خصوصیات سایبان خودرو تاشو

این مدل سایبان به دو شکل برقی ودستی قابل نصب واجرا است که با توجه به اینکه مشتری چه خواسته ای دارد، انتخاب می شود.اگربنا به درخواست مشتری به شکل دستی استفاده شود، به وسیله ی یک عدد دستگیره که در ابتدای آن قرار داده می شود، باز و بسته شدن سایبان صورت می گیرد و اگر به صورت برقی اجرا شود، به وسیله ی یک ریموت، تغییرسایزوعمل باز وبسته شدن انجام می گیرد.

خصوصیات سایبان خودرو تاشو

 برای این مدل سایبان پارکینگ بیشترین ابعادی که می توان در نظر داشت، اندازه های زیر است:

بیشترین ارتفاع 4 متر

بیشترین طول 14 متر

بیشترین عرض 7 متر

ساختاروجنس این مدل ازآهن با رولینگ آلومینیوم است که همین امرمهم، باعث شده تا بسیار مقاوم باشد. خریداران محترم می توانند از بابت مقاومت و استحکام زیاد

سایبان خودرو سایبان ماشین مهرگستر ، اطمینان داشته باشند.

سایبان پارکینگ تاشو تنها درحالتی که به شکل برقی مورد استفاده قرارگیرد، احتیاج به ریل دارد.

محل های مورد استفاده سایبان پارکینگ تاشو

  1. سایبان در مکان های ورزشی

زمین های ورزشی که مسقف نیستند، با تغییر شرایط جوی وبارش های باران و برف ورزش و فعالیت ورزشکاران را مختل کرده و زمین را خیس و لغزنده می کند. با قراردادن سایبان تاشو این مشکل رفع شده و به این ترتیب به دلیل پوشش زمین ورزشی، بارندگی وشرایط ناپایدارجوی تاثیری برتعطیلی و توقف فعالیت های ورزشی نخواهد داشت.

2.سایبان پارکینگ خودرو

این مدل سایبان خودرو به افرادی پیشنهاد می شود که به دلیل نداشتن پارکینگ، مجبور به پارک خودرو خود درحیاط منزل یا جلوی درب ساختمان هستند. در این شرایط استفاده از سایبان پارکینگ تاشوانتخاب مناسبی بوده و حتی می تواند جایگزین بسیار مناسبی برای چادرروی ماشین باشد.زیرا این مدل سایبان، باعث پوشش کامل خودروی شما شده و محافظ مناسبی خواهد بود.

3.سایبان استخر

همان طور که از نامش پیداست، برای پوشش استخر مورد استفاده قرار می گیرد که مزایای بسیاری دارد از جمله: مانع آلودگی آب استخر شده و شما را در برابر تغییرات شرایط جوی مانند باد وباران وبرف و حتی اشعه ی مضرآفتاب مصون نگه می دارد.مزیت دیگر این مدل سایبان، این است که با نصب آن حریم خصوصی شما در برابردید ساختمان های مجاورحفظ می شود.

4.سایبان برای حفاظت از تجهیزات ویژه

احتمالا برای شما پیش آمده که نیاز باشد یک سری وسایل خاص در فضا و محیط باز قراربگیرد ولی به دلیل تغییرات آب و هوا مثل باد و باران، نگران خراب شدن آن ها بوده اید. پیشنهاد ما تهیه ی سایبان تاشو برای حفاظت و پوشش حیاط خانه ی شماست.

خصوصیات سایبان خودرو تاشو

سایبان خودرو قابل حمل

حتما نام سایبان خودرو قابل حمل به گوشتان خورده است. خودرو هر شخصی از دارایی های باارزش او به حساب می آید، بنابراین محافظت ازآن نیزمسئله ی مهمی است.یکی از نگرانی های مهم شخصی که دارای خودرو است این است که پارکینگی داشته باشد تا امنیت لازم را برای وسیله ی شخصیش فراهم کند.همچنین از مستهلک شدن خودرو جلوگیری شود.

متاسفانه این امربرای بسیاری ازافراد که امروزه درآپارتمان هایی زندگی می کنند که پارکینگ ندارد، میسر نیست و بنابراین راهی برای حفاظت از وسیله ی شخصی خود نمی بینند .خبر خوب اینکه با پیشرفت علم و تکنولوژی دیگرنیازی نیست نگران نداشتن پارکینگ باشید؛ همان طور که برای امنیت ماشین خود دزدگیر نصب می کنید، حال با نصب سایبان ماشین، می توانید در برابر باد وباران و آب وهوای نامساعد از خودروی خود محافظت کنید. این ابزار پرکاربرد ازسال های قدیم برای ایجاد سایه مورد استفاده بوده و امروزه هم بهترین مزیت سایبان ماشین، انداختن سایه و خنک نگه داشتن خودرو است. بهتراست مطلب پروژه مدل سایبان پارکینگ نایک پروفیل پتروشیمی فجر جم – عسلویه-شهرک توحید را هم مطالعه کنید.

