لیست شرکت های سوله سازی

سوله یک سازه مسقف و تک یا چند طبقه، با هدف های گوناگون ساخته میشود. این سازه برای ذخیره سازی، ورزش، کشاورزی یا کارگاه ها استفاده می شود. سوله ها به طور قابل توجهی از نظر اندازه و پیچیدگی ساخت متفاوت هستند، از مدل های باز که ماشین آلات یا ابزارها را می پوشانند تا سازه های بزرگ با سقف های مختلف، پنجره ها و سایر قسمت ها می باشد. سوله های مورد استفاده در مزارع، تجاری یا صنعتی می توانند سازه های بزرگی باشند.

در اینجا تعدادی از تولیدکنندگان و تامین کنندگان سوله در ایران و همچنین تامین کنندگان لوازم جانبی را برای شما لیست کرده ایم.

لیست شرکت های سوله سازی

  1. توتال سوله

توتال سوله، پیشرو در صنعت سوله سازی طیف وسیعی از محصولات و خدمات را ارایه میکند که تمامی نیاز های هر مجموعه را پوشش میدهد. با کمک طراحی صحیح و روش های نوین تولید، ارایه هرگونه سازه توسط ما میسر است. رنج وسیع تولیدات ما شامل ابعاد متنوعی است. از ساختمان های کوچک تا طویل و چند دهانه به راحتی توسط مهندسین و متخصصین این مجوعه قابل پیاده سازی است.

کیفیت همراه با قیمت مناسب ما را از سایر مجموعه های فعال در صنعت سوله متمایز کرده است. تکنیک هایی تخصصی که قیمت را متناسب با نیاز شما کاهش میدهد. در عین حال پایداری سازه های آنها مثال زدنی است. برای دهه ها میتوانید به راحتی از ساختمان خود استفاده کرده و بدون هیچ مشکلی به کار خود ادامه دهید.

سوله سازی با کیفیت و تعهد کاری ویژگی بارز این شرکت میباشد.

آدرس سایت شرکت: totalsoole.com

  1. ایستا سازه

با تکيه بر دانش فنی و سوابق مديران خود در مهندسی و ساخت پروژه های عمرانی و با هدف توسعه و گسترش فناوری نوين و تکنيکهای روز دنيا در زمينه مديريت، طراحی، ساخت و اجرای پروژه های عمرانی شکل گرفته است.

اين شرکت با برخورداری از نيروهاي جوان ، مجرب، خلاق و نوآور، با تکيه بر تخصص و صداقت در کار و بهره گيری از آخرين دستاوردهای علمی و تکنولوژيکی درصدد ارائه خدمات مهندسی در گستره وسيعی از زمينه های مهندسی عمران می باشد.

آدرس سایت شرکت: istasazeh-co.com

  1. سوله سازان ظفر

شرکت سوله سازان ظفر یزد با بهره‌گیری از گروه مهندسان متخصص در امر مشاوره ، طراحی و ساخت انواع سوله سبک، صنعتی و … و در اختیار داشتن نیروی با تجربه در امر ساخت (مونتاژ و جوش) و همچنین برخورداری از سالن های مجزا و مجهز، با ظرفیت نامحدود تولید در حال فعالیت می باشد.

کلیه مراحل تولید سازه های فلزی مطابق با آئین نامه های معتبر بین المللی و مقررات ملی ساختمان به انجام می رسد. این امر زیر نظر واحدهای کنترل کیفیت کارخانه صورت پذیرفته و برای کلیه پروژه ها و قطعات ساخته شده شناسنامه کیفی تهیه و پس از اتمام کار تحویل کارفرمایان محترم می شود.

آدرس سایت شرکت: soolehzafar.ir

  1. شایان سازه

مجموعه متعهد است که جهت نیل به این اهداف بهترین امکانات و منابع لازم را به کارگیری نماید و با حمایت کامل از راهبرد سیستم مدیریت کیفیت از سوی مدیران ارشد مجموعه کلیه کارکنان را نسبت به اهداف خرد و کلان مجموعه توجیه نموده، بر استمرار حیات این سیستم از طریق باز نگری های مستمر بر اجرای برنامه ها نظارت کافی وکامل را بعمل آورد.

آدرس سایت شرکت: shayansazehco.com

  1. دیاکو سوله

شرکت صنایع فلزی دیاکو سوله کاسپین(حدیدکاران ایران) یک شرکت خصوصی ایرانی است و مشارکت در آبادی میهن اسلامی را بزرگترین افتخار برای خود می‌داند. و برای عرضه خدمات حرفه‌ای علمی و تجربی معتبر تأسیس گردید.مدیران ارشد، مدیران میانی و کارشناسان شرکت بر این باور هستند که تنها راه توسعه فعالیت‌های شرکت و داشتن سهم مناسبی از بازار، کسب رضایت مشتریان و ادای تکالیف حرفه‌ای در چارچوب صلاحیت‌های اخذ شده از مراجع قانونی است.

