نوین پرداخت ارائه دهنده ی خدمات واریز به حساب پی پال

شاید برای شما سوال باشد که ما چرا باید از پی پال استفاده کنیم. این روزها سیستم‌های پرداخت آنلاین زیادی مانند اپل پی و گوگل‌پلی فعالیت می‌کنند. اما پی پال به‌دلیل ارائه مزیت‌های بیشتر، احتمالا رقیب خاصی در این عرصه ندارد. برای شروع، می‌توانیم به قدمت آن اشاره کنیم. این پلتفرم به‌خوبی در طی این سال‌ها ساخته و پرداخته شده است و می‌توانید به آن اطمینان داشته باشید. پشتیبانی از پی پال حتی توسط خرده فروشان کوچک هم انجام می‌شود و سبب شده است که با افتتاح حساب پی پال بتوانید به سادگی امکان خرید از سایت‌های خارجی را داشته و بدون محدودیت به محصولات آن‌ها دسترسی پیدا کنید.

هزاران وب سایت وجود دارد که خدمات آن‌ها برای Apple Pay یا گوگل‌پلی ارائه نمی‌شود و شما از طریق پی پال می‌توانید به آن‌ها دسترسی پیدا کنید. بنابراین، تنها کافی است که با واریز به حساب پی پال خود از طریق خدمات نوین پرداخت، به جهانی از کالاها و خدمات دسترسی پیدا کنید. پی پال امکان حفاظت از امنیت خریدار را تضمین کرده است و اگر کالایی که به‌صورت آنلاین خریداری می‌کنید، به دستتان نرسیده یا با توضیحات فروشنده مطابقت نداشته باشد، می‌توانید از سیستم بازپرداخت استفاده کنید. چنین امری در مورد eBay هم بسیار کاربردی است و در جایی که ضمانت فروشگاهی وجود ندارد، می‌توانید از پی پال استفاده کنید.

نوین پرداخت ارائه دهنده ی خدمات واریز به حساب پی پال

راه‌اندازی سیستم پرداخت با پی پال

آن دسته از کاربرانی اقلامی را در سطح شخصی یا تجاری به فروش می‌رسانند و در خارج از کشور حضور دارند، می‌توانند از طریق پی پال یک سیستم پرداخت عالی تشکیل داده و امنیت را فراهم می‌کنند. به عنوان مثال، شما می‌توانید مدارکی را به‌همراه داشته باشید که کالا را از طریق پست ارسال کرده‌اید. در این صورت حتی اگر خریدار ادعای عدم دریافت کالای خود را داشته باشید، شما می‌توانید با ارائه مدرک، پرداخت خود را تکمیل کنید. به‌این ترتیب، مشخص است که توسعه دهندگان روی امنیت این پلتفرم فعالیت زیادی داشته‌اند و شما نیز می‌توانید اطمینان کاملی به آن داشته باشید.

یکی دیگر از دلایلی که افتتاح حساب و واریز به حساب پی پال توصیه شده است، لایه امنیتی اضافی آن در زمینه پرداخت‌ها است. شما دیگر مجبور نخواهید که در هنگام هر خرید، مشخصات کارت یا CVV خود را در کنار تاریخ انقضا وارد کنید. کافی است که به حساب پی پال خود لاگین کرده و رمز عبور پی پال خود را همراه با شماره موبایل تعیین شده و پین خود وارد کنید. فروشگاه اینترنتی مورد نظر، اطلاعات لاگین شما را در پایگاه داده خود ذخیره نخواهد کرد و می‌توانید کاملا از امنیت در تراکنش‌های بین‌المللی خود برخوردار شوید. برنامه‌های اختصاصی پی پال هم در اختیار شما قرار داده شده است و می‌توانید روی اندروید و آیفون از آن‌ها بهره ببرید.

ایمنی بالا در حساب اینترنتی پی پال

پی پال یک سرویس مالی آنلاین است که امکان استفاده از یک حساب اینترنتی ایمن را برای شما فراهم می‌کند. می‌توانید برای پرداخت هزینه اقلام فیزیکی یا دیجیتالی از آن استفاده کنید. شما به سادگی می‌توانید اطلاعات حساب بانکی خارج از کشور، کارت اعتباری یا کارت نقدی خود را به آن وصل کرده و از زمان که نیاز به پرداخت از طریق پی پال داشتید، یکی از آن‌ها را به‌عنوان روش پرداخت تنظیم کنید. البته روش‌های دیگر هم وجود دارد که مخصوصا برای کاربران داخل کشور می‌تواند مناسب باشد. علاوه بر پرداخت هزینه اقلام، شما می‌توانید از پی پال برای خرید سرویس‌ها نیز استفاده کنید.

