معرفی 10 صرافی برتر ارز دیجیتال ایران در 1402

معرفی 10 صرافی برتر ارز دیجیتال ایران در 1402

با محبوبیت ارزهای دیجیتال، بازاررهای مالی و سرمایه گذاری در آن همه‌ گیر شده و میزان حجم معاملات آن افزایش یافته است. افراد برای خرید و فروش ارزهای دیجیتال نیاز به صرافی معتبر با امنیت بالا دارند. پیدا کردن محلی امن برای سرمایه‌ گذاری، خرید و فروش آسان، نحوه انتقال پول و غیره، دغدغه‌ اصلی برای افرادیست که می‌خواهند وارد بازار مالی ارزهای دیجیتال شوند. در ادامه به معرفی چند صرافی برتر ایران می‌پردازیم.

بهترین صرافی ارز دیجیتال ایرانی چه ویژگی‌هایی دارد؟

به ‌دلیل حساسیت موجود در بازارهای مالی ارزهای دیجیتال وجود یک صرافی معتبر و امن بسیار ضروری است. صرافی مناسب باید از حجم معاملات روزانه بالایی برخوردار باشد و از ارزهای بسیاری پشتیبانی کند. نوسانات بازار جهانی ارزهای دیجیتال بسیار بالا بوده و نحوه اطلاع رسانی قیمت ها امری مهم می‌باشد. قیمت لحظه‌ای بیت کوین، اتریوم، پالی‌ گان و سایر ارزهای دیجیتال باید بصورت دقیق منتشر شود.

وجود اپلیکیشن با ابزارهای پیشرفته امکان معاملات دقیق و حرفه‌ای را برای شما ایجاد می‌ کند. امنیت و نحوه نگهداری سرمایه شما از نکات مهمی است که هنگام انتخاب صرافی باید به آن توجه شود. در ادامه معتبرترین صرافی‌های ایران را به شما معرفی می‌کنیم.

صرافی والکس

از ویژگی ها‌ی جالب صرافی والکس، ربات معامله‌ گر با کارمزد پایین می ‌باشد. این ربات تریدر برای تعریف استراتژی برای بازارهای نوسانی بسیار مناسب است. صرافی والکس جفت ارزهای تومان، بیت کوین و تتر را برای معامله ارائه می‌ کند. پشتیبانی ۲۴ ساعته و ارائه اپلیکیشن موبایل نیز از خدمات والکس می ‌باشد. پنل کاربری ساده و ارائه ۴۵ ارز دیجیتال از دیگر ویژگی‌ های این صرافی است. امنیت کاربران از طریق تایید هویت دو عاملی و کیف پول سرد تامین می‌شود.

صرافی صرافکس

یکی از ۱۰ صرافی برتر ایران صرافکس (https://sarrafex.com) است که با اتصال به بازارهای جهانی و پشتیبانی بیش از ۲۰۰ جفت ارز، حجم معاملاتی بسیار بالایی را برای خرید و فروش ایجاد میکند. واریز و برداشت رمز ارز و ریال به صورت آنی انجام شده و پشتیبانی ۲۴ ساعته به کاربران ارائه می ‌شود. ایجاد اپلیکیشن و رابط کاربری ساده، تجربه معامله را برای کاربران جذاب می ‌کند. صرافی صرافکس با راه ‌اندازی کافه ‌ترید فرصت آموزشی مناسبی را در اختیار معامله‌گران قرار‌ می دهد که در آن می ‌توانند با نحوه فروش تتر و خرید آن، انواع تحلیل‌ های ارزهای دیجیتال و استراتژی ‌های مالی آشنا شوند. این صرافی با ایجاد کیف پول داخلی امنیت کاربران را تضمین می‌کند.

کارمزد معاملات براساس حجم ۳۰ روز گذشته بین ۰.۲۰ تا ۰.۳۰ درصد متغیر است. کارمزد بازارهای بر پایه USDT بر اساس بازار پایه روی مبلغ نهایی محاسبه می ‌شود.

صرافی بیت پین

صرافی بیت پین دارایی کاربران را در کیف پول سرد نگهداری کرده که امنیت بالایی را ایجاد‌ می ‌کند. این صرافی با ارائه اپلیکیشن با ابزار‌های پیشرفته و رابط کاربری ساده مورد توجه کاربران قرار گرفته‌ است. معامله در این صرافی بدون احراز هویت انجام می ‌شود. امکان مبادله ارزهایی مثل: سند (SAND)، فایل کوین (FileCoin)، چیلیز (CHZ)، گالا (GALA) ،هارمونی (Harmony)، گراف (GRT) و کامپوند در بیت پین وجود دارد.

