بهترین مبل برای خانه‌های کوچک، کدام مدل مبل بهتر است؟

خرید مبلمان یکی از مسائل چالش برانگیز، مخصوصا برای خانه‌های نقلی و کوچک به شمار می‌رود. مردم تمایل دارند با به کارگیری مبلمانی مناسب فضا را وسیع و دلبازتر نشان دهند. توجه به نقشه و میزان نور ساختمان نیز در انتخاب مبل و چیدمان دکوراسیون خانه‌های کوچک تاثیر زیادی دارد. اما به طور کلی مبلمانی که استفاده بهینه از فضا را به حداکثر می‌رساند، بهترین مبلمان منزل محسوب می‌شود. مبلی که علاوه بر جلوه‌ای زیبا، بیشترین کاربرد را داشته باشد.

در این مقاله قصد داریم به معرفی بهترین مبل برای خانه‌های کوچک بپردازیم. ولی پیش از آن اشاره کوتاهی به دو نکته مهم در خصوص خرید مبلمان خانه‌های کوچک خواهیم داشت. تا انتها همراه ما باشید.

متراژ خانه در انتخاب مبل، حرف اول را می‌زند

قبل از اینکه به فروشگاه‌های مبلمان سر بزنید و به دنبال زیباترین مدل مبل یا آینه کنسول اسپرت باشید. میزان فضای سالن پذیرایی را به خاطر بسپارید. برای خانه‌های کوچک سراغ مبل‌های عریض با دسته‌های پهن و تکیه‌گاه‌های بلند نروید. به این دلیل که نمای محیط شلوغ به نظر می‌رسد و برای رفت و آمد دچار مشکل خواهید شد.

بهترین مبل برای خانه‌های کوچک، کدام مدل مبل بهتر است؟

با مبل‌های رنگ روشن، انعکاس نور خانه را چند برابر کنید

اگر به میزان کافی نور وارد خانه نمی‌شود از مبل‌هایی با رنگ خنثی مانند‌: مبل کرمی رنگ، مبل خاکستری و مبل رنگ فیلی استفاده کنید. رنگ‌های روشن مبل‌ نور را منعکس کرده و خانه را بزرگتر جلوه می‌دهند. مبل‌های رنگ روشن در ترکیب با کوسن‌های رنگی، آباژورهای کوتاه، گلدان‌های گل و حتی کتابخانه‌ای کوچک فوق العاده شیک به‌نظر می‌رسند.

بهترین مبل برای خانه‌های کوچک، کدام مدل مبل بهتر است؟

مدل مبل‌ مناسب برای خانه‌های کوچک کدام است؟

بهترین گزینه‌ها برای مبله کردن خانه‌های کوچک عبارتند :

  • مبل‌های راحتی با کمترین انحنا و دسته
  • مبل ال ساده، مبل ال کنج و مبل ال یو شکل
  • ست کامل مبل با صندلی‌های ظریف و جمع و جور
  • مبل نیم ست با یک کاناپه و چند صندلی
  • و مبل‌های سفارشی که ابعاد و مدل آن‌ها مطابق با سلیقه و نظر مشتری هستند.

به طور کلی مبل‌هایی که فاقد دسته بوده و اسکلت بندی یا همان کلاف مبل بدون انحنا و با قالب عمودی و افقی باشد بهترین مبلمان برای خانه‌های کوچک محسوب می‌شوند. همچنین مبل‌هایی که مخصوص کنج خانه طراحی شده‌اند. این سبک مبل تمام زوایا و کوچکترین فضا را به کار می‌گیرد و خانه را بزرگتر جلوه می‌دهد.

بهترین مبل برای خانه‌های کوچک، کدام مدل مبل بهتر است؟

مبل ال با طراحی متنوع و قیمت مناسب برای خانه‌های کوچک

در بین سایر مدل‌ها، مبل ال یکی از سبک‌های چشم نواز و پرکاربرد محسوب می‌شود. امروزه مبل ال در طرح‌های متنوع مبل ال کلاسیک، مبل ال سلطنتی، مبل ال گرد و مبل ال چستر تولید می‌گردد. هیچ نوع مبلی نیست که نوع ال آن وجود نداشته باشد. مبل‌ ال مناسب پذیرایی‌های کوچک بوده و از لحاظ بدنه، عمق نشیمن و ارتفاع پشتی خیلی پهن و جاگیر نیست.

