امدادینو: مرکز تخصصی تعمیر مایکروویو سامسونگ

با وجود گذشت نزدیک به 50 سال از اختراع ماکروفرها، هنوز هم از این جعبه های شگفت انگیز به عنوان ” فناوری پیشرو از زمانه خود” یاد می شود. امروزه ماکروفر ها در مدل های گوناگونی تولید می شوند که علاوه بر کارایی بالا، جلوه ای بهتر به آشپزخانه ما می بخشند. سامسونگ، یکی از برندهای معتبر در تولیدات مایکرویو می باشد که محصولات خود را در انواع توکار، رومیزی و اجاق ماکروویو به بازار عرضه می کند. ویژگی های مثل آشپزی خودکار به کمک دستورالعمل های پیش فرض، یخ زدایی موادغذایی، پخت و پز یکنواخت به کمک سنسورهای هوشمند، گریل و … تنها بخشی از امکانات مایکرویوهای سامسونگ می باشد که لذت آشپزی را برای ما دوچندان کرده است. تمام این ویژگی ها به ما کمک می کنند که به پخت دلخواه خود نزدیک تر شویم و برای لذت از یک غذای گرم، زمان و زحمت کمتری را اختصاص دهیم.

امدادینو: مرکز تخصصی تعمیر مایکروویو سامسونگ

با این حال، خرابی و نقص در ماکروفرها می تواند خیلی زود این لذت و راحتی را تبدیل به دردسر کند! اگر شما هم در گذشته با این مشکلات دست و پنجه نرم کرده باشید، خیلی خوب می دانید راجع به چه چیزی حرف میزنیم! دود کردن ماکروفر پس از پایان پخت و پز، سوختن بخشی از غذا، جرقه زدن، عدم گرم شدن غذا و …  از مشکلات متداول ماکروفرها می باشند که در هنگام خرابی سراغ ما می آیند. همچنین ممکن است در بعضی موارد این خرابی گسترش پیدا کند و با عدم روشن شدن ماکروفر مواجه شوید! در این حالت، نه تنها امکان آشپزی و پخت و پز را ندارید بلکه لذت خوردن یک غذای گرم نیز از شما سلب می شود. بنابراین باید هر چه زودتر به فکر چاره باشید و از تکنسینی قابل اعتماد برای تعمیر ماکرویو سامسونگ خود استفاده کنید.  بسیاری از ما در این مواقع، سراغ تعمیرکاری متفرقه می رویم که صرفا به دلیل نزدیک بودن به محل سکونتمان تبدیل به انتخاب ما شده است! ما از او انتظار داریم که پروسه تعمیرات را در نهایت کیفیت و دقت انجام دهد و برای هزینه ها هم نرخ منصفانه ای ارائه دهد! اما آیا این انتظارات تبدیل به واقعیت می شود؟ آیا یک تعمیرکار متفرقه می تواند از پس تعمیرات محصولات انحصاری یک شرکت مثل مایکرویو سامسونگ سربلند بیرون آید؟ با ما همراه باشید تا پاسخی معقولانه به این پرسش ها داشته باشیم.

اهمیت استفاده از تکسین رسمی نمایندگی در تعمیر ماکروویو سامسونگ

در دنیای امروز، برندهای معتبر به منظور رقابت با یکدیگر و جلب بیشتر مشتری، دست به انحصارسازی محصولات خود زده اند. این بدین معنی است که در ساختار ماکروویوهای سامسونگ در قیاس با برندی مثل ال جی، از تعدادی قطعات انحصاری استفاده شده است که کارکرد و کیفیت پخت و پز را نسبت به رقیت خود متمایز کرده است. همچنین ممکن است در بعضی موارد، قابلیت هایی به یک محصول اضافه شده باشد که انحصارا توسط برند سازنده پشتیبانی می شود. حالا اگر هر کدام از این قطعات دچار مشکل شود، تعمیرات و سرویس آن نیز باید انحصارا توسط تکنسین های رسمی نمایندگی انجام شود! این بدین خاطر است که یک تعمیرکار متفرقه دانش فنی و تجربه تعمیرات این گونه محصولات را ندارد و در اکثر مواقع یا تعمیرات را نیمه کاره رها می کند و یا سعی می کند تا با تعویض قطعات، سرپوشی بر عدم دانش کافی خود بگذارد! در این حالت نیز اکثر تعمیرکاران برای منافع مالی خود، دست به استفاده از قطعات غیراصل می زنند که چیزی جز خرابی زودرس و کاهش عمر مفید دستگاه نخواهد داشت! زمان حسابرسی نیز معمولا شما را با فاکتورهای سرسام آور سورپرایز می کنند! این بدین خاطر است که  این گونه تعمیرکاران از هیچ استانداری برای ارزیابی هزینه های پیروی نمی کند و هرچقدر دوست داشته باشند هزینه تعمیرات را کاهش و یا افزایش می دهند.

