کاغذ دیواری مدرن و نقش آن در دکوراسیون داخلی

طی چند سال اخیر استفاده از کاغذ دیواری برای تزئین دیوارهای خانه به موضوع مهمی در صنعت دکوراسیون داخلی منازل تبدیل شده ‌است. به همین دلیل در بین تمامی طرح‌های کاغذ دیواری، کاغذ دیواری مدرن نقش موثری در طراحی دکوراسیون داخلی دارد. با نصب این مدل کاغذ دیواری بر روی دیوارهای منزل خود می‌توانید فضایی گرم، صمیمی و در عین حال آرامش بخش و دلنشین ایجاد کنید.

کاغذ دیواری مدرن نسبت به دیگر کاغذ دیواری‌ها بسیار متنوع و جذاب است، این میزان تنوع به مشتریان کمک می‌کند تا با توجه به اهداف خود انتخاب مناسب تری داشته ‌باشند. به همین دلیل در این مقاله قصد داریم شما را با کاغذ دیواری مدرن و نقش آن در دکوراسیون داخلی آشنا کنیم پس تا پایان مطلب با ما همراه باشید.

کاغذ دیواری مدرن و نقش آن در دکوراسیون داخلی

کاغذ دیواری مدرن چیست؟

همان طور که از نام آن پیداست به کاغذ دیواری‌هایی با طرح جدید و امروزی، کاغذ دیواری مدرن می‌گویند. کاغذ دیواری مدرن یکی از محبوب‌ترین سبک‌ها و طرح‌های کاغذ دیواری است که با طیف وسیعی از انواع دکوراسیون منازل همخوانی دارد. هنگام طراحی و چاپ کاغذ دیواری، از الگوهای غیر تکراری، سه بعدی و اشکال هندسی استفاده می‌شود. کاغذ دیواری سبک مدرن طرح‌های جذاب و ایده‌های شگفت‌انگیز را در طراحی دکوراسیون داخلی منازل به ارمغان می‌آورد که هنر معاصر و ایده‌های سنتی را برای خلق کاغذ دیواری‌ها ترکیب می‌کند.

از ویژگی‌های کاغذ دیواری مدرن می‌توان به طرح‌های خلوت و ساده و هم چنین طرح‌ها و نقش‌های ست با زمینه کاغذ دیواری اشاره کرد. ویژگی بعدی این نوع کاغذ دیواری، استفاده از رنگ‌های شاد و خنثی در پس زمینه کاغذ دیواری است. این طرح و رنگ‌های شاد و زیبا علاوه بر حس نشاط و مفرح به محیط خانه، باعث بزرگ‌تر نشان دادن خانه در لحظه ورود مهمانان می‌شود. کاغذ دیواری مدرن در مدت زمان بسیار کوتاه، جای خود را در دل جوانان باز کرده و توانسته نظر آنها را به‌سمت خود جلب کند.

تفاوت کاغذ دیواری مدرن با کاغذ دیواری کلاسیک

✔ کاغذ دیواری مدرن به‌ نوعی دیوارپوش گفته ‌می‌شود که همخوانی کمتری با طبیعت دارد، در حالی‌ که کاغذ دیواری کلاسیک بدین صورت نیست و اصالت و قدمت را به نمایش می‌گذارد و طرح‌های خود را از طبیعت الهام می‌گیرد.

✔ در طراحی کاغذ دیواری مدرن برخلاف کاغذ دیواری کلاسیک از خطوط و طرح‌های هندسی و گرافیکی استفاده می‌شود. در صورتی که کاغذ دیواری‌های کلاسیک دارای طراحی ظریف و سنتی هستند، مانند اشکال ظریف به ‌همراه طرح‌های گل و بوته یا طرح‌های راه‌ راهی.

✔ کاغذهای دیواری مدرن بر خلاف کاغذ دیواری‌های کلاسیک بیشتر در رنگ‌های شاد و روشن طراحی می‌شوند در حالی که تم رنگی کاغذ دیواری کلاسیک اغلب به ‌صورت ملایم است.

✔ تمامی طرح‌های کاغذ دیواری مدرن بسیار ساده‌تر از کاغذ دیواری‌های کلاسیک و داماسک بوده و به ‌دلیل سادگی طرح از آن در اماکن اداری و منازل کوچک استفاده می‌شود. بنابراین دیوار خانه‌های کوچک را با کاغذ دیواری کلاسیک پوشش دهید تا فضا کمی بزرگ‌تر به نظر برسد.

✔ یکی از پارامترهایی که در انتخاب کاغذ دیواری باید در نظر گرفت، همخوانی سبک کاغذ دیواری با دکوراسیون داخلی منزل است. به ‌عنوان مثال اگر سبک طراحی دکوراسیون داخلی منزل شما سنتی است یا می‌خواهید حال و هوای قدیمی را به منزل خود بیاورید، کاغذ دیواری کلاسیک بهترین گزینه برای اتاق نشیمن یا اتاق خواب شماست. چنانچه سبک طراحی منزل شما امروزی است و می‌خواهید کاغذ دیواری با مبلمان، پرده‌ها و سایر اکسسوری‌های خانه مطابقت داشته‌ باشد، کاغذ دیواری مدرن انتخاب مناسبی است.

✔ جنس متریال چاپی کاغذ دیواری از کاغذهای باکیفیت اروپایی است که هم کیفیت چاپ فوق العاده خوبی دارد، هم قیمت مناسبی دارد. کاغذ دیواری چاپ شده طرح مدرن مانند چاپ استیکر یووی در برابر نور آفتاب، رطوبت، شستشو و برخی صدمات احتمالی از مقاومت و کیفیت بالایی برخوردار هستند. در حالی که کاغذ دیواری کلاسیک تنها در برابر آفتاب شدید آفتاب مقاوم است.

