نقاشی ساختمان در تهران با آذر آبادگان

نقاشی ساختمان در تهران با آذر آبادگان

یکی از مهم‌ترین مراحل ساختمان سازی، نقاشی است. در حقیقت این مرحله یک گام تاثیرگذار در جذابیت دکوراسیون ساختمان به حساب می‌آید. نقاشان ساختمانی از رنگ‌های خاصی برای پوشش دیوارها و سقف‌ها استفاده می‌کنند. این کار نیاز به مهارت خاصی دارد که تنها از نقاشان ماهر برمی‌آید. یکی از توانمندترین مجموعه‌ها، آذرآبادگان است؛ بنابراین با خیال راحت می‌توانید نقاشی ساختمان در تهران را با آذر آبادگان تجربه کنید.

نقاشی ساختمان عامل موثری در زیباسازی دکوراسیون

دکوراسیون داخلی در آپارتمان‌های امروزی حرف اول را می‌زنند؛ یعنی شما به عنوان یک کارفرما باید وقت و هزینه زیادی را صرف ایجاد یک دکوراسیون منحصر به فرد کنید. همانطور که پیش از این نیز اشاره کردیم نقاشی اصولی ساختمان تاثیر زیادی در دکوراسیون ساختمان دارد. به هر حال فضاهای داخلی یک آپارتمان ممکن است به سبک‌های متفاوتی طراحی شوند؛ سبک‌هایی که هر کدام المان‌های مخصوص به خود را دارند و در هر کدام از آن‌ها طیف رنگی مختلفی به کار گرفته می‌شوند.

به علاوه در این زمینه ایده‌های نقاش نیز نقش ویژه‌ای را ایفا می‌کنند؛ برای مثال بهترین نقاشان ساختمان در آذر آبادگان برای نقاشی سبک‌های مدرن ترجیح می‌دهند از چندین رنگ استفاده کنند. این کار زیبایی دکوراسیون داخلی را چند برابر می‌کند. در حالی که استفاده از یک نوع رنگ در محیطی مدرن، محیط کسل‌کننده‌ای را پدید می‌آورد که همه از آن گریزان هستند! البته انتخاب طیف رنگی به نظر شما نیز بستگی دارد تا یک هارمونی جذاب در بخش‌های مختلف ساختمان ایجاد شود.

آذر آبادگان ارائه‌دهنده انواع نقاشی ساختمان در تهران

اگر نقاشی ساختمان توسط افراد متخصص در این زمینه انجام شود، یک دکوراسیون بسیار زیبا و تمیز تحویل کارفرما داده می‌شود. یک نقاش ساختمان باتجربه در مجموعه آذر آبادگان انواع خدمات زیر را به شما ارائه خواهد داد:

  • رنگ آمیزی یاختمان با رنگ‌های گوناگون همچون روغنی، آکریلیک، پلاستیکی، بلکا و …
  • رنگ آمیزی همه سطوح از جمله دیوارهای گچی، دیوارهای قبلاً رنگ شده، چوبی، فلزی و …
  • رنگ آمیزی درب‌ها، ستون‌ها، پنجره‌ها، نرده‌ها، راه پله‌ها و . . .
  • به کارگیری تکنیک‌های خاص و کاربردی برای رنگ آمیزی هرچه بهتر که از این روش‌ها می‌توان به کالر واش، طرح‌دار، بافت‌دار، پتینه‌کاری و مولتی کالر اشاره کرد.
  • انجام یک رنگ آمیزی اصولی با زیرسازی سطوح که این کار با بتونه کاری و سمباده زنی انجام می‌شود.
  • خدمات نقاشی ساختمان در تهران با آذرباگان به متقاضیان نقاشی نمای ساختمان و فضاهای بیرونی را نیز ارائه می‌دهد.

آشنایی با انواع رنگ ساختمان

نقاشی ساختمان در تهران با آذر آبادگان

برای نقاشی ساختمان ممکن است از رنگ‌های گوناگونی استفاده شود که هر کدام ویژگی‌های خاصی دارند. در حقیقت نقاش می‌خواهد با این رنگ‌ها پوششی مناسب برای گچ سطوح ایجاد کند. خبر خوب اینکه در آذر آبادگان تهران همه رنگ‌ها از کیفیت بالایی برخوردار هستند. به طور کلی می‌توان رنگ‌های پرطرفدار را به ۵ دسته زیر تقسیم بندی کرد:

  • رنگ روغنی
  • رنگ پلاستیکی
  • رنگ مولتی کالر
  • رنگ بلکا
  • رنگ اکریلیک

نحوه نقاشی ساختمان در تهران با آذر آبادگان

حال که تا حدودی با اهمیت نقاشی ساختمان آشنا شدید، لازم است نحوه کار و مراحل نقاشی ساختمان در تهران با آذر آبادگان را برای شما شرح دهیم؛ به یاد داشته باشید که انجام درست و اصولی نقاشی ساختمان، نتیجه بهتری را به بار می‌آورد:

 تمیز کردن سطح

قبل از آنکه نقاش بخواهد نقاشی سطح را آغاز کند، باید سطح مورد نظر پاکسازی شود؛ زیرا وجود هرگونه زباله یا آشغال در سطوح از ظرافت نقاشی می‌کاهد. برای این کار می‌توان از یک دستمال یا اسفنج پاکیزه آغشته به آب گرم و مایع شوینده استفاده کرد.

