تولید کننده تجهیزات فروشگاهی

یکی از مهم‌ترین مواردی که باعث می‌شود فروشگاه شما مجهز و زیبا به نظر برسد، تجهیزات فروشگاهی است. این تجهیزات بسیار گسترده هستند و اگر شما بودجهٔ کافی ندارید، می‌توانید به خرید مهم‌ترین آن‌ها اقدام کنید. وجود یک میز چک اوت باعث می‌شود فروشگاه شما مجهزتر به نظر برسد و البته مشتریان بیشتری برای خرید، فروشگاه شما را انتخاب کنند، اما موضوع اصلی این است که تجهیزات فروشگاهی را از کجا می‌توان تهیه کرد و اصلاً چگونه باید درمورد مهم‌ترین آن‌ها مطلع باشیم.

در این مقاله با ما همراه باشید تا بهترین تولید کننده میز چک اوت و صندوق فروشگاهی را بشناسید.

انواع میز چک اوت و صندوق فروشگاهی

فروشگاه‌ها و ‌هایپرمارکت‌هایی که چند گیت خروجی دارند و حتی متوسط هستند، به یک میز چک اوت در نزدیکی خروجی نیاز دارند. مشتریان محصولات خریداری‌شده را روی میز قرار می‌دهند و حسابدار سریعاً محصولات آن‌ها را حساب کرده و بدین‌صورت مشتریان زیاد معطل نمی‌شوند. توجه داشته باشید که این میز‌ها در ابعاد و انواع مختلفی تولید می‌شوند. درواقع مشتری با توجه به فضایی که در اختیار دارد، ابعاد این میز را مشخص کرده و سفارش می‌دهد. در ادامه با دو نوع از این میز آشنا می‌شوید:

۱. میز چک اوت دور المینیوم موتور دار:

کلاف دور این میز از جنس پی‌وی‌سی ضدضربه است و دور میز با بخش آلومینیومی‌ پوشش داده شده‌است. میز چک اوت ثابت دور آلمینیوم یک موتور در بخش داخلی دارد که باعث حرکت نوار نقاله می‌شود. این میز می‌تواند سرعت شخص صندوق‌دار را بهبود ببخشد و فعالیت آن‌ها را تسهیل کند.

تولید کننده تجهیزات فروشگاهی

۲. میز چک اوت ثابت دور آهن:

این نوع میز چک اوت که بانام اکونومی ‌نیز شناخته می‌شود، دارای بدنهٔ اصلی فلزی محکم است. کلاف دور فلز با‌رنگ کوره‌ای الکترواستاتیک پوشانده شده و کف آن از جنس استیل ضدخش یا پی‌وی‌سی است. میز به‌نسبت کاربر در طرف چپ یا راست قرار می‌گیرد و از سمتی دارای دو مدل انباره (کوچک و بزرگ) است.

انواع تجهیزات فروشگاهی

تولید کننده میز چک اوت و صندوق فروشگاهی علاوه‌بر تولید این محصول، به تولید انواع تجهیزات فروشگاهی می‌پردازد. وجود این تجهیزات برای فروشگاه‌ها ضروری هستند، پس اگر قصد راه‌اندازی فروشگاه را‌ دارید، باید با تجهیزاتی که در ادامه معرفی می‌کنیم آشنا شوید:

استند‌های فروشگاهی

استند فروشگاهی پایه‌ای در فروشگاه است که محصولات مختلف را در خود جای می‌دهد و به نمایش می‌گذارد. استند‌ها طراحی‌های بسیار مختلفی دارند. از‌جملهٔ آن‌ها می‌توان موارد زیر را نام برد:

  • مخزنی
  • پانچی
  • طبقه‌ای
  • توری
  • گردان
  • رومیزی

این استند‌ها برای نگه‌داری محصولات مختلف کاربرد دارند. ازجملهٔ آن‌ها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

تولید کننده تجهیزات فروشگاهی

انبر کالا

فروشگاه‌های بزرگ قفسه‌های بسیار بلندی برای نگه‌داری محصولات دارند. برای این‌که بتوان به محصولاتی که در طبقات بالا هستند دسترسی پیدا کرد، باید از انبر کالا استفاده کنید، ازاین‌رو تولید کننده میز چک اوت و صندوق فروشگاهی، اقدام به تولید انبر کالا در انواع مختلف کرده‌است.

اکسسوری

منظور از اکسسوری، تابلوهایی هستند که در جلوی فروشگاه‌های بسیار بزرگ برای نمایش قیمت و تخفیفات گذاشته می‌شوند. این تابلوها هم تأثیر زیادی بر فروش می‌گذارند. این تابلو‌ها با استفاده از برخی محصولات دیگر ساخته می‌شوند که عبارت‌اند از:

  • اتیکت قیمت گیره‌دار (مفصل‌دار)؛
  • لیبل سر هوک؛
  • لیبل قیمت؛
  • گارد جلو قفسه؛
  • گیره چرخشی قاب خور؛
  • مگنوم پاور آهنربایی؛
  • اتیکت ایستاده پایه فنری؛
  • اتیکت ایستاده پایه فلزی؛
  • قاب.