همچنین یک مدل پیشرفته ترسایبان ماشین قابل حمل، مدل دارای موتور برقی است که به مدت سه تا چهار ساعت قابل شارژ است وسپس می توانید تا زمان زیادی ازآن بهره ببرید.

هزینه خرید سایبان ماشین

خصوصیات سایبان خودرو تاشو

بهتر است بدانید که هزینه خرید سایبان ماشین ثابت نمی باشد و برای هر پروژه ای مقدارش متفاوت است. طراحی و ساخت سایبان ماشین طبق نیازهای افراد انجام می شود و قیمت های آن نیز  بر همین اساس بایستی مشخص شود. هزینه های سایبان ماشین بر اساس هزینه های مربوط به نصب، مواد به کار رفته در اسکلت سایبان و همینطور چادر آن محاسبه می شود.

بنابراین هر یک از طرح ها و اندازه‌های سایبان ماشین میتوانند قیمتی متفاوت داشته باشند به همین خاطر است که می‌توانیم قیمت ثابتی برای سایبان ماشین مشخص کنیم.

مواردی که باید قبل از خرید سایبان ماشین در نظر داشته باشید این است که اندازه و ابعاد محل نصب را تعیین کنید و همینطور شرایط آب و هوای منطقه زندگی خود را بدانید. دلیل دانستن این موارد این است که در هنگام خرید سایبان خودرو از شما این موارد را می خواهند و شما باید به درستی به این موارد پاسخ دهید.

توجه داشته باشید که مورد دیگری که در قیمت سایبان خودرو تاثیر می گذارد، نوع برند انتخابی می باشد. بهتر است بدانید که برند انتخابی برای سایبان امر بسیار مهمی است زیرا ممکن است در برخی از فروشگاه ها به اسم سایبان ارزان محصولی بی کیفیت را را به شما ارائه دهند. این نوع محصولات اغلب دوام و مقاومت زیادی ندارند و بعد از مدتی بر اثر باران و یا گرما و یا وزش باد دچار پوسیدگی و آسیب می شوند. بنابراین برای خرید سایبان خودرو بهتر است به یک شرکت معتبر مراجعه کنید تا محصولی با کیفیت با قیمتی مناسب تهیه کنید. این شرکتها معمولاً مطابق با نیاز شما و همین طور شرایط آب و هوایی منطقه زندگی شما سایبان را طراحی می‌کنند، به همین خاطر است که سایبانی با کیفیت بهتر در اختیار شما قرار می دهند.

مواردی که در قیمت سایبان پارکینگ تاثیر می گذارد

یکی از مواردی که در قیمت سایبان پارکینگ اداری تاثیر می گذارد عملکرد برقی و کنترل از راه دور آن است. این ویژگی سایبان باعث می شود که قیمت آن از انواع سایبان های ثابت گران تر شود. البته ناگفته نماند که هزینه خرید سایبان خودرو در واقع برای شما یک سرمایه گذاری است است زیرا باعث می شود ارزش ملک شما افزایش یابد همچنین شما می توانید با یک بار خرید سایبان تا همیشه از آن استفاده کنید.

یکی دیگر از مواردی که بر قیمت سایبان ماشین تاثیر می گذارد، نوع جنس چادر استفاده شده می باشد.  جنس چادر سایبان در انواع مختلفی وجود دارد و قیمت سایبان نیز به این مورد بستگی دارد که شما کدام نوع چادر را را انتخاب می کنید. یکی از مزیت‌های سایبان خودرو این است که چادر به کار رفته در آن در رنگ ها و و طرح های گوناگونی وجود دارد و شما می توانید مطابق با سلیقه خود یکی را انتخاب کنید.

اما بدانید از: استفاده سایبان خودرو ماشین در راستای سهولت استفاده برای رانندگان معلول

مورد دیگری که در قیمت سایبان تاثیر می گذارد هزینه دستمزد بابت نصب سایبان می باشد. این هزینه فقط برای دستمزد نصاب می باشد و هزینه آن زیاد نمی باشد. نصب سایبان پارکینگ زمان زیادی را نمیگیرد زیرا همه چیز در محل نصب بعد از مونتاژ کردن نصب می شود.

یکی دیگر از ویژگی هایی که شما می توانید به سایبان خودرو خود اضافه کنید سنسور باد می باشد. از آنجایی که بیشتر سایبان ها بر اثر وزش بادها آسیب می بینند، بهتر است برای حفاظت بیشتر از آنها از سنسور باد استفاده کنند. در چنین صورتی در هنگام وزش بادهای تند سایبان به طور خودکار بسته می شود و دچار مشکل نمی شود. استفاده از این سنسور باد برای سایبان نیز موجب می شود قیمت سایبان کمی افزایش پیدا کند.

چقدر می پسندید؟
  • تلگرام
  • واتساپ
به نظر شما این پست خوب بود؟ اگر پسندیدید حتما امتیاز دهید!
چقدر می پسندید؟