نوین پرداخت ارائه دهنده ی خدمات واریز به حساب پی پال

اگر علاقه‌مند هستید که اشتراک سایت‌هایی مانند نتفلیکس، اسپاتیفای و گزینه‌های مشابه را دریافت کنید، به جای تحمل دردسر روش‌های دیگر، خودتان می‌توانید دست به کار شده و با واریز به حساب پی پال یا شارژ حساب وب مانی خود اشتراک مورد نظر را خریداری کنید. فراموش نکنید که با توجه به دیجیتالی بودن چنین خریدهایی، شما نیز دردسر کالاهای فیزیکی و عدم ارسال مستقیم آن‌ها به ایران را نخواهید داشت و همان لحظه و به‌صورت آنی می‌توانید سرویس مورد نظر خود را دریافت کنید. از طرف دیگر، می‌توانید پول را به یکی از حساب‌های بانکی یا کارت‌های اختصاص داده شده خود منقل کنید.

استفاده رایگان از پی پال در مواقع مختلف

زمانی که پول را به حساب پی پال خود ارجاع دادید، ممکن است که کارمزدی در این زمینه از شما دریافت شود. فروختن کالا در eBay می‌تواند شامل چنین مواردی باشد. اکثر قریب به اتفاق استفاده از پی پال در زمینه‌های شخصی کاملا رایگان است و کارمزدی برای شما نخواهد داشت. البته اگر در این زمینه تبدیل ارز وجود داشته باشد، بر حسب نرخ مشخص، از حساب شما کارمزد کسر خواهد شد. انتقال پول به دوستان یا خانواده از طریق حساب‌های پی پال کاملا رایگان خواهد بود. حساب‌های پی پال تجاری هم وجود دارند که قدری امکانات بیشتری نسبت به حساب شخصی دارند. شما می‌توانید از طریق حساب‌ها پرداخت از طریق کارت را هم بپذیرید.

افتتاح و شارژ حساب وب مانی برای فریلنسرها

یکی از پلتفرم‌های مهم دیگری که بعد از پی پال به آن توجه می‌شود، وب مانی است. با وب مانی می‌توانید مثل پی پال از خدمات پرداخت در سرتاسر جهان استفاده کنید. ممکن است که گاهی اوقات پی پال جزو پلتفرم‌های پشتیبانی شده در سایت‌ها نباشد. در چنین مواقعی می‌توانید از وب مانی به‌عنوان گزینه جایگزین استفاده کنید. با افتتاح و شارژ حساب وب مانی می‌توانید سرمایه‌گذاری خوبی روی این پلتفرم داشته و در مواقع نیاز از آن استفاده کنید. وب مانی به عنوان پلتفرم رقیب پی پال آمریکایی و از طریق روس‌ها توسعه داده شده است و امکانات جالبی برای شما فراهم می‌کند.

شما به سادگی می‌توانید حساب وب مانی خود را به سایت‌های فریلنسری مرتبط کرده و درآمد ارزی خود را از این طریق دریافت کنید. امکان فعالیت در چنین شرایطی برای شما فراهم شده و می‌توانید با مشتریان خود در ارتباط باشید. این ارتباط مستمر کمک می‌کند که اعتبار بیشتری در سایت پیدا کرده و در آینده پروژ‌ه‌های بهتری را دریافت کنید. فراموش نکنید که امکان نقد کردن درآمد ارزی هم در نوین پرداخت فراهم شده است و به‌صورت مشابه می‌توانید چنین کاری را در پی پال هم انجام دهید.

نوین پرداخت ارائه دهنده ی خدمات واریز به حساب پی پال

خدمات ارزی نوین پرداخت

با نوین پرداخت می‌توانید به جمعی از امکانات عالی در زمینه پرداخت آنلاین دسترسی پیدا کنید. توسعه دهندگان سایت تلاش کرده‌اند که ابزارهای کاربردی، سریع و با کیفیت را در اختیار شما قرار داده و هزینه‌های شما را هم تا حد ممکن کاهش دهند. کارمزدهای ارائه شده در این سایت کاملا رقابتی است و می‌توانید آن را با پلتفرم‌های دیگر مقایسه کنید. امکان افتتاح حساب، انتقال پول، شارژ حساب و خدمات دیگر در قبال پی پال، وب مانی و پرفکت مانی فراهم شده است و حتی می‌توانید به امکانات دیگری مانند پرداخت هزینه آزمون از طریق همین حساب‌ها نیز دسترسی داشته باشید.

متخصصین نوین پرداخت سابقه‌ای درخشان در زمینه فعالیت‌های استارت آپی دارند و همین سبب شده است که تجربه آن‌ها بالا رفته و بتوانند در جهت رضایت مشتری قدم بردارند. یکی از این موارد، فراهم‌سازی پشتیبانی ۲۴ ساعته برای مشتریان است. شما هر لحظه می‌توانید هنگام افتتاح حساب وریفای شده پی پال، واریز به حساب، پرداخت هزینه های آزمون زبان و موارد دیگر، با پی پال در ارتباط بوده و سوالات خود را هم مطرح کنید. با نوین پرداخت می‌توانید کاربری حرفه‌ای در عرصه کسب و کارهای آنلاین باشید و با موفقیت بتوانید شرکای تجاری و مشتریان جدید دریافت کنید.

چقدر می پسندید؟
  • تلگرام
  • واتساپ
به نظر شما این پست خوب بود؟ اگر پسندیدید حتما امتیاز دهید!
چقدر می پسندید؟