دانلود سوالات ایین نامه اصلی 1401-1402 (آموزشگاه سبقت)

دانلود سوالات ایین نامه اصلی 1401-1402 (آموزشگاه سبقت)

دانلود سوالات ایین نامه اصلی 1401-1402 (آموزشگاه رانندگی سبقت) به صورت کامل با جواب و فرمت پی دی اف با لینک مستقیم.

سوالات آیین نامه رانندگی

اگر قصد گرفتن گواهینامه را دارید، حتما در مورد آزمون آیین نامه می شنوید، پس بهتر است از همین الان اطلاعات تان را راجع به این موضوع تکمیل کنید‌. آزمون آیین نامه، آزمونی است که باید برای گرفتن گواهینامه بدهید. در ادامه با ما همراه باشید تا با جزئیات این آزمون و ضرورت وجود نمونه سوالات آیین نامه آشنا شوید.

سوالات آیین نامه رانندگی را از اینجا دانلود کنید

سوالات آزمون آیین نامه چگونه است؟

آزمون آیین نامه در دو مرحله انجام می شود. در این آزمون میزان تسلط شما بر قوانین راهنمایی و رانندگی و نکات فنی خودرو سنجیده می شود. هر دو آزمون، کتبی و تستی هستند.

نمره کسبی شما برای قبولی باید حداقل ۲۶ از ۳۰ باشد. برای قبولی قطعی در این آزمون باید نمونه سوالات آیین نامه و آزمون های آنلاین آیین نامه را مطالعه و تمرین کنید.

قبول شدگان آزمون آیین نامه رانندگی

طی تحقیقات انجام شده و آمار های جمع شده، تعداد قبول شدگان در آزمون آیین نامه بسیار کم است. در واقع اگر بخواهیم آمار حدودی از قبول شدگان آزمون بگوییم از بین سی نفر، هشت تا ده نفر قبول می شوند. آیا تا به حال فکر کرده اید علت این موضوع چیست؟

خب مسلما پاسخ نادرست، وجود بیش از چهار غلط، مطالعه کم یا مطالعه نادرست موجب می شود که تعداد قبول شدگان کم باشد.

البته مهم ترین اصل، مطالعه است. به نظر شما خواندن یک کتاب پر حجم و حوصله سر بر بهتر است یا خواندن سوالات امتحانی؟؟

چگونه جزء قبول شدگان آزمون آیین نامه باشیم؟

برای درک بهتر جواب این سوال، آزمون آیین نامه را مانند امتحان مدرسه تصور کنید. برای امتحانات مدرسه جزوه و نمونه سوالات را کنار کتاب مطالعه می کردید و در ضمن تایم بیشتری را به نمونه سوالات اختصاص می دادید.

برای قبول شدن در آزمون آیین نامه هم ابتدا یک بار کتاب را دقیق مطالعه کنید تا متوجه موضوعات مهم شوید‌. سپس نمونه سوالات را بخوانید و با این کار قبولی خود را تضمین کنید.

در کنار این موضوعات، دادن آزمون های آنلاین نیز کمک کننده است، چرا که شما را با نمونه سوالات بیشتر آشنا می کند و سرعت تست زنی شما را بالا می برد. اما سوال اینجاست که نمونه سوالات را از کجا دریافت کنیم؟

محتوای فایل نمونه سوالات آیین نامه رانندگی باید چگونه باشد؟

یک مبحث مهم برای دریافت و مطالعه نمونه سوالات این است که بفهمیم محتوای فایل ها چگونه است. در واقع مجموعه نمونه سوالات باید چه ویژگی هایی داشته باشد؟

اولین ویژگی، کامل بودن سوالات است. این که سوالات دسته بندی شده و کامل باشند.

داشتن پاسخ صحیح نیز ملاکی برای خرید و یا دانلود سوالات از یک سایت است.

سوالات آیین نامه باید به روز باشند. از آنجایی که هر ساله سوالات تغییر می کنند، باید به روز ترین نمونه سوالات را دریافت کنید تا احتمال قبولی شما بیشتر شود.

در اخر سایتی که قرار است از آن سوالات را دریافت کنید، باید کاملا معتبر باشد. یعنی شما باید با اطمینان از اینکه این سایت سوالات را با جواب صحیح در اختیار تان قرار می دهد، خرید را انجام دهید.

ضرورت مطالعه نمونه سوالات آیین نامه

اگر شما بدون مطالعه نمونه سوال، آزمون بدهید قبول نمی شوید. این موضوع حتی با مطالعه کتاب هم اتفاق می افتد. یعنی اگر کتاب را مطالعه کنید، اما بدون مطالعه نمونه سوال امتحان دهید، قبول نمی شوید.

