معرفی انواع لوسیون سولاریوم در سایت نشت آپ

 لوسیون سولاریوم مخصوصاً برای این طراحی شده اند تا به کمک آن ها، اشعه های “یو وی”  که هنگام برنزه کردن در معرض اونا هستیم رو مهار کنند تا ما بتونیم به بهترین حالت برنزه شیم. همیشه وقتی سراغ لوسیونهای سولاریوم میریم انتخاب‌های زیادی پیش روی ما قرار میگیره؛ خوشبختانه روی بسته‌بندی این لوسیون ها توضیحاتی در مورد مزایا و کارهایی که آنها انجام میدن وجود دارد اما خوب برای شخصی که تا به حال هیچ وقت، برنزه نکرده ممکنه خیلی انتخاب سختی باشه که لوسیونی رو انتخاب کنه که هیچ دانشی در مورد چیزهایی که روی بسته بندی نوشته شده نداره.

این شرایط وقتی سخت تر میشه که ۳۰ گزینه مختلف برای انتخاب داشته باشی که البته نباید اینجور باشه و با کمی دانش پایه در مورد شرایط استفاده از لوسیون سولاریوم میتونید به راحتی بهترین لوسیون رو برای خودتون انتخاب کنید. در ادامه، به بررسی انواع لوسیون که در صفحه لوسیون سولاریوم نشت آپ به فروش می رسد را بررسی می کنیم.

معرفی انواع لوسیون سولاریوم در سایت نشت آپ

لوسیون سولاریوم تینگل

این لوسیون ها با فرمول ویژه ای ساخته شدند که باعث میشه جریان خون زیر پوست و سطح ملانین افزایش پیدا کنه و در نتیجه ممکنه برای مدت کوتاهی پوست قرمز و ملتهب شود. بیشتر مردم هنگامی که از این لوسیون استفاده می کنند حس گزگز شدن را تجربه می‌کنن، اما این کاملاً بستگی به خود فرد داره و برای هرکس متفاوته؛ ممکنه یک نفر به وضوح این حس رو تجربه کنه و یک نفر دیگه به سختی بتونه این رو حس کنه.

لوسیون سولاریوم برانزر

بیشتر لوسیون های سولاریوم چیزی که به عنوان برنزه کننده می‌شناسیم رو دارند این کمک میکنه پوست سریعاً پررنگ تر بشه. مقدار برانزر در لوسیون ها عموما روی بسته بندی لوسیونها به صورت “۲۰ یا ۳۰ برابر” نوشته شده و هر چقدر این عدد بیشتر باشه برنزه کننده‌ی بیشتری در لوسیون وجود داره و طبیعتاً با وجود برانزه کننده بیشتر در لوسیون شما رنگ پوست تیره‌تری خواهید داشت. من خیلی لوسیون رو از روی عددی که روی بسته‌بندیش نوشته انتخاب و قضاوت نمی‌کنم و از فروشنده میخوام که اگر ممکنه لوسیون رو باز کنم و رنگش رو چک کنم و خوب هر چه لوسیون تیره تر باشه، رنگ تیره تری هم به پوست شما میده. توجه کنید وقتی از لوسیون استفاده میکنید مخصوصاً برنزه کننده ها مطمئن شید که اون رو کاملاً یکدست روی تمام بدن پخش کردید تا یک دست و مرتب برنزه شید و از خط خط شدن رنگ  بدن جلوگیری کنید و همچنین مراقب باشید که لوسیونی که برنزه کننده داره روی لباس نریزه چراکه باعث میشه پارچه رنگی بشه.

لوسیون های خنک کننده

این لوسیون ها از مواد مخصوصی ساخته شده که باعث میشه فردی که از این لوسیون استفاده میکنه هنگامی که سولاریوم میکنه حس خنکی رو  تجربه کنه و این ممکنه خیلی آرام بخش باشه و به فرد کمک می کنه که مدت زمان بیشتری سوزشی که بر اثر گرمای سولاریوم هست رو حس نکنه و یا بعد از سولاریوم چسبنده بودن بدنش کمتر بشه.

لوسیون های براق

لوسیون های براق به پوست شما یک برق و جلای منحصر به فرد میبخشه و باعث میشه پوست سریعا بعد از اپیلاسیون بدرخشه اما ممکنه بعضی از اینها خیلی براق باشند در صورتی که شما به دنبال این برق نیستین از مقدار براق بودن اونها اطمینان حاصل کنید.

