فرش نباشد .بنابراین در انتخاب قالیشویی مجازدقت کنید روشنگری است که جواز فعالیت خود را در سایت خود به نمایش می‌گذارد و این اطمینان را به شما می‌دهد تا با خیالی راحت خدمات خود را به آن ها بسپارید .

 ۲روش فوق العاده مهم و ساده درانتخاب بهترین قالیشویی مشهد  ۱۴۰۱

قالیشویی باید سابقه درخشانی داشته باشد

یک پرس و جو از کسانی که از خدمات یک قالیشویی استفاده کرده اند، امروز بسیاری در فضای انترنت دست به تبلیغات فیک و دروغی می‌زنند مثلا در خدمات گوگل مپ یا هر جایی که بتوانند کامنتهای فیک برای خودشان می‌گذارند.

ولی با یک جستجوی ساده از اطرافیان اقوام و همسایه ها براحتی میتوانید به یک نتیجه دلخواه دست یابید .

گول تبلیغات هیچ قالیشویی را نخورید زیرا این روزها گوگل با دریافت  پول از افراد تجارت آن ها در لیست اول صفحه خود قرار میدهد، بستر فضای مجازی این فرصت را در اختیار بسیار از کسب و کارهایی قرار داده که فقط بدنبال پول در آوردن در مدت زمان کوتاه هستند .و فقط یکبار استفاده شما از آن قالیشویی برایشان کافی است .

دنبال قالیشویی های با سابقه باشید قطعا اطرافیان گزینه های مناسبی را به شما معرفی می‌کنند. قالیشویی هایی که سالها تجربه این کار را دارند و دنبال تبلیغات نیستند زیارا معمولا مشتری خود را دارند . تنها تبلیغ این قالیشویی ها کار خوب و خدمات عالی است که به مردم ارائه می‌دهند.

چقدر می پسندید؟
  • تلگرام
  • واتساپ
به نظر شما این پست خوب بود؟ اگر پسندیدید حتما امتیاز دهید!
چقدر می پسندید؟