روش های افزایش فالوور فعال و واقعی

افزایش فالوور فعال و واقعی مستلزم رعایت نکات مهمی است تا بتوانید صفحه ی خود را به طور صحیح ارتقاء دهید. رعایت این نکات موجب می شود که افزایش فالوور، واقعی باشد و ریزش نکند. اگر به دنبال روش های افزایش فالوور اینستاگرام هستید، کافی است موارد این مطلب را رعایت کنید.

استفاده از رنگ های روشن

شما می توانید عکس های اینستاگرام خود را با فیلترهای مختلف بسیار متفاوت کنید ؛ اما در حین انجام این کار تصویر خود را تیره نکنید. طبق تحقیقات، عکس هایی با دیافراگم 65 درصد یا بیشتر، 24 درصد بیشتر از سایر عکس ها درگیر شده و موجب افزایش فالوور فعال و واقعی می گردد.

روش های افزایش فالوور فعال و واقعی

استفاده از هشتگ خودتان

اگر روی افزایش فالوور فعال و واقعی اینستاگرام به خصوص برای صفحه برند کار می کنید، این هشتگ را با تعیین هشتگی که هم مربوط به برند شمست و هم افراد می توانند برای موقعیت های مختلف زندگی روزمره از آن استفاده کنند، انتخاب کنید. با تشویق افراد به استفاده از این هشتگ در پست های خود در طول زمان، می توانید برند خود را به افرادی که در موقعیت های مختلف اشتراک گذاری می کنند، معرفی کنید.

دعوت از مهمان

در نظر داشته باشید برای افزایش و خرید فالوور ، مدیریت اکانت برند خود را برای مدت معینی به پروفایل های برجسته مرتبط با موضوع برند خود محول کنید. محتوایی که قرار است توسط این افراد ایجاد شود و آنها را به عنوان مهمان دعوت کنید، فوراً توجه فالوورهای خودتان و صدها دنبال کننده بالقوه مرتبط با موضوع شما را به خود جلب می کند.

اشتراک گذاری مجدد

با استفاده از اپلیکیشن “Repost”، محتوایی را که کاربران درباره شما به اشتراک گذاشته اند، چه در حساب شخصی و چه در صفحه برند خود، مجدداً به اشتراک بگذارید. به طور خاص، با به اشتراک گذاری تصاویر حاوی محصولات خود، می توانید فالوورهای موجود خود را با حس اعتماد پرورش دهید و آنها را به سمت فروش هدایت کنید و همچنین از سایر افرادی که از محصولات شما برای آپلود عکس محصولات برند شما استفاده می کنند حمایت کنید. می توان گفت این نوع مشوق برای اکانت اینستاگرام برندهای فروش محصولات بهترین حرکت برای افزایش فالوور ایرانی فعال و واقعی اینستاگرام است.

روش های افزایش فالوور فعال و واقعی

استفاده از قاب

در حین ویرایش عکس ها، از ترتیباتی که باعث برجسته شدن محتوای شما می شود، مانند حاشیه یا قاب، دریغ نکنید. طبق تحقیقات، عکس های با قاب ۱۲۵ درصد بیشتر لایک می شوند و مردم از دنبال کردن این پروفایل ها ترسی ندارند. این کار موجب افزایش فالوور فعال و واقعی می گردد.

داستان بگویید

برای افزایش فالوور فعال و واقعی مراقب باشید عکس هایی را به اشتراک بگذارید که داستانی در پشت خود دارند که می تواند روی افراد تأثیر بگذارد و این داستان را برای کاربران خود بگویید. عکس هایی که با استوری تغذیه می شوند به راحتی می توانند به افراد بیشتری در اینستاگرام دسترسی پیدا کنند.

پخش زنده

اگر عکس های رویدادی را که به صورت زنده در آن شرکت کرده اید به اشتراک می گذارید، سعی کنید با اضافه کردن افراد مشهوری که ممکن است به عکس های شما مرتبط باشند، به افراد بیشتری دسترسی پیدا کنید. فراموش  نکنید که هنرمندان محبوب خود و سایر هنرمندانی که دیگران علاقه مند هستند را تگ کنید، مخصوصاً در عکس هایی که در کنسرت گرفته اید. از افزایش فالوور فعال و واقعی و دیدن تعداد افرادی که پروفایل شما را در مدت زمان کوتاهی دنبال می کنند و افرادی که عکس شما را لایک می کنند شگفت زده خواهید شد.

عکستان را ویرایش کنید

یک ابزار ویرایش عکس را با توجه به نیاز خود شناسایی کرده و شروع به استفاده از آن کنید. بهترین راه برای جذب بیشتر تصاویر و افزایش فالوور فعال و واقعی، اشتراک گذاری محتوای با کیفیت است. مطمئن شوید که می توانید رنگ های آبی و روشن ذکر شده در بالا را با این برنامه ایجاد کنید.

درخواست لایک کنید 

طبق تحقیقات انجام شده کلمات لایک و مشتقات آن روی تصویر هم میزان افزایش فالوور فعال و واقعی اینستاگرام و هم تعداد لایک عکس های شما را 89 درصد افزایش می دهد. مراقب باشید که چنین پست هایی را چند بار در هفته، نه در همه پست های خود، بلکه در تصاویری که مناسب می دانید، ایجاد کنید.

چقدر می پسندید؟
  • تلگرام
  • واتساپ
به نظر شما این پست خوب بود؟ اگر پسندیدید حتما امتیاز دهید!
چقدر می پسندید؟