مقایسه پارتیشن شیشه ای تک جداره و دو جداره

شرکت سازوکار بهترین پارتیشن شیشه ای تک جداره و دو جداره را به مشتریان ارائه می دهد. با مقایسه پارتیشن شیشه ای تک جداره و دو جداره می توان فهمید که آن ها با یکدیگر تفاوت های زیادی دارند، از این رو آشنایی کامل با این نوع پارتیشن ها برای خریداران واجب است.

مقایسه پارتیشن شیشه ای تک جداره و دو جداره

از مهم ترین تفاوت هایی که این پارتیشن های شیشه ای دارند، عایق بودن آن ها در برابر صدا است. این مسئله برای انتخاب نوع شیشه مناسب هر مکان بسیار مورد توجه است، به طور مثال در اتاق مدیریت، کارشناس فروش و… باید از شیشه های عایق استفاده شود. پارتیشن‌های شیشه ای تک جداره‌‌ای که در آن از فریم و درزگیر کامل استفاده شوند، می توانند حدود 60 تا 70 درصد به عنوان عایق صدا عمل کنند. این در حالی است که پارتیشن های شیشه ای دو جداره، عایق صوتی قدرتمند تری محسوب می شوند. درب پارتیشن های دو جداره تنها به صورت تک جداره ساخته می شود. به طور کلی پارتیشن های دو جداره 10 تا 20 درصد نسبت به پارتیشن تک جداره عایق قوی تری است. انتخاب تک جداره یا دو جداره بودن پارتیشن ها به نوع نیاز مشتری، فضای مورد نظر و برخی عوامل دیگر تعیین می شود. شرکت های بسیاری در کشور ما خدمات مربوط به ساخت و اجرای پارتیشن را ارائه می دهند که شرکت سازوکار یکی از بهترین های آن‌ها است.

مقایسه پارتیشن شیشه ای تک جداره و دو جداره

پارتیشن شیشه ای

پارتیشن های شیشه ای برای تفکیک یک مکان مورد استفاده قرار می گیرند. این پارتیشن ها از مدرن ترین و لوکس ترین انواع پارتیشن محسوب می شوند که زیبایی خاصی را به محیط می بخشند. در ساخت پارتیشن شیشه ای از شیشه های نشکن و مقاوم استفاده می شود. پارتیشن شیشه ای تک جداره و دو جداره بهترین و محبوب ترین انواع پارتیشن محسوب می شوند. پارتیشن های شیشه ای را در دو نوع فریم دار یا بدون فریم به بازار ارائه می دهند. فریم این نوع از پارتیشن ها از متریال هایی مانند آلومینیوم، استیل، ام دی اف و… ساخته می شوند. جنس شیشه استفاده شده در پارتیشن ها با توجه به نوع مکان و بودجه مشتری تعیین می شود. شیشه های سکوریت به دلیل مقاومت و امنیتی که دارند، بیشتر مورد استفاده قرار می گیرند. استفاده از پارتیشن های شیشه ای نسبت به ساخت دیوار‌های ساختمانی که از مصالحی مانند آجر، سفال و… استفاده می شوند، بسیار مقرون به صرفه تر و مدرن تر است. پارتیشن های شیشه ای برای محیط های کاری و اداری و حتی منازل مسکونی مناسب هستند.

مقایسه پارتیشن شیشه ای تک جداره و دو جداره

پارتیشن شیشه ای تک جداره

کاربرد‌های مختلفی که پارتیشن شیشه ای تک جداره دارد، باعث شده است که این محصول از جمله بهترین و پر فروش ترین انواع پارتیشن محسوب شود. یک لایه یا جداره شیشه در ساخت این نوع پارتیشن استفاده می شود و به نسبت پارتیشن شیشه ای دو جداره دارای طراحی ظریف تری است. پارتیشن تک جداره شیشه ای را می توان تا هر ارتفاعی سفارش دارد و به صورت کوتاه، بلند و چسبیده به سقف قابل اجرا است. نوع پارتیشن با توجه به فضای مورد نظر و سلیقه افراد طراحی می شود. نوع شیشه ای که در ساخت پارتیشن های تک جداره استفاده می شود، به محیط بستگی دارد. برای اتاق های جلسه و مکان هایی که به امنیت بیشتر نیاز دارند، از شیشه های سندبلاست و مات استفاده می کنند. در محیط‌هایی که نیاز به نور و روشنایی دارند، استفاده از شیشه های شفاف بهترین گزینه است. از مزیت ها و ویژگی های این نوع شیشه می توان به عایق بودن در برابر صدا و مقاومت بالای آن در برابر ضربه اشاره نمود.

مقایسه پارتیشن شیشه ای تک جداره و دو جداره

پارتیشن شیشه ای دو جداره

در ساخت پارتیشن های شیشه ای دو جداره از دو لایه شیشه استفاده می شود که معمولا از نوع سکوریت انتخاب می شود. قیمت این نوع پارتیشن نسبت به نوع تک جداره بیشتر است، اما این اختلاف قیمت با توجه به عایق صدا بودن و مقاومت بیشتر این نوع پارتیشن، قابل توجیه است. نوع فریم، یراق آلات مورد استفاده، رنگ و طرح شیشه و… از جمله عواملی است که بر قیمت پارتیشن های دو جداره تاثیرگذار است. سازوکار یکی از معتبرترین مجموعه های ارائه دهنده خدمات مربوط به پارتیشن شیشه ای تک جداره و دو جداره است. برای بازدید از نمونه کار های سازوکار و مشاهده قیمت پارتیشن شیشه ای باکیفیت می توانید به سایت آن مراجعه کنید.

چقدر می پسندید؟
  • تلگرام
  • واتساپ
به نظر شما این پست خوب بود؟ اگر پسندیدید حتما امتیاز دهید!
چقدر می پسندید؟