چرا وجود یک مبل ریلکسی در هر خانه ای اجباریست؟

امروزه کاربرد مبلمان در خانه‌های امروزی بیش از یک نشیمن است. مبلمان امروزی دارای کارایی ‌های بالا، راحتی بیشتر و استقامت زیاد هستند.

بنابر اعلام مبل 24، یکی از انواع مبلمان مورداستفاده امروزی که ازلحاظ راحتی و آرامش در نوع خود بی‌نظیر هست، مبل ریلکسی است.

قیمت مبل ریلکسی که به اصطلاح مبل های ریلکسی هم به آنها گفته میشود، بسیار متنوع می  باشد و این مدل ها از محبوب ترین مبل های موجود در بازار هستند و یکی از انتخاب های جذاب برای خرید مبل می باشد. با یک بار نشستن روی مبل ریلکسی  تبدیل به مبل تختخواب شو شده و دیگر علاقه به بلند شدن از آن را ندارید.

شاید در ابتدا که اسم ریلکسی به گوش شما بیاید حس کنید فقط برای افراد مسن مورد استفاده قرار میگیرد اما این نگرش اشتباهی است، از یک مبل ریلکسی همه افراد اعم از پیر و جوان میتوانند استفاده کنند اما از حق نگذریم میتواند برای افراد مسن و اشخاصی که شاید به تازگی تحت عمل جراحی قرار گرفته اند مناسب تر باشد.

در این مقاله ما قصد داریم صادقانه مزایا و معایب و همینطور انواع مبل ریلکسی را مورد بررسی قرار دهیم پس اگر قصد خرید مبل ریلکسی دارید این مقاله را تا انتها دنبال کنید تا ببینید معایب مبل ریلکسی بیشتر است یا مزایای آن.

چرا وجود یک مبل ریلکسی در هر خانه ای اجباریست؟

تاریخچه ورود مبل ریلکسی به ایران

اولین نمونه‌های این مدل که وارداتی بودند حدود چهار دهه پیش وارد ایران شدند و آن زمان بسیار شگفت‌انگیز و جذاب باقیمت بسیار زیاد تحویل علاقه‌مندان شد. بعد از گذشت مدتی مسیر واردات برای مکانیزم و کلاف این نوع مبل فراهم شد و برخی از تولیدکنندگان توانستند نمونه‌های ایرانی آن را تولید کنند.

ویژگی‌های مبل ریلکسی

مبلمان ریلکسی به شما این امکان را می‌دهد که به‌راحتی با فشار یک دکمه یا کشیدن یک اهرم دراز بکشید و پاهای خود را دراز کنید تا درد و استرس روزانه را فراموش کنید. بسیاری از مبل‌های ریلکسی برای چرت زدن به‌اندازه کافی راحت هستند. حتی به‌اندازه یک تخت خواب راحت! به طور کلی در هنگام خرید مبلمان مهمترین گزینه ای که باید به یاد داشته باشید و از فاکتور های مهم خرید مبلمان است راحتی آن است.

انواع مبل ریلکسی

مبل ریلکسی هم مانند باقی مبلمان مدل های مختلفی دارد که میتواند به مدل دستی ، مدل سالمندی و مدل برقی اشاره کرد.

در ادامه قرار است مزایا ومعایب انواع مبل ریلکسی را بخوانید.

 چرا وجود یک مبل ریلکسی در هر خانه ای اجباریست؟

مبل ریلکسی برقی

مبل ریلکسی برقی به وسیله ریموت کنترل یا دکمه‌های تعبیه‌شده در کنار دسته‌های آن به‌راحتی تبدیل به حالت لم می‌شود. این مدل‌ها، دارای موتور قوی زیر مبل هست که این امکان را به استفاده‌کننده از آن می‌دهد تا در هر زاویه‌ای که دوست دارد، از آن لذت ببرد.

مبل ریلکسی دستی

مدل دستی مبلمان ریلکسی دارای اهرمی در کنار دسته‌های مبل هست که با کشیدن آن، مکانیزم آن آزادشده و با دراز کردن پاهای خود می‌توانید از آن استفاده کنید.

 چرا وجود یک مبل ریلکسی در هر خانه ای اجباریست؟

مبل ریلکسی سالمندی

یکی از جدیدترین مدل‌های ریلکسی هست که علاوه بر این‌ که برقی می‌باشند دارای یک موتور اضافه هست که پشت مبل را بلند کرده تا سالمندان یا افراد کم‌ توان بتوانند به‌ راحتی روی آن بنشینند یا از روی آن بلند شوند.

مزایا و معایب انواع مبل ریلکسی

چرا وجود یک مبل ریلکسی در هر خانه ای اجباریست؟

مزایا و معایب مبل ریلکسی برقی:

مبل ریلکسی برقی به هیچ حرکت اضافه ای نیاز ندارد و تنها با فشردن یک دکمه مبل در اختیار شما است و میتوانید آن را تغییر حالت دهید.

مبل ریلکسی برقی قابلیت چرخش به هر طرفی که شما بخواهید را ندارد.

از معایب مبل ریلکسی برقی هم باید به غیر قابل حرکت بودن آن ها در زمان قطعی برق اشاره کرد و همینطور سنگین بودن آنها نسبت به مدل های ریلکسی دستی اشاره کرد.

مزایا و معایب مبل ریلکسی دستی:

مزایای آن بدون جریان برق بودن آن و امکان حرکت آن به دلیل سبکی است، همچنین میتوان به این مورد اشاره کرد که مبل ریلکسی دستی نه تنها به حالت لم و نشسته امکان تغییر حالت دارد بلکه مانند صندلی های ننو قدیمی امکان تکان خوردن های ریز را هم دارد و همینطور به 360 درجه قابلیت چرخش دارد.

مزایا و معایب مدل ریلکسی سالمندی:

به علت داشتن دو موتور قیمت آن کمی گران تر است و اینکه با قطع برق امکان استفاده از آن فراهم نیست و مورد بعدی که مزیت این مدل به حساب می آید میتوان به چرخش آن به هر طرف اشاره کرد.

چرا وجود یک مبل ریلکسی در هر خانه ای اجباریست؟

قیمت مبل ریلکسی

برای مشاهده یا خرید محصولات به‌صورت حضوری می‌توانید سری به فروشگاه‌های شهر بزنید یا اگر تمایل به خرید غیرحضوری دارید به سایت مبل 24 به نشانی www.mobl24.com  سر بزنید تا بدون واسطه و باقیمت مناسب و گارانتی معتبر کالا را تهیه کنید.

چقدر می پسندید؟
  • تلگرام
  • واتساپ
به نظر شما این پست خوب بود؟ اگر پسندیدید حتما امتیاز دهید!
چقدر می پسندید؟