چرا که مطالب کتاب بسیار زیاد است و حفظ کردن آن ها راه درستی نیست، چون امکان دارد سر جلسه امتحان مطالب از یادتان برود. اما نمونه سوالات، دسته بندی شده اند و در واقع خود سوالات اصلی هستند.

آیا می دانید اگر در آزمون اول قبول نشوید باید یک هفته صبر بدهید، به بانک بروید و پس از یک صف طولانی یک فیش به حساب آموزشگاه و راهنمایی و رانندگی پرداخت کنید.

جدا از اینکه باید مجددا هزینه شرکت در آزمون را پرداخت کنید. به نظر شما خواندن یک فایل که ۶۰۰ سوال دارد بهتر است یا انجام این کار ها و ضرری که از نظر مالی می کنید؟

نمونه سوالات آیین نامه را از کجا دریافت کنیم؟

سایت های بسیاری هستند که نمونه سوالات آیین نامه را در اختیار کاربران قرار می دهند. برخی از آن ها فایل سوالات را رایگان و برخی پولی به فروش می رسانند. شما می توانید ۶۰۰ تا از نمونه سوالات آیین نامه رانندگی را با جواب و کاملا رایگان از همین صفحه دانلود کنید.

سوالات آیین نامه اصلی

گرفتن گواهینامه آرزوی همه افراد در همه سنین است. چه شما ۱۸ سال سن داشته باشید، چه ۵۰ سال، مشتاق گرفتن گواهینامه هستید. گرفتن گواهینامه در کشور ایران کمی پیچیده است و نیاز به گذراندن مراحل تئوری و عملی دارد.

یکی از این مراحل، دادن آزمون آیین نامه است. در این مقاله قصد داریم راجع به نمونه سوالات آیین نامه صحبتی مفصل داشته باشیم.

آزمون آیین نامه و دریافت گواهینامه

آزمون آیین نامه در دو مرحله کتبی برگزار می شود که در هرکدام از این آزمون ها باید حداقل نمره ۲۶ را از ۳۰ کسب کنید. در این دو آزمون میزان اطلاعات شما راجع به مقررات راهنمایی و رانندگی و مسائل فنی خودرو مورد آزمایش قرار می گیرد.

آزمون اول، آزمون آیین نامه مقدماتی راهنمایی رانندگی است که توسط آموزشگاه و مربی آیین نامه برگذار می شود. آزمون دوم آزمون آیین نامه راهنمایی رانندگی اصلی است که توسط افسر گرفته می شود. سوالات هر دو امتحان تقریبا مشابه یکدیگر هستند و قبولی در هر دو آنها دارای پیچیدگی های مخصوص خود است.

بسیاری از افراد چندین بار این آزمون را رد می شوند و حتی موفق به شرکت در آزمون شهر یا همان آزمون عملی نمی شوند و در سال ۳۰ سالگی هنوز گواهینامه دریافت نکرده اند‌. برای قبولی در آزمون، مطالعه سوالات آیین نامه رانندگی مهمترین کاری است که باید انجام دهید.

روش استفاده از سوالات آیین نامه

زمانی که شما امتحان داشته باشید اولین کاری که انجام می دهید این است که به سراغ کتاب می روید و دروس داده شده را مطالعه می کنید. اما حتما برای شما هم پیش آمده که تایم زیادی برای درس خواندن ندارید و یا اصلا با سوالات درس آشنا نیستید.

حتی نمی دانید آزمون شما تشریحی است یا تستی. در این گونه مواقع به یک مشاور نیاز دارید که به سوالات شما پاسخ دهد. برای دادن آزمون آیین نامه رانندگی ما به عنوان مشاور کمتر شما هستیم و به سوالات شما پاسخ می دهیم.

آزمون آیین نامه سال های زیادی است که برگزار می شود و از این رو افراد بسیاری با سوالات آزمون آشنایی دارند. اگر شما حوصله ندارید کتاب را بخوانید، یا نگران هستید که کتاب را بخوانید ولی نتوانید سوالات را پاسخ دهید و یا حتی تایم کمی برای خواندن دارید، یک راه حل خوب به شما پیشنهاد می کنیم.

نمونه سوالات آیین نامه، بهترین منبع برای شما هستند. حتی اگر شما کتاب را هم نخوانید، با خواندن این نمونه سوالات می‌توانید در آزمون شرکت کنید. چون این سوالات در واقع خود سوالات آزمون هستند و از منابع معتبر جمع آوری شده اند.

منبع: آموزشگاه سبقت

2/5 - (1 امتیاز)
  • تلگرام
  • واتساپ
به نظر شما این پست خوب بود؟ اگر پسندیدید حتما امتیاز دهید!
2/5 - (1 امتیاز)