کاغذ دیواری مدرن و نقش آن در دکوراسیون داخلی

پرفروش‌ترین طرح‌های کاغذ دیواری مدرن

کاغذ دیواری مدرن با بهره‌گیری از سبک جدید و مدرن، از تنوع بالایی در طرح و رنگ برخوردار است. این طرح‌ها با توجه به مبلمان، پرده‌ها، رنگ‌های به کار رفته در دکوراسیون داخلی منزل و سایر اکسسوری‌ها انتخاب می‌شوند و بسیار متنوع هستند. اما در ادامه به پر فروش‌ترین و محبوب‌ترین طرح‌های کاغذ دیواری مدرن اشاره می‌کنیم که عبارتند از:

✔ کاغذ دیواری با طرح‌های هندسی

کاغذ دیواری با طرح هندسی یکی از بهترین ایده‌ها برای پوشاندن دیوارهای یک خانه به سبک معاصر است. زیرا علاوه بر انتقال حس آرامش و امنیت، فضایی مدرن و زیبا را به وجود می‌آورد.

✔ کاغذ دیواری با طرح بوهمیایی

یکی از جذاب‌ترین المان‌های سبک بوهمیایی، استفاده از کاغذ دیواری‌های زرق و برق‌دار در دکوراسیون داخلی منازل است. این طرح کاغذ دیواری با طرح‌های الهام گرفته از طبیعت و حیوانات طراحی‌شده‌اند تا زیبایی آن را چندین برابر کند. استفاده از رنگ سبز در پس زمینه کاغذ دیواری طرح بوهمیایی سبب احساس آرامش در منزلتان می‌شود.

✔ کاغذ دیواری با طرح‌های تکرار شونده

یکی از پرفروش‌ترین انواع کاغذ دیواری‌های مدرن، طرح‌های تکرار شونده و بافت‌دار هستند. طرح‌های تکرار شونده در بافت‌ها و رنگ‌های متنوع وجود دارند که هر کدام از آنها را می‌توان در قسمت‌های مختلف خانه چسباند. کاغذ دیواری‌های سبک تکرار شونده را می‌توانید به ‌راحتی با انواع مبلمان یا اکسسوری‌های منزل ست کنید.

✔ کاغذ دیواری با طرح‌های هنری

از گذشته تاکنون از آثار هنری برای تزئین یا طراحی دکوراسیون داخلی منازل استفاده شده‌ است. کاغذ دیواری‌های بر گرفته از آثار هنری یا طرح‌های الهام گرفته شده از الگوهای جدید می‌تواند ایده جالبی در کاغذ دیواری‌های مدرن باشد. کاغذ دیواری لاکچری با طرح گلدار یا طرح‌هایی مانند نقاشی‌های پست مدرن در این دسته قرار می‌گیرند.

✔ کاغذ دیواری با تناژ رنگی خنثی

یکی از ترند های دکوراسیون داخلی در سبک مینیمالیستی، کاغذ دیواری با تناژ خنثی است. این سبک از کاغذ دیواری شامل طیف گسترده‌ای از رنگ‌ها و طرح‌های ساده می‌شود. در سبک مینیمالیستی که بر استفاده حداقلی از کاغذ دیواری منزل، مبلمان و سایر اکسسوری ها تأکید دارد، تنها به رنگ‌های سیاه و سفید محدود نمی‌شود. بلکه طیف گسترده‌ای از کاغذ دیواری با رنگ‌های روشن مانند رنگ‌های پاستیلی در بازار موجود است که می‌تواد فضایی ساده و روشن در منزل شما برای رسیدن به سبک مینیمالیستی ایجاد کند.

کاغذ دیواری مدرن و نقش آن در دکوراسیون داخلی

نحوه سفارش آنلاین کاغذ دیواری مدرن

ما در این مطلب به طور مفصل به بررسی کاغذ دیواری مدرن و نقش آن در دکوراسیون داخلی منازل پرداختیم. علاوه بر اینکه کاغذ دیواری مدرن به‌ عنوان یک عنصر تزئینی در منازل مورد استفاده قرار می‌گیرد، اما برای ایجاد محیطی زیبا و دلنشین می‌توانید از چاپ روی کاشی در دکوراسیون خانه، کاشی‌های آشپزخانه و سرویس‌های بهداشتی استفاده ‌کنید. اگر قصد سفارش آنلاین کاغذ دیواری مدرن را دارید، ما به شما مرکز تخصصی چاپ سبحان را پیشنهاد می‌کنیم. این مرکز یکی از بزرگتربن و معتبرترین مراکز چاپ کاغذ دیواری طرح دلخواه در تهران است که تمامی محصولات چاپی خود را به‌ صورت آنلاین و حضوری به کلیه مشتریان ارائه می‌دهد.

برای سفارش یا استعلام قیمت کاغذ دیواری‌های مدرن چاپ سبحان، تنها کافیست به نشانی https://sobhanprint.com/ مراجعه کرده و از طریق پنل واتساپ و سایت با کارشناسان فروش این مجموعه در ارتباط باشید.

2.5/5 - (2 امتیاز)
  • تلگرام
  • واتساپ
به نظر شما این پست خوب بود؟ اگر پسندیدید حتما امتیاز دهید!
2.5/5 - (2 امتیاز)