تشدید کننده‌ها

بعد از رسیدن به رنگ پایه برنزه خیلی‌ها دوست دارند که روند رو ادامه بدهند و بیشتر برنزه بشن؛ این نوع لوسیون ها میتونن کمک کنند که پوست به رنگ تیره تری از رنگ پایه و اصلی برنزه تبدیل بشه لوسیون های تشدید کننده اصولاً برای افرادی طراحی شده اند که پوستشون رنگ پایه برنز رو داره. میشه برای شروع از هر لوسیونی که دلخواه ما است استفاده کنید و این را هم باید در نظر گرفت که این لوسیون ها برخلاف اکسیلیتورها نرم کننده زیادی ندارند.

اکسیلیتورها

این دسته از لوسیون ها بهترین لوسیون ها برای کسانی هستند که تلاش می‌کنند تا به رنگ برنزه لوسیون برسند و در مراحل اول سولاریوم از آنها استفاده میشه. این لوسیون ها دارای مقدار زیادی نرم کننده هستند که دو مزایا را در بردارد :

اولا اینکه سولاریوم باعث ایجاد خشکی در پوست میشه و گاهی هم پوست رو کدر میکنه و اگر شما کسی هستید که طرفدار سولاریوم هستیم قطعاً پوست کدر آخرین چیزیه که دوست دارین تجربه کنید و دوما پوست مرطوب بهتر برنزه میشه در نتیجه لوسیون هایی که مقدار زیادی مرطوب کننده دارند به شما کمک میکنه در مدت زمان کمتر به رنگ دلخواهتون برسید.

حالا کدوم رو تهیه میکنید؟

بعد از اینکه بیشتر با انواع لوسیون های سولاریوم آشنا شدید این رو در نظر بگیرید که در سولاریوم به دنبال چه هستید و انتخاب‌تون رو بر این اساس انجام بدید. بهترین لوسیون برای هر فرد کاملاً به خود فرد بستگی داره و سلیقه‌ای هست یک نفر ممکنه از حسی که لوسیون‌ های تینگلی بهش میده لذت ببره در حالیکه دیگری با حس خنکی و آرامشی که از لوسیونهای خنک کننده میبره احساس رضایت کنه. شما کسی هستید که میدونید چه چیزی مورد علاقه شماست و با امتحان کردن چند مدل لوسیون میتونید لوسیون مورد علاقتون رو پیدا کنید؛ فراموش نکنید که بعضی از سالن های سولاریوم پک های لوسیون رو به شما پیشنهاد می دهند که اصولاً هزینه‌اش خیلی بیشتر از خریدن یک بسته کامل از این لوسیون ها به صورت آنلاین هست.

در ادامه مطلب براتون در مورد چند تا از لوسیون های محبوب توضیح میدهم.

معرفی انواع لوسیون سولاریوم در سایت نشت آپ

لوسیون سولاریوم پارامونت مدل Royal

برند پارامونت برای خوب بودن این لوسیون برای ما بسیار تلاش کرده. این لوسیون بسته بندی جذاب و بوی محشری داره که من نمیتونم اون رو بوی خاص بنامم اما بوش منو یاد گیلاس میندازه و باعث میشه هر وقت این بو رو میشنوم لبخند روی لبم بیاد تنها ایرادی که میشه از این محصول گرفت اینه که روی محصول نوشته شده که برنزه کننده است اما روی بسته هیچ عددی برای مقدار برنزه‌کننده‌گیش وجود نداره و اگر این کمکتون میکنه باید بدونید که من سریعاً نتیجه اش رو دیدم و به شدت هم از این نتیجه راضی بودم.

لوسیون سولاریوم توت سیاه

این لوسیون یکی از بهترین لوسیون هاست که چندان هم گرون نیست. برنزه کننده آن ۲۰ برابر هست و بوی میوه شیرین و دلچسبی داره و این یکی از بهترین لوسیون هایی است که باعث میشه من از بوی خودم بعد از سولاریوم تعریف کنم و لذت ببرم. من فکر می کنم که نوشته‌ی “به شدت تیره کننده” روی بسته کم غلط اندازه. این لوسیون برنزه کننده داره اما آنقدر نیست که انگار از یکی از بهترین سالن های سولاریوم کالیفرنیا بیرون اومدی و می خواستم که در جریان این باشید.

لوسیون سولاریوم برانشوگر مدل Midnight Express

Midnight Express در یک شیشه‌ی خیلی جذاب که با عطر دلچسب لوسیون به همراه مرطوب کننده سولاریوم بسته بندی شده. این محصول از برند برانشوگر در صفحه لوسیون سولاریوم نشت آپ موجوده و مسلما به قیمت بی نظیرش می‌ارزه. شما نتایجش رو به سرعتی که با لوسیونی مشابه “پینت ایت بلک ” میبینید، مشاهده نخواهید کرد اما دیدن نتایج تضمین شده است!

چقدر می پسندید؟
  • تلگرام
  • واتساپ
به نظر شما این پست خوب بود؟ اگر پسندیدید حتما امتیاز دهید!
چقدر می پسندید؟