بتونه کاری و سمباده‌زنی

برای آنکه سطح دلخواه یک نقاش ساختمان ایجاد شود، نیاز به صاف کردن سطح زیرین است. این مرحله برخلاف تصور برخی‌ها بسیار پراهمیت است. جهت تحقق این هدف یعنی صاف کردن سطح، نقاش عمدتاً از یک ماده پر کننده مانند بتونه استفاده می‌کند تا هر سوراخ یا گودی را با استفاده از آن پر نماید. البته برخی‌ها در این مرحله ممکن است از سمباده نیز برای صاف کردن سطح زیرین استفاده کنند.

 اجرای پرایمر

استفاده از پرایمر سفید استاندارد سبب می‌شود که رنگ با چسبندگی مناسب جذب سطح شود. در واقع نقاشان ساختمانی برای ایجاد یک لایه یکنواخت از پرایمر معمولاً از غلطک استفاده می‌کنند. پخش یکنواخت پرایمر در همه بخش‌های سطح، موجب می‌شود که رنگ نقاشی به طور هموار روی سطح قرار بگیرد. حواستان باشد که بعد از اجرای پرایمر به سطح فرصت دهید تا به خوبی خشک شود.

برگزیدن رنگ مناسب

همانطور که پیشتر گفتیم برای رنگ آمیزی ساختمان رنگ‌های متعددی وجود دارد. شما می‌توانید از بین رنگ‌های پیشنهادی توسط توصیه نقاش، رنگ دلخواه خود را برگزینید. برای فضاهای کوچک بهتر است از رنگ‌های روشن استفاده کنید تا فضا دل بازتر نشان داده شود. همچنین برای محیط‌های باز و بزرگ استفاده از رنگ‌های تیره بلامانع است. نقاشان ساختمان در آذر آبادگان اصولاً برای آنکه سطوح دو رنگ نشوند، در همان ابتدای کار مقدار کافی از رنگ را تهیه می‌کنند.

 آماده کردن رنگ

در این مرحله نقاشان ساختمانی ‌رنگ‌ها را با یکدیگر در یک سطل بزرگ مخلوط می‌کنند. این کار سبب می‌شود که یک رنگ یکنواخت به دست آید؛ بنابراین نگرانی بابت دو رنگ شدن و عدم یک دستی سطح وجود نخواهد داشت.

 رنگ آمیزی

می‌رسیم به مرحله مهم یعنی نقاشی یا رنگ آمیزی. در این مرحله ابتدا نقاشان آذر آبادگان با استفاده از نوک قلمو گوشه‌های دیوار و سقف را رنگ می‌کنند. البته این کار را از گوشه‌های فوقانی آغاز می‌کنند. در حقیقت شروع نقاشی از گوشه‌ها و با نوک قلمو سبب مرزبندی برای رنگ‌آمیزی می‌شود. سپس نقاش با یک دستگیره غلطک را آغشته به رنگ کرده و رنگ آمیزی اصلی را شروع می‌کند.

خشک شدن رنگ آمیزی

حداقل یک شب زمان لازم است تا رنگ ساختمان خشک شود. معمولاً نقاشان برای اطمینان خاطر از خشک شدن، یک تا دو شبانه روز را برای از بین رفتن خیسی رنگ و بوی آن در نظر می‌گیرند که در این مدت زمان نباید هیچ برخوردی با سطوح رنگ آمیزی شده اتفاق بیفتد.

هزینه سپردن نقاشی ساختمان در تهران به آذر آبادگان

رنگ آمیزی خانه یا محل کار تنها زمانی با موفقیت همراه است که توسط یک تیم کاربلد انجام شود مهارت نقاشان و هزینه معقول رنگ آمیزی از فاکتورهایی است که در هنگام انتخاب مجموعه نقاشی باید به آن‌ها دقت کنید. در آذر آبادگان نقاشان ماهری استخدام شده‌اند که نقاشی ساختمان را در کوتاه‌ترین زمان ممکن و به نحو احسن انجام می‌دهند.

نمی‌توان عدد ثابتی را برای قیمت نقاشی ساختمان با آذر آبادگان به شما گفت؛ زیرا این مسئله به عوامل متعددی بستگی دارد. اینکه چه مکانی قرار است رنگ شود، در قیمت تاثیرگذار است؛ یعنی اگر شما بخواهید یکی از اتاق‌ها را رنگ کنید، هزینه آن نسبت به زمانی که قصد رنگ آمیزی کل واحد را دارید کمتر است. عامل مهم دیگر تاثیرگذار بر قیمت نقاشی ساختمان، متراژ حدودی مکان مورد نظر برای رنگ آمیزی است. هرچه فضای مورد نظر بیشتر باشد نیاز به رنگ و زحمت بیشتری است. قیمت رنگ‌ها هم باهم متفاوت است. معمولاً رنگ‌های پلاستیکی از همه ارزان‌تر هستند. به علاوه وضعیت دیوارهای شما قبل از رنگ آمیزی نیز در قیمت تاثیرگذار است.

حرف آخر

با آنکه نقاشی ساختمان در زیباتر کردن محل مورد نظر شما تاثیر به خصوصی دارد، هزینه آن نسبت به خیلی از کارهای مربوط به بازسازی کمتر است؛ در نتیجه اگر قصد انجام نقاشی در محل کار یا آپارتمان خود در تهران را دارید، می‌توانید از آذر آبادگان کمک بگیرید. نقاشی ساختمان در تهران با آذر آبادگان به بهترین شکل ممکن و با کمترین هزینه قابل انجام است؛ پس بهتر است درنگ نکرده و همین حالا برای تغییر دکوراسیون خود اقدام کنید.

منبع: آذر آبادگان

چقدر می پسندید؟
  • تلگرام
  • واتساپ
به نظر شما این پست خوب بود؟ اگر پسندیدید حتما امتیاز دهید!
چقدر می پسندید؟