قیمت های عجیب ولی واقعی میز ناهارخوری در اپن مارکت + راهنمای خرید ست ناهارخوری

خرید صندلی و میز ناهارخوری همیشه کار ساده ای نیست و در هنگام خرید ست ناهارخوری باید به مواردی توجه کنیم که بعد ها دچار مشکل نشویم . قیمت های ست صندلی و میز ناهارخوری موجود اپن مارکت در رده های کاملا اقتصادی قرار دارد و میز و صندلی پایه ایفلی جز پر فروش ترین میز ناهارخوری فایبرگلاس میباشد در این مقاله راهنمای خرید میز ناهارخوری از اپن مارکت را میخوانیم.

توجه : قیمت های ارزان اپن مارکت نشانه بی کیفیت بودن نیست؛ اپن مارکت تولید کننده انواع میز و صندلی ناهارخوری میباشد که به صورت مستقیم و بدون واسطه اجناس خود را ارائه میکند.

بهترین نکات که در خرید میز ناهارخوری باید بدانید

1- ارتفاع استاندارد میز صندلی که باید هنگام استفاده آرنج شما به شکل 40 درجه روی میز باشد، پاها به شکل 90 تا 110 درجه قرار بگیرند ، پشتی صندلی ها 90 درجه که میتواند انعطاف هم داشته باشد، راحتی در هنگام استفاده از صندلی ناهارخوری از مهمترین نکته ها است.

صندلی باید حالتی نرم و راحت داشته باشد و زاویه تشک زیرین تا تکیه ‌گاه ۹۰ درجه باشد که هضم غذا به ‌راحتی انجام شود. زمان غذاخوردن هر چقدر بیشتر طول بکشد و شما هر چقدر با فاصله و آهسته ‌تر غذا بخورید، هضم غذا بهتر انجام شده و کمتر به دستگاه‌های بدن آسیب می ‌رسد، اما اگر شما هنگام غذا خوردن احساس راحتی نکنید و حالتی استاندارد نداشته باشید، دوست دارید هرچه زودتر غذای ‌تان را تمام کنید و به حالت اولیه بازگردید.

2- تنوع رنگ در صندلی و میز ناهارخوری باید به شکلی باشد که شما بتوانید با سایر دکوراسیون منزلتان هماهنگ کنید.

3- ابعاد میز ناهارخوری استاندارد باشد به طور مثال در میز های گرد و مربع حداقل برای دو نفره 60 سانتیمتر ، برای چهار نفره 80  سانتی متر و برای میز های مستطیل برای 4 نفره 120 در 80 سانتی متر و 6 نفره 160 در 80 سانتی متر باشد.

قیمت های عجیب ولی واقعی میز ناهارخوری در اپن مارکت + راهنمای خرید ست ناهارخوری

انواع میز ناهارخوری

میز ناهار خوری در اشکال و طرح های مختلف تولید شده و هر کدام از آنها طرفداران خاص خود را دارند و هر شخصی با توجه به دکوراسیون منزل خود اقدام به خرید می کند.

میز ناهارخوری فایبرگلاس

در میزناهارخوری فایبرگلاس از بهترین متریال وارداتی ( پروپیلن ) برای ساخت بدنه اصلی صندلی های ناهارخوری و ام دی اف وارداتی برای ساخت صفحه میز ناهارخوری با روکش های متنوع عرضه میشوند، که در کلیه ها چوب راش وارداتی استفاده شده است. ( چوب راش جزو با دوام ترین و زیبا ترین چوب های مورد استفاده در صنایع چوبی میباشد

میز ناهار خوری چوبی

میز ناهارخوری موجود در فروشگاه اینترنتی اپن مارکت از پایه های چوبی از جنس چوب راش، توسکا داشته اما رویی میز از ام دی اف است که ممکن است برا بالا رفتن کیفیت این میزها از روکش سوپر راش یا ملچ نیز برای آنها استفاده شود.

صفحه این میز ها به وسیله پیچ و مهره به پایه ها متصل میشوند که باعث ایجاد استقامت بالایی در میز ناهارخوری میشود.