معرفی 10 صرافی برتر ارز دیجیتال ایران در 1402

صرافی آبان تتر

این صرافی امکان خرید ارز دیجیتال را به‌ صورت حضوری فراهم می‌کند. احراز هویت سریع و رابط کاربری ساده می‌باشد و پشتیبانی به‌صورت ۲۴ ساعته انجام می ‌شود. صرافی آبان تتر از ۳۰۵ رمز ارز پشتیبانی نموده و امکان سفارش‌ گذاری حرفه‌ ای را ایجاد کرده ‌است. اگر شخص دیگری در آبان تتر حساب ساخته‌ باشد می‌توانید با استفاده از شماره موبایل، انتقال داخلی ارز را انجام دهید.

صرافی ایرانیکارت

برای تمام پرداخت‌ های بین المللی خود (هزینه ویزا و سفارت، نرم‌ افزار و بازی، انواع آزمون و پرداخت‌ های دانشجویی) به سایت ایرانیکارت مراجعه نمایید. در این سایت خرید و فروش رمزارز به‌صورت آفلاین و بدون کارمزد انجام می‌شود. خرید ارز دیجیتال بین ۳ الی ۵ دقیقه زمان برده و فروش در اولین انتقال پایا انجام می ‌شود؛ مدت زمان تسویه ریالی بین ۱ تا ۲ روز می‌باشد. با خرید کیف پول سخت افزاری از سایت ایرانیکارت، ارزها‌ی خود را می‌توانید در جایی امن نگهداری کنید.

تیم پشتیبانی قوی بوده و در اسرع وقت پاسخگوی شما خواهد بود.

صرافی اکسکوینو

صرافی اکسکوینو جز بهترین صرافی ایرانی ارزهای دیجیتال می‌باشد. این صرافی کارمزد پایینی دریافت کرده و امکان ایجاد دو سفارش همزمان را برای کاربر فراهم می ‌کند. پشتیبانی قوی و سفارش ‌گذاری با تعیین حد سود و زیان این صرافی را متمایز می ‌کند. امکان معامله ۱۴۰ ارز دیجیتال در این صرافی وجود دارد.

صرافی نوبیتکس

نوبیتکس یکی از معتبرترین صرافی های ارز دیجیتال در ایران می ‌باشد. نوبیتکس با بیش از چهار میلیون کاربر حجم بازار معاملاتی قابل توجهی برای خرید و فروش تتر ایجاد می‌کند. قابلیت برداشت و واریز آنی رمزارز‌ها در این بازار ایجاد شده‌ است. پس از احراز هویت امکان واریز و مبادله رمزارز بصورت نامحدود و در سه سطح وجود دارد.

صرافی تبدیل

تبدیل، یکی از ۱۰ صرافی برتر ایرانی می‌ باشد. این صرافی با سطح بندی کاربران، میزان کارمزد پرداختی را تعیین می ‌کند. این سطح بندی براساس معاملات ۳۰ روز گذشته کاربران بین ۰.۴ تا ۰.۱۵ درصد متغییر است. کارمزد در بازار‌های تتر ۰.۲ درصد است. رابط کاربری در این سایت بهبود یافته و پشتیبانی سریع و به‌صورت شبانه‌روزی انجام می‌شود. صرافی تبدیل برای افزایش امنیت دارایی کاربران کیف پول اختصاصی ارائه می‌ هد.

صرافی بیت ۲۴ (Bit24)

صرافی بیت ۲۴ از سال ۱۳۹۸ تاسیس شده و بیش از ۵۰۰ هزار کاربر دارد که در آن به معامله بیش از ۳۷۰ ارز دیجیتال می ‌پردازند. رابط کاربری این سایت بسیار ساده بوده و سفارش شما بصورت خودکار با قیمت تعیین شده توسط خود صرافی ثبت خواهد ‌شد. بعد از خرید ارزهای دیجیتال، می‌توان دارایی خود را به کیف پول‌ های خارجی مانند: تراست ولت (Trust Wallet) و متاماسک (MetaMask) انتقال داد.

صرافی رمزینکس

در این صرافی حدود یک میلیون کاربر با حجم معاملاتی بیش از صد میلیارد تومان در حال خرید و فروش ارزهای دیجیتال می ‌باشند. جفت ارزها در دو بازار ریال و تتر معامله شده و کارمزد بر اساس حجم معاملات ماه گذشته به‌ صورت شناور محاسبه می‌ شود. برنامه رمزینکس برای سیستم عامل اندروید، ios و ویندوز با ابزارهای تخصصی برای معاملات موجود می ‌باشد.

جمع بندی

در این مطلب به ۱۰ صرافی برتر ایران اشاره کردیم. نحوه نگهداری سرمایه و خرید و فروش ارز و انتقال پول را توضیح داده و میزان کارمزد هر صرافی را بررسی کرده‌ایم. صرافکس با تکیه بر فناوری بلاکچین و ایجاد حجم معاملات هم تراز با بازار جهانی و پشتیبانی از حدود ۲۰۰ رمز ارز امکان معامله‌ای پرسود را برای شما فراهم می‌کند.

چقدر می پسندید؟
  • تلگرام
  • واتساپ
به نظر شما این پست خوب بود؟ اگر پسندیدید حتما امتیاز دهید!
چقدر می پسندید؟