۱۰ مدل ماگ خلاقانه و تراول ماگ فانتزی و جذاب

ماگ فانتزی در واقع یک لیوان بزرگ است. ماگ های خلاقانه زیادی امروزه در بازار مشاهده می شوند که ویژگی های ظاهری و البته کاربردی متفاوتی دارند. ماگ ها یک فنجان یا لیوان می باشند که از آنها برای نوشیدن هر نوع مایعاتی استفاده می شود. معمولا نسبت به لیوان های معمولی، ماگ ها دارای اندازه بزرگتری می باشند. در حالت متوسط گنجایش آنها حدود ۳۵۰ سی سی می باشد.

در خصوص تفاوت آنها با لیوان ها باید در نظر داشته باشید که انواع ماگ فانتزی و جذاب، حجم بالایی دارند و همچنین دسته آنها به نسبت دسته لیوان های معمولی بزرگ تر است. این موارد برای افرادی که زمان زیادی در طول روز پشت میز سپری می کنند و کارمندان عالی است. جالب است که بدانید این موارد برای اولین بار در کافی شاپ های قسطنطنیه مورد استفاده قرار می گرفتند.

تراول ماگ ها، در واقع یک نوع ماگ می باشند که عملکردی مشابه فلاسک دارند. آنها می توانند دمای مایعات را چه سرد باشند و چه گرم، تا مدت زمان مشخصی ثابت حفظ نمایند. در واقع دارای یک لایه عایق هستند. خوشبختانه امروزه برندهای مختلف، مدل های مختلف را در سایزهای گوناگون به بازار ارائه می دهند.

۱۰ مدل ماگ خلاقانه و تراول ماگ فانتزی و جذاب

آشنایی با انواع ماگ ها

قبل از اینکه یک ماگ جذاب برای خود خریداری نمایید، لازم است تا با جنس های مختلف آن آشنا شوید:

ماگ چوبی

ماگ چوبی، دارای جذابیت بالایی است و طول عمر بالایی دارد. چوب درخت عناب، یکی از بهترین چوب هایی می باشد که از آن می توان برای ساخت ماگ بهره برد.

ماگ سفالی

می توان انواع ماگ فانتزی را به کمک سفال تهیه کرد. عموما این ماگ ها دست ساز بوده و به کمک خاک رس تهیه می شوند. گفته می شود که حدود ۵ هزار سال پیش نیز از این موارد استفاده میشده است.

ماگ فلزی

ماگ های فلزی اغلب ضخیم می باشند و در دوره رنسانس مورد استفاده قرار می گرفتند. امروزه از این موارد استقبال چندانی نمی شود.

ماگ سرامیکی

یکی از پرکاربردترین انواع ماگ فانتزی و جذاب، نمونه های سرامیکی می باشند. این موارد شباهت زیادی به ظروف چینی دارند و چون زیبایی آنها بسیار است لذا مورد استقبال افراد زیادی نیز قرار می گیرند.

ماگ شیشه ای

در حال حاضر انواع ماگ فانتزی شیشه ای نیز در بازار وجود دارند که محافظ خوبی برای گرما نیستند. این موارد برای محیط زیست نیز خوب نبوده و طول عمر بالایی ندارند.

به جز مواردی که در بالا بیان شد، برخی از ماگ ها از جنس پلاستیک فشرده می باشند. این موارد گزینه عالی برای مسافرت هستند. اغلب تراول ماگ از پلاستیک فشرده تهیه شده اند. شما می توانید این موارد را در کوهنوردی و … همراه خود ببرید بدون آنکه نگران شکستن یا از دست رفتن دمای مایعات خود باشید. عموما از آنها برای نوشیدنی های گرم استفاده می شود.

آشنایی با انواع مدل ماگ فانتزی و تراول ماگ

انواع ماگ فانتزی و جذاب در بازار وجود دارند که علاقه مندان زیادی را به سمت خود جلب می کنند. در همین راستا می توانید برخی از مدل های پرطرفدار و کاربردی را در زیر مشاهده نمایید:

۱۰ مدل ماگ خلاقانه و تراول ماگ فانتزی و جذاب

ماگ های حرارتی

ماگ فانتزی حرارتی یک لیوان خیلی جذاب می باشد. بسیاری از افراد این موارد را با نام لیوان جادویی یاد می کنند. معمولا آنها را از جنس سرامیک می سازند. جالب است که بدانید زمانی که درون این ماگ ها نوشیدنی های گرم وجود نداشته باشد، کاملا عادی هستند ولیکن زمانی که در معرض نوشیدنی گرم قرار می گیرند، تغییر رنگ می دهند. شما می توانید بر روی دیواره های آن، طرح های مختلف درج نمایید که با ریختن نوشیدنی گرم نشان داده شوند.