قیمت های عجیب ولی واقعی میز ناهارخوری در اپن مارکت + راهنمای خرید ست ناهارخوری

میز  ناهارخوری فلزی

از ویژگی های میز های فلزی می توان به تنوع شکلی آنها اشاره کرد که البته بیشتر هم در رستوران ها استفاده می شوند چرا که در برابر رطوبت مقاوم هستند.

این میزها که رویه شیشه ای یا ام دی اف دارند با چسب به پایه ها متصل می شوند به همین خاطر ممکن است بعد از مدتی استفاده پایه آنها از رویه میز جدا شود.

قیمت های عجیب ولی واقعی میز ناهارخوری در اپن مارکت + راهنمای خرید ست ناهارخوری

ست ناهارخوری استاندارد

صندلی های میز ناهار خوری از اهمیت زیادی برخوردارند بهتر است ارتفاع این صندلی ها با ارتفاع میز تناسب داشته و تکیه گاه صندلی با نشیمن آن زاویه 90 درجه داشته باشد تا هضم غذا راحت تر شود.

ارتفاع میز ناهار خوری را باید به نسبت قد خود بسنجید تا وقتی پشت آن قرار گرفتید رویه میز تا قفسه سینه شما باشد تا هنگام خوردن غذا مجبور به خم شدن نباشید.

فاصله پایه های میز و صندلی از هم در میزان ماندگاری و مقاومت آنها تاثیر دارند. اگر فاصله پایه ها زیاد باشد امکان شکستن میز و صندلی بالا می رود.

بررسی مدل های میز ناهارخوری در اپن مارکت

میزهای ناهارخوری فایبرگلاس ( ایمز) با توجه به اینکه خیلی ظریف و مدرن هستند؛ کیفیت و دوام بسیار بالایی دارند و عملا با عنوان مقاوم ترین صندلی ها در بازار یاد میشوند.

میزهای ناهارخوری ایمز و ایزی پارچه ای نیز کلاف های فایبرگلاس دارند که بر روی آنها یک لایه اسفنج و پارچه یا چرم به سلیقه شما تکمیل میشوند.

میز های ناهارخوری لارا جزو راحتترین و زیباترین مدل های مدرن محسوب میشوند که شما تا ساعت ها میتوانید از آنها استفاده کنید بدون اینکه حتی کمی احساس خستگی کنید. در این مدل صندلی ناهارخوری از کلاف 3 لایه چوبی استفاده شده است که به خوبی گودی کمر را پر میکند و احساس خیلی خوبی را به شما القا میکند.

قیمت های عجیب ولی واقعی میز ناهارخوری در اپن مارکت + راهنمای خرید ست ناهارخوری

قیمت های عجیب ولی واقعی میز ناهارخوری در اپن مارکت + راهنمای خرید ست ناهارخوری

چگونه یک میز ناهار خوری خوب بخریم ؟

خرید یکی از دغدغه های مهم بانوان است. برای خرید میز ناهار خوری مخصوصا به صورت اینترنتی می بایست راهنمای خرید میز ناهار خوری را حتما مطالعه نمایید تا خریدی بسیار مناسب و مطلوب داشته باشید.

بهترین خرید میز ناهار خوری زمانی خواهد بود که متناسب با بودجه ، فضای منزل شما و دارای طرح و سبکی زیبا باشد تا آن را سال ها دوست داشته باشید. برای خرید عواملی وجود دارد که باید در هنگام انتخاب آنها را مد نظر بگیرید.

برای مشاهده مدل های بیشتر در فروشگاه اینترنتی اپن مارکت خرید میز ناهارخوری بسیار ساده و با محصولات متفاوت و متنوع موجود در سایت میتوانید بسیار سریع و آسان میز و صندلی پایه ایفلی خود را خرید کنید. اپن مارکت  همیشه ست ناهارخوری ارزان خود را با کمترین حاشیه سود و حذف واسطه ها به شما عزیزان ارائه میکند اپن مارکت و بیش از 15 سال سابقه تولید و فروش را در زمینه انواع میز ناهارخوری فایبرگلاس و ست ناهارخوری چوبی دارد. تلفن تماس : 02166133916 – 09387092235

منبع: openmarket.ir

چقدر می پسندید؟
  • تلگرام
  • واتساپ
به نظر شما این پست خوب بود؟ اگر پسندیدید حتما امتیاز دهید!
چقدر می پسندید؟