لایک اینستاگرام از سایت مای ممبر به صورت اتوماتیک

برای خرید لایک اینستاگرام باید به این نکته توجه داشت که لایک در انواع مختلفی برای فروش ارائه می شود. بنابراین برای آنکه یک کاربر بتواند از بین انواع لایک اینستاگرام گزینه مناسب را برای خرید انتخاب کند باید در وهله اول به نیاز پیج خود توجه داشته باشد.

لایک اینستاگرام از سایت مای ممبر به صورت اتوماتیک

لایک واقعی یا لایک فیک اینستاگرام ؟

در حالت کلی لایک اینستاگرام شامل دو نوع لایک خارجی و لایک ایرانی است. تفاوت موجود بین لایک ایرانی و خارجی نوع اکانت یا حساب کاربری آنها است. لایک ایرانی و خارجی نیز هر دو شامل لایک واقعی و لایک فیک می باشند. در لایک ایرانی واقعی همه لایک ها متعلق به کاربران واقعی پلتفرم اینستاگرام است. در لایک خارجی واقعی نیز لایک ها به کاربران خارجی تعلق دارد. کسانی که پست های اینستاگرام را لایک می کند شامل کاربران خارجی هستند. خرید لایک اینستاگرام را از مای ممبر پیشنهاد می کنیم.

اما لایک های فیک دارای اکانت واقعی نیستند و در واقع این نوع از لایک ها توسط ربات ها گرفته می شود. البته ناگفته نماند آن دسته از لایک‌ های فیکی که از طریق ربات به پیج کاربران اضافه می ‌شود به دلیل بهره مندی از پروفایل و بیو مناسب نیز واقعی تلقی می ‌شوند. از این‌رو با بازدهی خوبی برای افزایش اعتبار پیج و پست مورد نظر به همراه هستند. حتی در این شرایط زمانی که کاربران اینستاگرام به قسمت لایک کنندگان پست وارد می شوند، می‌توانند پروفایل مخاطبان رای دهنده را مشاهده کنند.

لایک اینستاگرام از سایت مای ممبر به صورت اتوماتیک

ناگفته نماند که لایک اینستاگرام یک دسته بندی دیگر نیز دارد. به عبارت برای خرید لایک اینستاگرام موارد مختلفی نظیر  لایک پست، لایک ریلز و لایک استوری وجود دارد که هر کدام از موارد نام برده مزایای خاص خود را دارند و کاربر باید بر حسب نیاز خود گزینه مورد نظر را برای خرید انتخاب کند. باید متذکر شد که الگوریتم های اینستاگرام اهمیت ویژه ای به لایک ریلز و لایک آی جی تی وی می دهند. یکی از مزایای مهم لایک های نامبرده این است که موجب افزایش نرخ تعامل در این پلتفرم می شود. نرخ تعامل نیز تاثیر مثبتی برای حرفه ای تر شدن پیج و رونق کسب و کار مورد نظر دارد.

لایک اینستاگرام از سایت مای ممبر به صورت اتوماتیک

آیا برای خرید لایک اینستاگرام باید پسورد ارائه شود؟

به طور کلی برای خرید لایک نیاز به پسورد پیج نیست. بنابراین آن دسته از سایت هایی که به بهانه فروش لایک و ویو ارزان قیمت و حتی رایگان، کاربران اینستاگرام و دیگر شبکه ‌های اجتماعی را ترغیب می ‌کنند تا پسورد پیج و اکانت کاربری خود را در اختیار آنها قرار دهند به دنبال اهدافی به غیر از خدمت به مردم هستند و به قول معروف کاسه ای زیر نیم کاسه آنها وجود دارد. پس اعتماد کردن به این موارد اشتباه محض است و امنیت پیج را در معرض خطر قرار می‌ دهد. به این ترتیب می ‌توان نتیجه گرفت که هیچ سایت معتبری برای عرضه خدمات خود در این رابطه از مشتریانش پسورد پیج را تقاضا نمی کند.

ضرورت خرید لایک فیلم

همانطور که در مطالب قبلی نیز به این نکته اشاره شد این روزها کسب و کارهای اینترنتی در مقایسه با کسب و کارهای سنتی با پیشرفت بسیار بهینه تری به همراه هستند. به همین دلیل بسیاری از افراد فعالیت در فضای مجازی را به دنیای واقعی ترجیح می‌ دهند. همچنین کسانی که دارایی فروشگاه های بزرگ هستند و خدمات فروش حضوری ارائه می دهند، معتقد هستند که در کنار فعالیت ‌های اقتصادی فیزیکی، در فضای مجازی نیز حضور فعالی برای معرفی کسب و کار خود و در نتیجه رسیدن به سود و درآمد بیشتر داشته باشند.