آدرس سایت شرکت: diacostructure.com

  1. اعتماد سازه

اعتمادسازه با بیش از یک دهه سابقه در صنعت سوله سازی و پیاده سازی انواع سوله های حرفه ای در اکثر نقاط ایران یکی از با تجربه ترین برندهای ساخت سوله در ایران است. اعتمادسازه با توجه به پروژه های عظیمی که در استان کرمان انجام داده است یکی از بزرگ ترین شرکت های سوله سازی در این استان است.

اعتمادسازه نه تنها یک مجری در ساخت سوله، بلکه یک مجری ساخت انواع پل های عابر پیاده، انواع جرثقیل خرپایی و طراحی و محاسبات سوله می باشد.

آدرس سایت شرکت: etemadsazeh.com

  1. سولان

شرکت ساختمانی سوله سازی طراح و مجری انواع ساختمان های تجاری ، اداری ، مسکونی و… با در اختیار داشتن کادری مجرب ، که سالیان درازی را در حوضه ی ساختمان سازی فعالیت داشته ، نیز گام بلندی در راستای نوآوری و تغییر سبکٍ ، سوله های سبک و نوین برداشته است.

این مجموعه فرایند شکل گیری و پیشرفت خود را در زمینه ی ساختمان سازی از چندین سال پیش آغاز نموده و امروزه عضوی از صنعت ساختمان با اجرای پروژه های کوچک و بزرگ در سرتاسر ایران با تیمی مشخص و با تجربه ،پیشرو این صنعت بوده و مفتخر است پروژه های بزرگ صنعتی، ورزشی، فرهنگی، مسکونی و تجاری را در اقصی نقاط کشور ایران، عراق و ترکمنستان با رضایت کارفرمایان و با موفقیت اجرا نموده است.

آدرس سایت شرکت: soolan.ir

  1. شاهین فولاد

تجربه ۳۰ ساله حضور در بازار آهن ایران و همچنین بازارهای فرامرزی، شاهین فلز سپاهان را به برندی نام آشنا در بین فعالین صنایع مختلفی چون عمران، ساختمان، قطعه‌سازی، ماشین‌سازی و سایر صنایعی که از آهن‌آلات در فرآیند ساخت و تولید خود استفاده می‌کنند، تبدیل کرده است. کارخانه شاهین فلز سپاهان، تولیدکننده انواع قوطی و پروفیل با بهترین کیفیت و مناسب‌ترین قیمت بازار آهن می‌باشد. یکی از وجوه برجسته تمایز این مجموعه با هم صنفی‌های خود، در اختیار داشتن یک کارخانه مجهز به بروزترین خطوط تولید پروفیل در ایران است.

آدرس سایت شرکت:  shahinfelezsepahan.com

  1. مجتمع سازه‌های فولادی سوله آرا استیل یزد

مجتمع سازه‌های فولادی سوله آرا استیل یزد، در سال 1379 فعالیت خود را در زمینه طراحی، ساخت و نصب تجهیزات و سازه‌های فولادی آغاز نمود و در مدت زمان کوتاهی با استفاده از دانش و تجربه مدیران و کارکنان خود، موفق گردید جای خویش را در بین صنایع استان به‌عنوان مجموعه‌ای توانمند و کارآمد مطرح و تثبیت نماید.

میل به پیشرفت بر اساس خط‌مشی شرکت که بر پایه صداقت در کار، استفاده از تخصص‌های لازم، احترام به نظرات و خواسته‌های مشتری و امید به آینده‌ای روشن شکل گرفته است، سبب گردید دامنه فعالیت‌های این مجتمع به استان‌های هم‌جوار و حتی خارج از مرزهای کشور نیز گسترش یافته و رضایت کامل مشتریان را نیز در پی داشته باشد.

آدرس سایت شرکت: solarasteel.com

  1. ناظران سازه

ناظران سازه با ارائه خدمت در خصوص ساخت سازه فلزی صنعتی و ساختمانی و همچنین طراحی و ساخت سوله، با تکیه بر تجربه و دانش وتخصص پا به این عرصه نهاده و تمامی خدمات مربوط به سازه های فلزی یکی از مهمترین کارخانه ساخت اسکلت فلزی در تهران است. فعالیت کارخانه ساخت اسکلت فلزی ناظران سازه بیشتر در حال حاضر در استان های البرز ، تهران ، قم و اراک می باشد، و البته در شهر های دیگر کشورمان هم این شرکت پروژه های زیادی را اجرا و راه اندازی کرده است.

آدرس سایت شرکت: nazeransazeh.ir

چقدر می پسندید؟
  • تلگرام
  • واتساپ
به نظر شما این پست خوب بود؟ اگر پسندیدید حتما امتیاز دهید!
چقدر می پسندید؟