پس راه چاره چیست؟ چطور می توانیم از این تعمیرکاران دوری کنیم و بجای آن از تعمیرکار رسمی نمایندگی سامسونگ برای تعمیرات ماکروفر استفاده کنیم؟ با ما همراه باشید تا یکی از تعمیرگاه های قابل اعتماد و پیشرو در زمینه تعمیرات ماکروفر سامسونگ را به شما معرفی کنیم.

امدادینو: مرکز تخصصی تعمیر مایکروویو سامسونگ

یکی از شرکت های پیشرو در زمینه تعمیرات لوازم خانگی سامسونگ، امدادینو می باشد. این مجموعه، از چندین سال پیش با به خدمت گرفتن تعمیرکاران سابق نمایندگی سامسونگ، فعالیت خود را آغاز نمود و به تدریج با جذب تکنسین های بیشتر، خدمات خود را گسترش داد. یکی از خدمات پرطرفدار امدادینو، تعمیرات مایکروفر سامسونگ در محل مشتری است! این خدمت که برای انواع ماکروفرهای رومیزی، توکار، اجاق مایکرویو و فر سامسونگ قابل دریافت است، به صورت فوری و با  اعزام تعمیرکار به محل مشتری انجام می گیرد! تعمیرات با کیفیت، برآورد هزینه تعمیرات بعد از عیب یابی و ارائه نرخ منصفانه، از ویژگی های است که این خدمت را در بین شهروندان تهرانی به محبوبیت رسانده است و اعتماد متقابل آن را ها جذب کرده است!  با این حال، نکته ای که این مرکز را از دیگر شرکت های تعمیرات لوازم خانگی تمایز می دهد، دانش فنی و خدمات انحصاری آن برای برندها است. این بدین معنی است که این مجموعه برای تعمیرات مایکرویو سامسونگ شما، تنها از تعمیرکاری استفاده می کند که صلاحیت و دانش آن از قبل مورد سنجش قرار گرفته است و آشنایی کاملی با ساختار مایکروویو سامسونگ دارد. با این کار، هم خیال مشتری از تعمیرات راحت است و هم امدادینو می تواند برای کسب رضایت و اعتماد مشتری، خدمات خود را برای 3 تا 6 ماه ضمانت کند!

تکنسین های این مجموعه با تکیه بر دانش و مهارت 12ساله خود، تعمیر را بر تعویض قطعات ارجحیت می دهند و نهایت تلاش خود را بکار می گیرند تا با ترمیم دوباره قطعه، هزینه های اضافی تعویض را از دوشتان بردارند. با این حال اگر قطعه ای غیرقابل ترمیم بود، امدادینو مکانی قابل اعتماد برای تهیه یدکی های فابریک ماکروفر سامسونگ شما خواهد بود! این قطعات یدکی به صورت مستقیم از نمایندگی های خارج از کشور تهیه شده اند و پس از آزمایش کارکرد و کیفیت آن ها، در انبار امدادینو دسته بندی و نگه داری می شوند. با استفاده از خدمات این تکنسین ها، هیچ گونه نگرانی بابت کارکرد صحیح دستگاه نخواهد داشت.

برای ارتباط با مجموعه امدادینو و یا ثبت سفارش خود می توانید به سایت،Emdadino.com  سر بزنید و یا با شماره تلفن 02187700770  تماس حاصل فرمایید. پشتیبان های امدادینو به صورت 24 ساعته و در هر روزی از هفته، آمادۀ دریافت سفارش و پیگیری انتقاد و نظرات شما هستند. پس از ثبت سفارش، پشتیبان ها امدادینو زمان مناسب رجوع تعمیرکار را با شما هماهنگ می کنند و پس از تجهیز کردن تعمیرکار با یدکی و ابزار موردنیاز، تکنسین را به محلتان ارسال خواهند کرد! با این کار، پروسه عیب یابی و تعمیرات در محل شما انجام خواهد گرفت و رفع مشکل در اولین مراجعه میسر خواهد شد.

به یاد داشته باشید که خدمات این مجموعه تنها به پشتیبانی از لوازم خانگی سامسونگ محدود نیست و در امدادینو می توانید برای هر برند لوازم خانگی، تعمیرکاری حرفه ای و قابل اطمینان پیدا کنید.

چقدر می پسندید؟
  • تلگرام
  • واتساپ
به نظر شما این پست خوب بود؟ اگر پسندیدید حتما امتیاز دهید!
چقدر می پسندید؟