همانطور که عنوان شد اینستاگرام پلتفرمی است که بهترین شرایط را برای تبلیغات و بازاریابی دارد. به نحوی که در حال حاضر افراد زیادی از طریق این نرم افزار توانسته اند برای خود یک کسب و کار  پر بازده فراهم سازند. زمانی که یک پستدر مقایسه با دیگر موارد مشابه خود بیشتر مورد توجه کاربران اینستاگرام قرار بگیرد، ناخودآگاه نظر سایرین را نیز به سمت خود جلب می کند.

داشتن تعداد لایک بالا از جمله مواردی است که کاربران اینستا از آن به عنوان یک نشانه برای استقبال و توجه به یک پست یاد می کنند. به همین دلیل آن دسته از کسانی که می خواهند پست خود را بیش از پیش در کانون توجه کاربران اینستاگرام قرار دهند با خرید لایک برای آن راحت‌تر می ‌توانند به نتیجه مطلوب دست پیدا کند.

به این ترتیب می ‌توان نتیجه گرفت که مهمترین ضرورت برای خرید لایک اینستاگرام افزایش رونق  کسب و کار در راستای قرار دادن یک پست   در توجه کاربران است. به عبارت دیگر تمامی کسانی که می‌ خواهند از  طریق به اهداف مدنظر خود دست پیدا کنند، باید بتوانند به طرق مختلف لایک پست های خود را بالا ببرند که خرید لایک  از بهترین و ساده ترین راهکارهای موجود برای این امر به شمار می رود.

خرید لایک فوری اینستاگرام

یکی از راهکارهای مناسب که شرایط جمع آوری لایک برای کاربران اینستاگرام را راحت ‌تر می‌ کند خرید لایک فوری است‌ در این شیوه خرید کاربران پلتفرم اینستاگرام می ‌توانند به صورت اتوماتیک تعداد لایک های پست مورد نظر خود را افزایش دهند. در نتیجه دیگر نیازی به جمع کردن پست به صورت تکی نداشته باشند.

قیمت خرید لایک اینستاگرام

به طور کلی خرید لایک برای اینستاگرام هزینه زیادی ندارد. البته قبل از ارائه توضیحات بیشتر در رابطه با تعرفه خرید لایک، باید متذکر شد که هیچ مجموعه لایک اینستاگرام را به صورت رایگان ارائه نمی ‌دهد. پس برای دریافت این خدمات حتماً باید هزینه صرف کرد.

اما در حالت کلی هزینه ای که برای خرید لایک اینستاگرام صرف می شود در مقایسه با مزایای که این اقدام به همراه دارد بسیار کم و ناچیز است. بنابراین هر فردی می‌ تواند با صرف اندکی هزینه جایگاه ویژه ای را برای تبلیغات کسب و کار خود در اینستاگرام کسب کند.‌  همچنین برای بالا بردن آمار بازدید و لایک پست‌ ها و با ارزش تر کردن آن ها خرید لایک بهترین و راحت ترین راه کار است.

بهترین مرجع برای خرید لایک اینستاگرام

یکی از بهترین مراجع برای خرید لایک وبسایت مای ممبر است. مسلماً دلیل بهترین بودن این مجموعه در زمینه فروش لایک اینستاگرام بی دلیل نیست و از عملکرد مطلوبی که دارد نشأت می ‌گیرد. کارشناسان با تجربه و متخصص مای منبر توانسته‌ اند پنل های با کیفیت و تخصصی را برای افزایش لایک ایرانی اینستاگرام طراحی کند.

از طرف دیگر مشاوران این مجموعه سفارش همه مشتریان خود را به صورت حرفه ای و کاملاً تخصصی مورد بررسی قرار می‌ دهند. همین عامل شرایطی را فراهم کرده است که تمامی مشتریان این سایت برای پست های خود متناسب با الگوریتم های اینستاگرام لایک خریداری کنند.

لایک اینستاگرام از سایت مای ممبر به صورت اتوماتیک

خرید ویو اینستاگرام از مای ممبر

اگر میخواید از ویو اینستاگرام در کنار لایک استفاده کنید می توانید از پلتفرم مای ممبر گزینه خرید ویو را انتخاب کنید. زیرا با خرید ویو اینستاگرام می توانید پست خود را به اکسپلور ببرید.

از طرف دیگر فروش لایک اینستاگرام در مای ممبر کاملا مطابق با آخرین به روز رسانی های الگوریتم های این پلتفرم محبوب صورت می‌ گیرد که این عامل نیز مزید بر علت شده و تا حدود زیادی کیفیت لایک های این مجموعه را ارتقا داده است. متاسفانه بسیاری از افراد برای خرید لایک به آپدیت های الگوریتم اینستاگرام توجهی ندارند و همین عامل موجب می ‌شود که پس از خرید لایک، پیج آنها در معرض شادوبن شدن قرار بگیرد.

چقدر می پسندید؟
  • تلگرام
  • واتساپ
به نظر شما این پست خوب بود؟ اگر پسندیدید حتما امتیاز دهید!
چقدر می پسندید؟