مبلمان کلاسیک مدرن + سبک‌های چیدمان نشیمن 2022

مبلمان کلاسیک مدرن + سبک‌های چیدمان نشیمن 2022

شاید در نگاه اول عنوان کلاسیک مدرن یک پارادوکس به نظر برسد. زیرا کلاسیک سبکی از مبلمان است که ویژگی‌های آن کاملاً در تناقض با سبک مدرن می‌باشد. این تغییرات در پارچه مبلمان، شکل ظاهری آن، منبت‌کاری‌های صورت‌گرفته روی چوب مبل و … به‌ وضوح قابل‌مشاهده است.

اما مبلمان کلاسیک مدرن تلفیقی از ویژگی‌های این دو سبک است و با زیبایی‌های خاصی که دارد این روزها محبوبیت خاصی پیدا کرده است. اگر می‌خواهید با این نوع مبلمان بیشتر آشنا شوید تا پایان این مطلب از مبل فیدار با ما همراه باشید.

مبلمان سبک کلاسیک مدرن

منظور از مبل کلاسیک مدرن در واقع همان مبل کلاسیک است که تغییراتی روی آن اعمال شده  و تأثیر گرفته از سبک مدرن هستند. به عبارتی تماماً کلاسیک یا مدرن نیستند. به‌طوری‌که طراحی ساده‌ای دارند و از تزئینات کمتر در آن‌ها استفاده شده است. رنگ‌هایی که عمدتاً در این سبک از مبلمان استفاده می‌شود شامل بژ، قهوه‌ای، نقره‌ای، سفید و خاکستری است که زیبایی خیره‌کننده‌ای به آن‌ها می‌بخشد. برای بررسی تخصصی و خرید مبلمان مدرن کلاسیک به این لینک مراجعه کنید.

ویژگی‌های ظاهری مبل کلاسیک مدرن

شاید این سؤال در ذهن شما نیز شکل‌گرفته باشد که مبل کلاسیک مدرن چه ویژگی‌هایی دارد و چگونه می‌توان آن‌ها را تشخیص داد؟ اگر اطلاعات خوبی از مبلمان سبک کلاسیک و سبک مدرن داشته باشید قطعاً به‌راحتی می‌توانید مبل کلاسیک مدرن را تشخیص دهید. اما از مهم‌ترین ویژگی‌های این سبک می‌توان به موارد زیر اشاره نمود.

سبک‌های مختلف در منبت‌کاری

در این سبک از منبت‌کاری با الگوهایی کاملاً مدرن بهره گرفته شده است. به این شکل که این الگوها دارای طرح‌های فانتزی و غیر انتزاعی هستند.

تغییرات در رنگ‌بندی

همان‌طور که می‌دانید مبلمان مدرن معمولاً به‌صورت ساده و تک‌رنگ هستند. این در حالی است که در سبک کلاسیک تنوع طرح و رنگ‌ها خیلی بالا است. در سبک مبلمان کلاسیک مدرن شرایطی فراهم شده که افراد بتوانند متناسب با سبک دکوراسیون داخلی منزل و سلیقه خود رنگ مبلمان را سفارش دهند.

تفاوت در قسمت‌های مختلف سرویس مبلمان

یک مبل دارای بخش‌های مختلفی مثل نشیمن، تکیه‌گاه، قسمت چوبی و روکش پارچه‌ای است. اگر هرکدام از این قسمت‌ها در مبل کلاسیک را به سبک مدرن تغییر دهید مبل کلاسیک مدرن خواهد شد.

هماهنگی با نورپردازی‌های متفاوت

از دیگر ویژگی‌های این سبک مبلمان می‌توان به امکان هماهنگی آن‌ها با نورپردازی‌های مختلف اشاره نمود.  باتوجه‌به اینکه می‌خواهید از کدام نور در فضا استفاده نمایید می‌توانید تغییراتی در این مبلمان و حتی سبک چیدمان آن‌ها ایجاد کنید. این منبع نور می‌تواند طبیعی و یا غیرطبیعی باشد.

مبلمان کلاسیک مدرن + سبک‌های چیدمان نشیمن 2022

انواع مبلمان کلاسیک مدرن 

مبل کلاسیک مدرن نیز همانند سایر سبک‌های مبلمان دارای مدل‌های مختلفی هستند که هر یک از آن‌ها زیبایی خاصی دارند و می‌توانید متناسب با دکوراسیون داخلی منزل خود آن‌ها را انتخاب کنید. از جمله انواع این مبلمان می‌توان به موارد زیر اشاره نمود.

مبلمان کلاسیک مدرن چوبی

معمولاً مبلمان چوبی به مبلمان کلاسیک معروف هستند. اما با ایجاد تغییراتی در آن‌ها می‌توان جلوه‌ای مدرن به مبلمان بخشید و به ‌عنوان یک مبل کلاسیک مدرن استفاده کرد و زیبایی آن را دوچندان نمود. معمولاً در تولید این مبلمان از چوب‌های گردو و راش استفاده می‌کنند.

مبلمان کلاسیک مدرن فرانسوی

یکی از مدل مبلمان‌های محبوب این سبک مبل کلاسیک مدرن فرانسوی است. برای روکش پارچه‌ای در این مبلمان عمدتاً از رنگ‌های خنثی مثل سفید و طوسی روشن استفاده می‌شود. این پارچه می‌تواند از جنس‌های مختلفی مانند کتان، ریون، مخمل مبلی، پارچه مبلی ابریشم و یا پارچه‌های توری باشد.