جعبه‌ابزار و کشو الکترونیک

وجود جعبه‌ابزار‌ و کشوی الکترونیک در فروشگاه‌ها ضروری است، به همین دلیل تولید کننده میز چک اوت و صندوق فروشگاهی، اقدام به تولید این جعبه‌ها در جنس‌های مختلف چون پلاستیکی و کریستالی کرده‌است؛ درصورتی‌که مشتری تمایل داشته باشد این کشوها به میز چک اوت نیز اضافه می‌شوند.

صندوق فروشگاهی تک نما

با ورود به فروشگاه‌های بزرگ، حتماً رایانه‌های شخصی را دیده‌اید که برای حساب‌وکتاب استفاده می‌شوند. آیا درمورد مزایا و معایب این رایانه‌ها اطلاع دارید؟ با پیشرفت تکنولوژی، صندوق‌های فروشگاهی تولیدشده‌اند که جایگزین رایانه‌های شخصی شده‌اند. این صندوق‌ها با بهره‌گيری از سخت‌افزارهای فروشگاهی (ازجمله صندوق، بارکد اسکنر، پرینتر، انواع ترازوهای هوشمند، نمایشگرهای مشتری، مانیتورهای ساده و لمسی و…) گزینهٔ بسیار مناسبی برای حسابداری هستند. با استفاده از این صندوق فروشگاهی، دیگر نیازی به خرید نرم‌افزار‌های حسابداری هم نخواهید داشت.

تولید کننده تجهیزات فروشگاهی

جعبه پالت پلاستیکی

فروشگاه‌هایی که درزمینهٔ فروش کالاهای بسیار کوچک مثل پیچ و مهره فعالیت دارند، قطعاً به جعبه پالت پلاستیکی نیازمند هستند. این جعبه محصولات آن‌ها را مرتب و دسته‌بندی می‌کند.

چرخ خرید و سبد خرید

امروزه در فروشگاه‌های بزرگ و متوسط، حتماً چرخ‌ها و سبد‌های خرید را مشاهده می‌کنید. این محصولات باعث می‌شوند که مشتریان یک خرید شیرین را تجربه کنند.

دستگاه ضدعفونی دست

پس از بیماری کرونا اکثر فروشگاه‌ها مجهز به دستگاه‌های ضدعفونی شدند. وجود این دستگاه در فروشگاه باعث می‌شود مشتری به این موضوع پی ببرد که فروشنده نیاز او را در اولویت قرار می‌دهد و به بهداشت اهمیت زیادی می‌دهد. این موضوع حتی می‌تواند باعث افزایش تعداد مشتریان شود.

راهبند

در مراکز پررفت‌وآمد و شلوغ، وجود راهبند‌ها ضروری است. راهبند‌ها وسیله‌ای مکانیکی هستند که در مسیر مکان‌های پررفت‌وآمد نصب می‌شوند و ورود و خروج افراد را از این مکان کنترل می‌کنند.

سبد‌های حراجی

فروشگاه‌ها برخی اوقات اقدام به حراج محصولات خود می‌کنند؛ در این زمان به سبد‌هایی نیاز دارند که محصولات خود را در آن‌ها به نمایش بگذارند. تولید کننده میز چک اوت و صندوق فروشگاهی این سبد‌ها را در انواع مختلفی تولید و عرضه می‌کند.

قفسه

قفسه‌ها نیز از دیگر تجهیزات ضروری برای فروشگاه‌ها هستند که در بالا بردن بازخورد یک فروشگاه نقش زیادی دارند. درواقع باعث جلب نظر مشتری به خود می‌شوند.

چوب‌لباسی و رگال

در فروشگاه‌های لباس، از تجهیزاتی مثل چوب‌لباسی و رگال نیز استفاده می‌شود. انواع مختلف از این محصولات تولید شده که وجود آن‌ها در فروشگاه لباس ضروری است.

تولید کننده تجهیزات فروشگاهی

سخن پایانی

اگر شما هم قصد راه‌اندازی یک فروشگاه رادارید و نمی‌دانید که از کجا باید تجهیزات فروشگاهی موردنیاز خود را تهیه کنید، حتماً سری به سایت قفسه کرج بزنید. این مجموعه با داشتن سابقه‌ای نزدیک به دو دهه، بهترین مجموعهٔ تولید کننده میز چک اوت و صندوق فروشگاهی، سایر تجهیزات فروشگاهی ذکرشده در این مقاله ،تجهیرات اداری، بایگانی و انباری است. علاوه‌بر تولید، با سایت اینترنتی قفسه کرج، فروش را به سراسر کشور انجام می‌دهد.

چقدر می پسندید؟
  • تلگرام
  • واتساپ
به نظر شما این پست خوب بود؟ اگر پسندیدید حتما امتیاز دهید!
چقدر می پسندید؟