کمد دیواری جدید در مدل های باورنکردنی

کمد دیواری جدید در مدل های باورنکردنی

کمد دیواری جدید در طرح هایی زیبا و جذاب هر روزه وارد بازار مصرف می شود و همین تنوع و رنگارنگی توانسته دنیایی بزرگ از این کمدهای زیبا را شکل دهد. در چنین شرایطی تنوع طرح ها آنچنان زیاد شده که می توان برای یک خانه مدرن یا خانه کلاسیک ابتدا صدها مدل کمد دیواری بزرگ و کوچک در نظر گرفت سپس یکی را برگزید.

خانه های مدرنِ امروزی هر کدام مانند هتلی مجلل و زیبا هستند که مجموع لوازم منزل، آنها را زیباتر کرده است، در چنین شرایطی نمی توان از کمدهایی زشت و قدیمی استفاده کرد بلکه کمد دیواری جدید و بروز اولین انتخاب هر صاحبخانه با سلیقه ای ست. با توجه به تمامی این شرایط تصمیم گرفتیم مطلب امروز را به همین موضوع یعنی آشنایی بیشتر با کمد دیواری های جدید و زیبا اختصاص دهیم لطفاً تا انتهای این مطلب سایت اتاق همراهمان باشید.

قیمت 39 مدل صافی سینک با کیفیت فلزی و پلاستیکی + خرید

کمد دیواری جدید در مدل های باورنکردنی

 

کمد دیواری جدید سفید و بزرگ

امروزه رنگ سفید معمولاً اولین انتخاب بسیاری از صاحبخانه ها در زمان خرید کمد دیواری ست و این به زیبایی و جلای خاص این رنگ بر می گردد. متریال باکیفیت این کمدها از ام دی اف، هایگلاس، ممبران و سایر متریال های مقاوم و زیباست که هر کدام با توجه به جنس خود کیفیت ممتازی را ارائه می کنند؛ کمد دیواری سفید و جدید چنانچه با درب ریلی و در ابعاد بزرگ از جنس ممبران سفارش و نصب گردد بهترین انتخاب خواهد بود زیرا متریالی مانند ممبران هم جلای خاصی دارد و هم براقیت دلفریبی. درب های یک تکه و بزرگ ریلی، زیبایی این رنگ را برای کمد دیواری بسیار بیشتر می کند.

کمد دیواری جدید در مدل های باورنکردنی

همچنین نوع ساخت و مدل انتخابی در این نوع کمد دیواری جدید می تواند همراه با طبقات فراوان، کشو به تعداد زیاد، انواع آویز و رگال برای نگهداشتن لباس بزرگسال و کودک، درب های بزرگ ریلی برای راحتی در باز و بست، گنجایش زیاد برای قرار دادن هر نوع خرده ریز و دهها مزیت دیگر بوده که هر کدام از این موارد می تواند سبب افزایش محبوبیت و استفاده فراوان از این مدل کمد دیواری ریلی جدید سفید شود.

کمد دیواری جدید در مدل های باورنکردنی

خرید 41 مدل کیف آرشیو با کیفیت عالی + قیمت

کمد دیواری جدید همراه با میز تلویزیون و بوفه

شاید در ابتدا کمی عجییب باشد که بشنویم می توان میز تلویزیون را هم داخل کمد دیواری ریلی گنجاند به شکلی که زمان استفاده از تلویزیون درب را باز کرده و پس از اتمام تماشا، بتوان با بستن درب های ریلی کمد، میز و تلویزیون را مخفی کرد، این مدل کمد دیواری ریلی یکی از زیباترین و جدیدترین مدل ها در بین سایر مدل هاست. در دل این کمد زیبا می توان طبقات متعدد برای قرار دادن لباس، کیف و کفش، حتی دستگاه دی وی دی، باند و دهها موارد دیگر هم مشاهده کرد.

کمد دیواری جدید در مدل های باورنکردنی

همچنین برخی مدل های کمد دیواری جدید نه تنها ابزاری برای نگهداشتن و گنجاندن لباس، وسایل شخصی مانند کفش ها، کیف ها و سایر وسایل است بلکه در کنار خود تکه ای مجزا اما زیبا مانند بوفه همراه با لامپ و درب شیشه ای دارند که می توان در آن هر چیزی حتی لباس را به شکلی زیبا قرار داد. این مدل یکی از بهترین طرح های کمد دیواری در دنیای امروز ماست.

کمد دیواری جدید در مدل های باورنکردنی

 

کمد دیواری جدید همراه با شلف

شلف ها همان ابزار کاربردی طبقاتی در شکل های مختلفی هستند که با خرید و گنجاندن آنها در هر بخشی از خانه می توان صدها استفاده از آنها داشت؛ قرار دادن لوازم دکوری مختلف، چیدن کتاب های خواندنی در آنها، قرار دادن تعداد زیادی گلدان کوچک و بزرگ در کنار هم و موارد استفاده فراوان دیگر. حال در چنین شرایطی، می توان مدل هایی بسیار زیبا از کمد دیواری را که در یک یا هر دو طرفشان دارای طبقاتی متعدد و شلف مانند هستند را مشاهده کرد، این شلف های متصل به کمد دیواری، بسیار کاربردی و مهم هستند.

کمد دیواری جدید در مدل های باورنکردنی

شاید برخی افراد کمد دیواری ریلی یا کمد دیواری لولایی را وسیله ای فقط برای گنجاندن لباس ها بدانند اما مدل های نسبتاً جدید توانسته نظر چنین افرادی را برای خرید و استفاده از کمد دیواری کاملاً تغییر دهد. این مدل کمد دیواری جدید می تواند صاحبخانه را از صرف هزینه جدا برای خرید شلف رها کرده و در واقع با یک تیر دو نشان بزند. پس از نصب نیز، زیبایی و کارایی چنین کمدهایی بسیار زیاد و مناسب خواهند بود.

کمد دیواری جدید در مدل های باورنکردنی

خرید اینترنتی 42 مدل بهترین کفش بسکتبال زنانه و مردانه

نویسنده : طیب عالی

تصاویر بیشتر :

 

کمد دیواری جدید در مدل های باورنکردنی  کمد دیواری جدید در مدل های باورنکردنی  کمد دیواری جدید در مدل های باورنکردنی  کمد دیواری جدید در مدل های باورنکردنی  کمد دیواری جدید در مدل های باورنکردنی  کمد دیواری جدید در مدل های باورنکردنی  کمد دیواری جدید در مدل های باورنکردنی  کمد دیواری جدید در مدل های باورنکردنی  کمد دیواری جدید در مدل های باورنکردنی  کمد دیواری جدید در مدل های باورنکردنی  کمد دیواری جدید در مدل های باورنکردنی کمد دیواری جدید در مدل های باورنکردنی

1/5 - (1 امتیاز)
  • تلگرام
  • واتساپ
به نظر شما این پست خوب بود؟ اگر پسندیدید حتما امتیاز دهید!
1/5 - (1 امتیاز)