مبلمان کلاسیک مدرن ایتالیایی

منبت‌کاری‌های زیبا و چشم‌نواز و همچنین راحتی زیاد این مدل از مبلمان از مهم‌ترین ویژگی‌های آن است که موجب شده طرفداران بسیاری داشته باشد. این مبلمان از زیباترین مدل‌های این سبک محسوب می‌شوند.

مبلمان کلاسیک مدرن انگلیسی

در این نوع از مبلمان خبری از منبت‌های شلوغ و پرکار نیست. به عبارتی این مبلمان دارای طراحی ساده و خاصی هستند و معمولاً در ست‌های 7 نفره تولید و به بازار عرضه می‌شوند. پارچه مورد استفاده در این مبلمان عمدتاً از پارچه‌های ترک است، البته گاهی اوقات از پارچه‌های چینی نیز در تولید آن‌ها استفاده می‌شود.

مبلمان کلاسیک مدرن مستر

اگر به دنبال یک‌دست مبل کلاسیک مدرن با قیمت مناسب برای منزل خود هستید مبل‌های مستر گزینه‌ای عالی هستند. این مدل از مبلمان سادگی و جذابیت خاصی دارند. زیرا معمولاً در تولید آن‌ها نیازی به رعایت اصول اولیه مبل کلاسیک نیست و از سبک‌های مدرن بیشتر استفاده شده است. در نتیجه ابعاد کوچک‌تری دارند و به‌راحتی می‌توان از آن‌ها در آپارتمان‌های کوچک استفاده نمود و دکوراسیون داخلی شیکی در آن‌ها ایجاد کرد.

مبلمان کلاسیک مدرن ال شکل

باتوجه‌به اینکه چیدمان مبلمان سبک کلاسیک و سبک مدرن بسیار جذاب است، محدودیتی برای انتخاب این مدل از مبلمان وجود ندارد. ازاین‌رو می‌توانید هر طرح و مدلی از مبلمان را انتخاب کنید. مبلمان ال کلاسیک مدرن نیز از تنوع بالایی برخوردار هستند و می‌توانید متناسب با سلیقه و سبک دکوراسیون داخلی خود  مبل‌های ال ساده و یا مبل‌هایی که دارای منبت‌کاری‌ های بیشتری هستند انتخاب کنید.

 مبلمان کلاسیک مدرن مصری

در تولید این سبک از مبلمان معمولاً از پارچه‌های مخمل ساده روکش شده استفاده می‌کنند و همراه با کوسن‌هایی با پارچه‌های طرح‌دار هستند که موجب شده نمای خاصی داشته باشند. دسته‌های این مبلمان تلفیقی از چوب و پارچه هستند و همانند مبلمان سلطنتی می‌باشند. در مبلمان سبک مصری چوب به‌کاررفته در مبل معمولاً دارای طرح و نقوش منبت‌کاری و گاهی اوقات طلاکاری است.

مبلمان کلاسیک مدرن ترک

از مهم‌ترین ویژگی‌های این مبلمان سادگی، زیبا و طول عمر بالای آن‌ها است. ازاین‌رو می‌توانید سالیان سال از آن‌ها استفاده کنید. در تولید این مبلمان از پارچه‌های اصل ترک که بسیار زیبا هستند استفاده شده و همین مسئله موجب دوام و ماندگاری آن‌ها شده است.

قیمت مبل کلاسیک مدرن در تهران

مبلمان کلاسیک مدرن باتوجه‌به متریال درجه یک و چوب‌های مرغوبی که در تولید و مونتاژ آن‌ها استفاده شده است معمولاً دارای قیمت بالاتری نسبت به قیمت خرید مبلمان ال راحتی هستند. این سبک از مبلمان دارای مدل‌های مختلفی هستند که هر یک با توجه چوب، پارچه، نقوش و منبت‌کاری‌هایی که بر روی آن‌ها انجام شده و کیفیت مونتاژ دارای قیمت‌های مختلفی است؛ بنابراین عوامل مختلفی بر قیمت این مبلمان تاثیرگذار هستند.

سعی کنید با پرداخت هزینه بیشتر مبل کلاسیک مدرنی را انتخاب کنید که از متریال مرغوب و درجه یک تولید شده باشد، زیرا چوب‌های بی‌کیفیت و نامناسب در زمان مونتاژ و منبت‌کاری احتمال اینکه آسیب ببینند و همچنین ترک‌خوردگی یا شکستن آن‌ها بیشتر است. در نتیجه مبلمان نمای ظاهری زیبا با ظرافت کاری چندانی نخواهند داشت.

سخن پایانی

برای خرید مبل کلاسیک مدرن می‌توانید به فروشگاه‌ها و یا وب‌سایت‌هایی که به‌صورت تخصصی در این زمینه فعالیت دارند مراجعه کنید. مجموعه فیدار که سابقه ای طولانی و درخشان در زمینه تولید و فروش مبلمان و محصولات چوبی دارد همیشه جدیدترین و شیک ترین مبلمان با بهترین متریال و قیمتی مقرون‌به‌صرفه را ارائه می‌دهد. ازاین‌رو می‌توانید به‌راحتی به این فروشگاه و یا وب‌سایت آن مراجعه کنید و با مشاهده مدل‌های مختلف مبلمان مدل نظر خود را انتخاب کنید و سفارش دهید تا در کوتاه‌ترین زمان ممکن درب منزل تحویل بگیرید.

چقدر می پسندید؟
  • تلگرام
  • واتساپ
به نظر شما این پست خوب بود؟ اگر پسندیدید حتما امتیاز دهید!
چقدر می پسندید؟