مدل پرده اتاق دخترانه و پسرانه

پرده خانه و دفتر کار یکی از موارد تاثیر گذار در دکوراسیون داخلی است و امروزه پردها را در طرح، مدل و رنگ های گوناگون و متفاوتی تولید می کنند که این امر برای هر سلیقه ای مناسب بوده و برای افراد سخت پسند نیز بسیار سود آور است، با بروزرسانی و ورود فناوری های نوین در صنعت چاپ پارچه و پرده، می توان با سلیقه فردی خود تصویر یا تصاویر مورد علاقه و مد نظر را نیز بر روی انواع پرده مدرن، مانند مدل های پرده زبرا و پرده پانچ اتاق چاپ نمایید.

ولی وقتی زمان خرید و انتخاب برای دکوراسیون و پرده اتاق خواب کودک و فرزندان، پسرانه یا دخترانه می شود، بسیار ضروری است که نظر، ایده و سلیقه آنها را هم در نظر بگیریم;

مدل پرده اتاق دخترانه و پسرانه

از این رو زمان انتخاب طرح و مدل پرده پانچ برای اتاق فرزندان باید در نظر داشت که چیدمان، رنگ و سبک اتاق به چه صورت می باشد و با در نظر گرفتن موارد ذکر شده، اقدام به انتخاب و خرید پردهای مدل پانچ برای اتاق خواب نمایید.

امروزه پردهای اتاق کودکان بجز پوشش پنجره و زیبا سازی فضای اتاق، یک کاربرد قابل توجه دیگر هم دارند که گاه والدین این مورد را نیز در نظر می گیرند، پرده مدل پانچ اتاق کودک و فرزند شما می تواند به یک ابزار آموزشی- تفریحی نیز تبدیل شود!

این نوع و مدل پردهای پانچ ( پردهای مدل چاپی ) در سال های اخیر بسیار پرطرفدار نیز بوده.

در ادامه به بررسی انواع پرده مناسب برای اتاق کودک، هم پسرانه و هم دخترانه می پردازیم، و اطلاعات قابل توجهی برای انتخاب و خرید پرده مناسب اتاق خواب های کودکگ در اختیار شما قرار می دهیم.

مدل پرده اتاق دخترانه و پسرانه

مدل های خلاقانه پرده پانچ اتاق خواب دختران و پسران

یکی از نکاتی که در حین انتخاب و خرید پرده اتاق خواب باید به آن توجه کرد این است که شما در زمان تغییر دکوراسیون داخلی،؛ اول به انتخاب پرده اقدام نمایید و سپس بقیه دکور یا فقط رنگ و طرح چیدمان اتاق را با در نظر گرفتن طرح و رنگ پرده اتاق انتخاب و اجرا نمایید.

در ادامه ما یکی از مدل های جدید و پرطرفدار پرده مدرن، که پرده پانچ چاپی می باشد را همراه با موارد و راهنمای استفاده آن برای پردهای اتاق پسرانه و دخترانه توضیح می دهیم.

مدل پرده پانچ اتاق که با پارچه کتان و مخمل معمولا تولید می شود، به دلیل مدل و طرح های آن و نوع تولید ، هم بسیار پرفروش بوده و هم نسبت به دیگر مدل ها قیمت پرده پانچ اتاق خواب بسیار کمتر و ارزانتر می باشد،

البته از نظر کیفیت و کاربرد این مدل پردها همانند دیگر پرده های موجود، هم با کیفیت بسیار مناسب تولید می شود و همچنین کاربرد های اصلی پرده مانند؛ تنظیم نور محیط، عایق گرما و سرما یا حفظ حریم خصوصی و غیره… را نیز دارا بوده.

مدل پرده اتاق دخترانه و پسرانه

از ویژگی های قابل توجه پارچه های کتان یا مخمل برای پرده پانچ اتاق و بخصوص اتاق کودک، پسرانه یا دخترانه، قابلیت شستشو و دوام بالای آنها می باشد، که در اتاق خواب کودکان بسیار کاربرد دارد، زیرا تمیزی و نظافت اتاق خواب کودکان یکی از چالش های همیشگی والدین می باشد.

طرح و مدل پرده پانچ اتاق خواب پسرانه

رنگ های پرمصرف ( مانند آبی و سبز ) و در نظر گرفته شده برای پرده پانچ اتاق خواب پسران معمولا با طرح های پسرانه هم سو بوده که از طرح و مدل های بسیار مورد استفاده در پردهای پانچ اتاق خواب پسرانه، فیلم های انیمشن و کارتون ها، تصاویر ورزشی ( بخصوص فوتبال ) و تصاویری مانند:

ابر قهرانان کارتونی، شخصیت های بازی، ورزشی یا انیمشن ها می باشد و البته طرح تصویر و عکس چاپ شده از چهره کودک عزیز شما بر روی پرده پانچ نیز یکی از موارد بسیار چشمگیر در این ضمینه است؛

که این مورد آخر برای پرده اتاق دختران و طرح های دخترانه نیز شامل میشود.

مدل پرده اتاق دخترانه و پسرانه

رنگ ، طرح و مدل پرده پانچ اتاق خواب دخترانه

همانند موارد ذکر شده در طرح پرده اتاق های پسرانه، در پرده پانچ اتاق خواب دخترانه نیز از تصاویر و انیمشنهای مورد علاقه کودکان و بخصوص دخترها مانند شخصیت هایی قدیمی چون ملکه ها یا ” سیندرلا ” تا شخصیت کارتون های جدید مانند: ” جودی هاپس در انیمیشن زوتو پیا ” یا ” موآنا ” و ” هلن پار ” را نام برد،

و با در نظر گرفتن این موارد بیشترین طرح و رنگ مورد استفاده برای پرده اتاق کودکان و دخترانه ، دو رنگ صورتی و قرمز میباشد.

چقدر می پسندید؟
  • تلگرام
  • واتساپ
به نظر شما این پست خوب بود؟ اگر پسندیدید حتما امتیاز دهید!
چقدر می پسندید؟