چگونه کرونا بر آینده مهندسان تاثیر مگیذارد؟

چگونه کرونا بر آینده مهندسان تاثیر مگیذارد؟ بحران همه گیر جهانی به ما آموخته است که طراحی داخلی ماده است. فضاهای اداری ، مناطق مهمان نوازی ، طرحهای مسکونی طراحی ویلا در مورد هر صنعت در مورد چگونگی طراحی مجدد داخلی و تعریف مجدد برای محافظت از سلامت و رفاه ما ، در سراسر صنعت مورد بحث قرار می گیرد. با این حال قرار گرفتن در قرنطینه و انزوا از جهان ، این فرصت را به ما داد تا وقت بیشتری را در خانه بگذرانیم و آگاهی بیشتری از نحوه تأثیر فضاهای داخلی ما بر راحتی ، خلق و خو و انگیزه ما برای تحریک کار داشته باشیم.

در اینجا چند روش وجود دارد که طراحان معتقدند Covid-19 آینده طراحی داخلی را تغییر می دهد.

چگونه کرونا بر آینده مهندسان تاثیر مگیذارد؟

آیا منازل های ایرانی انعطاف پذیرتر هستند؟

آینده برای خانه ها با استفاده از فضای چندگانه و حکاکی رویکردی مشابه با قابلیت های ویلا های مدرن با شامل سالن های ورزشی ، فضای کاری و یا ایجاد اتاق های مخصوص برای بچه ها که از راه دور در کلاس های مجازی آموزش ببینند ، ساخته خواهد شد. فضاهای جدید دیگری ایجاد می شود مانند بالا رفتن سینماهای خانگی و مکانهای تفریحی قریب الوقوع است.

چگونه کرونا بر آینده مهندسان تاثیر مگیذارد؟

چرا مردم به خانه های روستایی روی آوردند؟

بسیاری از طراحان داخلی اعلام کرده اند که بعد از اقدامات قفل شونده و اقدامات قرنطینه ، چگونه کرونا بر آینده مهندسان تاثیر مگیذارد؟  بسیاری از مشتریان خواستار فضاهای کوچک و بزرگ در فضای باز هستند و سبک زندگی روستایی را ترجیح می دهند. تخت های بلند شده ، چکش چوبی در حیاط یا مرواریدها مطمئناً بیشتر خواستار خواهند شد.

چگونه کرونا بر آینده مهندسان تاثیر مگیذارد؟

تاثیر کرونا بر طراحی پایدار

در حالی که وقت آزادتری را در قرنطینه سپری می کردید ، متوجه شدم که قبض های سودمندی بالاتر می پردازید. بنابراین کارآیی انرژی جای خود را به عنوان اولویت اصلی برای افرادی که می خواهند خانه های خود را نوسازی کنند ، گرفت. برای کاهش مشکل ، ساخت ویلا اثربخش ترین روش ، حفظ انرژی برای استفاده از القاء مؤثر است. این باعث می شود که ما در خانه های خود مواد پایدار تری را اجرا کنیم.

چگونه کرونا بر آینده مهندسان تاثیر مگیذارد؟

تاثیر رنگهای ترند در کرونا

همه گیرى به طور واضح احساس بیقراری ، اندوه و اضطراب را در بین بسیاری از ما افزایش داده است. این به معنای دیدن طراحی بیوفیلی بیشتر به ویژه در مناطق ساکنین شهر است یعنی به سمت تنهایی که از احساس بودن در طبیعت تقلید می کند. بنابراین انتخاب رنگهایی با الهام از طبیعت که احساس اطمینان و آسایش را برای آینده غیرقابل پیش بینی ایجاد می کنند ، ضروری است.

چگونه کرونا بر آینده مهندسان تاثیر مگیذارد؟

تاثیرات مهم کرونا برای دفاتر منزل

با قفل شدن ، بسیاری از شرکت ها کار خود را به خانه منتقل کرده اند و برای کار در آن به یک فضای کاری جذاب ، راحت و کاربردی احتیاج دارند. فناوری در خط مقدم دفاتر منازل است.  کتابخانه ، مجموعه رسانه ها ، چگونه کرونا بر آینده مهندسان تاثیر مگیذارد؟ استودیوی ضبط.  همه شرکت ها متوجه می شوند که اکنون زندگی آنلاین است و خانه های ما باید از این امر پشتیبانی کنند. اگر مشاغل تصمیم بگیرند که کار از راه دور به همان اندازه کارآمد باشد که دفتر باشد ، ممکن است تعیین کند که دفتر فیزیکی یک هزینه غیر ضروری است و مدل کسب و کار را از راه دور دائمی می کند و این باعث تقویت طراحی دفاتر خانه می شود!

چگونه کرونا بر آینده مهندسان تاثیر مگیذارد؟

ظهور صنعت طراحی داخلی در زمان کرونا

علاقه به طراحی داخلی بیشتر خواهد شد زیرا همه می خواهند خانه خود را در اسرع وقت بدون ترس از قفل شدن به دلیل شیوع احتمالی آینده ، ساخت تالار نوسازی کنند. پیشنهادهای نوسازی روز افزون در حال افزایش است، زیرا آنها می دانند ذهن مردم در حال حاضر به زندگی در خانه ای زیبا ، مثبت و دارای توانایی حفظ آنها هنگام بسته شدن سایر نقاط جهان بستگی دارد. اساساً طراحی داخلی پس از همه گیر ممکن است مثل یک ترکیب کامل از نسخه بهتری امروزه تصور شود.

چگونه کرونا بر آینده مهندسان تاثیر مگیذارد؟

نویسنده : مهندس رضا امیری

چقدر می پسندید؟
  • تلگرام
  • واتساپ
به نظر شما این پست خوب بود؟ اگر پسندیدید حتما امتیاز دهید!
چقدر می پسندید؟