طراحی مینیمال مبل ال فضای کمی را پر می‌کند و با هر نوع محیط و سلیقه‌ای سازگار است. در ساخت انواع مبل ال از چوب راش، چرم و پارچه‌های کتان بهره می‌گیرند و با قیمت مناسبی ارائه می‌شوند. این مبل‌ها یکی از عناصر دکوراسیون مدرن بوده و حس و حال صمیمی‌تری برای دورهمی‌های خانوادگی در فضای خانه ایجاد می‌کنند.

از ترکیب مبل‌های تک کاناپه و نیم ست غافل نشوید

اگر سبک‌ مبل‌های ال و راحتی را نمی‌پسندید از مبل‌های سلطنتی، کلاسیک و چستر به صورت نیم ست بهره بگیرید. تصور نکنید که محدودیت فضا شما را از داشتن دکوراسیونی مجلل محروم می‌کنید. کافی است از مبل‌های سلطنتی یا کلاسیک به صورت تک کاناپه و نیم ست انتخاب کنید. یا ابعاد مبل مورد نظر خود را جمع و جور با ظرافت بیشتر و انحنا کمتر سفارش دهید.

مبل‌های چند منظوره یا تخت‌خوابشو نیز گزینه‌های خوبی برای خانه‌های کوچک محسوب می‌شوند. مخصوصا برای خانه‌های فاقد اتاق خواب این سبک مبل بی‌نظیر است. نمای خانه و قسمت پذیرایی را مرتب نشان می‌دهد و در زمان استراحت تختی راحت خواهید داشت. اگر مبل مورد نیاز خود را انتخاب کردید قدم بعدی توجه به کیفیت و متریال به کار رفته در مبل است. پیشنهاد می‌کنیم حتما به مراکز فروش معتبر مبلمان مراجعه کرده یا به صورت اینترنتی سفارش دهید. تعداد زیادی از فروشگاه‌ها و مراکز فروش مبل دلال بوده و تجربه‌ای در زمینه مبلمان و اصالت محصول ندارند.

چرا از فروشگاه تخت طاووس مبلمان را سفارش دهیم؟

در این مقاله به بررسی بهترین مبل برای خانه‌های کوچک پرداختیم. تلاش کردیم با مطرح کردن نکات کلیدی مسیری روشن برای رسیدن به پاسخ صحیح سوالات شما را فراهم کنیم. امیدواریم پس از مطالعه این نکات بتوانید بهترین تصمیم را برای انتخاب مبل بگیرید. فروشگاه تخت طاووس سال‌هاست که در زمینه تولید انواع مبلمان، میز کنسول، میزناهاخوری، سرویس خواب و سایر کالاها فعالیت دارد. اولویت اول مجموعه تخت طاووس همواره کیفیت بالای محصولات و جلب رضایت مشتری بوده است. از همین رو تمام محصولات تخت طاووس از متریال درجه یک تهیه شده و به طور مستقیم از تولیدی و با قیمت مناسب برای مشتری ارسال می‌گردد.

در مجموعه تخت طاووس سفارش انواع مبلمان، سرویس خواب، ناهار خوری و آینه کنسول مطابق با سلیقه و نیاز مشتری تهیه و تولید می‌شود. همچنین سفارش‌های مشتریان به دو صورت حضوری و اینترنتی امکان پذیر بوده و به سراسر کشور ارسال می‌گردد. دعوت می‌کنیم برای یافتن ایده‌‌های خاص و تجربه خریدی مطمئن به وبسایت  http://takhttavoosco.com/ مراجعه کرده و مدل‌های متنوع مبلمان ا مشاهده کنید. علاوه بر این‌ها مهم‌ترین مزیت خرید از فروشگاه تخت طاووس دریافت گواهی ضمانت دو ساله برای همه محصولات است. در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر برای انتخاب مبلمان می‌توانید با شماره 55266112-021 در تماس باشید. کارشناسان واحد فروش نمایشگاه تخت طاووس آماده پاسخگویی به سوالات و ارائه مشاوره به شما عزیزان هستند.

چقدر می پسندید؟
  • تلگرام
  • واتساپ
به نظر شما این پست خوب بود؟ اگر پسندیدید حتما امتیاز دهید!
چقدر می پسندید؟