ماگ فانتزی مخصوص دمنوش

ماگ مخصوص دمنوش، یکی از انواع ماگ های پرکاربرد است. شما می توانید انواع دمنوش ها را درون این ماگ ها به عمل بیاورید. برای استفاده از ماگ های فوق لازم است تا دمنوش و آب گرم را داخل لیوان بریزید. در نظر داشته باشید که این ماگ ها در بخش زیرین خود دارای شمع هستند که این گرما باعث می گردد دمنوش دم بیاید. ماگ های دمنوشی عموما دارای قاشق و درب جداگانه هستند.

۱۰ مدل ماگ خلاقانه و تراول ماگ فانتزی و جذاب

ماگ های فانتزی رنگی

ماگ فانتزی، اغلب دارای طرح بندی خاصی است که دختران و پسران از آنها استفاده می کنند. با توجه به اینکه طرح بندی های این ماگ ها زیاد است لذا مشتریان زیادی نیز به دنبال آنها هستند. در ماگ های فانتزی اغلب از یک زیر لیوانی نیز استفاده می شود تا تنقلات را بتوان درون آن قرار داد. جنس این موارد را اغلب سرامیکی در نظر می گیرند. شما می توانید این ماگ ها را در طرح ها و رنگ های مد نظر خود سفارش دهید.

ماگ فانتزی هوشمند

یکی از جالب ترین انواع ماگ های فانتزی؛ نمونه های هوشمند می باشند. این ماگ ها یکی از بروزترین موارد موجود در بازار هستند که قابلیت های مختلفی را ارائه می دهند. به طور مثال برخی از آنها دارای رابط یو اس بی هستند که موسیقی پخش می نمایند. برخی دیگر دارای سنسورهای خاص می باشند که دما و میزان کالری نوشیدنی را مشخص می کنند.

ماگ فانتزی مخصوص قهوه

این مورد نیز یکی از پرکاربردترین انواع ماگ فانتزی است. همانگونه که از نام آن نیز می توان دریافت، از این ماگ ها برای صرف قهوه استفاده می شود. باید در نظر داشته باشید که عموما ماگ های مخصوص قهوه دارای سرپوش های خاص هستند تا دمای قهوه را حفظ نمایند. همچنین جداره داخلی آنها به صورت دو لایه می باشد. شما می توانید از این موارد در کافی شاپ هایی که قهوه بیرون بر دارند، استفاده نمایید.

ماگ فانتزی چایی

برخی از ماگ ها تنها برای چای استفاده می شوند. از آنجا که چای یکی از نوشیدنی های گرم می باشد، لذا ماگ مخصوص به آن نیز باید به گونه ای باشد که دمای چای را گرم و ثابت نگه دارد. نمونه های زیادی از این نوع ماگ ها در بازار می توانید مشاهده نمایید. حتی شما قادر خواهید بود تا بر روی آنها تصاویر مد نظر خود را چاپ کنید.

تراول ماگ

یکی از هیجان انگیز ترین انواع ماگ فانتزی، تراول ماگ ها می باشند. این موارد دارای بدنه ای قوی و کاملا عایق بندی شده هستند. در واقع می توان آنها را یک نوع فلاسک کوچک نیز نامید. اغلب ورزشکاران از این مورد استفاده می کنند. البته در سفرهای کوتاه مدت نیز آنها کاربردی می باشند.

۱۰ مدل ماگ خلاقانه و تراول ماگ فانتزی و جذاب

اگر قصد نوشیدن نوشیدنی های گرمی همانند قهوه، چای، شکلات یا مواردی از این قبیل را دارید، توصیه ما استفاده از تراول ماگ ها است. این موارد در سایز بندی و طرح بندی های مختلفی داخل بازار وجود دارند. امروزه اغلب کارمندان از آن در محیط کاری خود استفاده می کنند.

ماگ های دخترانه

برخی از ماگ ها دخترانه هستند. طبیعتا این موارد دارای لوگوها و نقش و نگارهایی می باشند که عموما مورد پسند دختران می باشد. باید در نظر داشته باشید که جداره بیرونی این ماگ ها را می توان به روش های متفاوتی تزیین نمود تا نظر مثبت اغلب افراد جلب شود.

ماگ فانتزی پسرانه

بر خلاف ماگ های گروه قبل، این مورد از انواع ماگ فانتزی، مخصوص گروه پسران تهیه شده است. رنگ های خاص و تیره، طرح های برجسته فوتبالی و اکشن تنها چند مورد از ویژگی های ماگ های مذکور است.

۱۰ مدل ماگ خلاقانه و تراول ماگ فانتزی و جذاب

چقدر می پسندید؟
  • تلگرام
  • واتساپ
به نظر شما این پست خوب بود؟ اگر پسندیدید حتما امتیاز دهید!
چقدر می پسندید؟