افزایش فالوور اینستاگرام بدون نیاز به پسورد

افزایش فالوور اینستاگرام بدون نیاز به پسورد

آیا می توان بدون نیاز به پسورد ، فالوور پیج خریداری کرد؟

اصل خرید فالوور این است که بدون پسورد خواستن ، برای شما فالوور ارسال کنند.

اگر سایتی را مشاهده کردید که از شما می خواهد رمز و یوزر خود را وارد کنید ، بی شک و تردید قصد سوئ استفاده از اکانت شما را دارد و ممکن است اکانت شما را به ربات های اینستاگرام وصل کند تا با اکانت شما دیگر تصاویر و ویدئو ها را لایک و کامنت بگذارند.

خطرات استفاده از اپلیکیشن ها و سایت هایی که از شما رمز و پسورد می خواهند را جدی بگیرید!

به هیچ عنوان از طریق اپلیکیشن های افزایش فالوور اقدام به ثبت نام و خرید نکنید ، زیرا قطعا برای ورود به اپلکیشن ها نیاز است تا نام و پسورد خود را وارد کنید.

با وارد کردن رمز و پسورد خود در این اپلیکیشن ها ، دیگر اختیار پیج خود را نخواهید داشت ، شاید نتوانند پیج شما را هک کنند و اطلاعات شما را تغییر دهند تا پیج برای خودشان شود ، اما قطعا سوئ استفاده های بسیاری از پیج شما خواهند کرد.مانند:

  • با پیج شما ، بدون اجازه و رضایت شما ، اقدام به فالو کردن دیگر پیج ها می کنند
  • پست های دیگران را بدون اجازه شما لایک و کامنت میگذارند
  • استفاده از پیج شما برای دیگران تبلیغات دایرکت ارسال می کنند.
  • فالوویینگ های شما را بررسی می کنند و اطلاعاتی برای آنالیز و… به دست می آورند.
  • و گاهی دیده شده که پیج هایی که مدیران آن ها به مدت چند ماه فعالیت نکنند ، بی اجازه تبلیغات استوری و… منتشر میکنند!

افزایش فالوور اینستاگرام بدون نیاز به پسورد

و دیگر سوئ استفاده هایی که با وارد کردن یوزر و پسورد خود در این اپلیکیشن ها ، اجازه اش را می دهید !

به هنگام خرید فالوور اینستاگرام به این مسئله دقت کنید که فالوور ها برای فالوو کردن شما ، نیاز به باز بودن پیج شما ندارند.

اگر فالوور ها شما را فالو کردند ، کافیست برای یک ثانیه پیج خود را عمومی کنید تا تمام فالوور هایی که خریداری کردید تایید شوند و به پیج شما اضافه شوند.

اگر به سایت و برنامه هایی برخورد کردید که برای ارسال فالوور برای شما ازتون درخواست پسورد می کنند ، حتما آنها را به پلیس فتا گزارش کنید.

حتما بررسی کنید که آن سایت یا اپلیکیشن نماد اعتماد تایید شده داشته باشد. به هنگام پرداخت مبلغ و شارژ حساب و.. حتما به سایت اصلی شاپرک وارد شوند.

شاید از خود بپرسید که مگر می شود که یک اپلیکیشن نماد اعتماد داشته باشد؟

بله ، اپلیکیشن ها از طریق ثبت سایت و دریافت نماد اعتماد برای آن سایت و قرار دادن لینک سایت در اپلیکیشن و قرار دادن لینک اپلیکیشن در سایت ، می توانند نماد اعتماد دریافت کنند.(برخی از اپلیکیشن ها این مسئله دور میزنند و به بهانه عدم امکان دریافت اینماد برای اپلیکیشن ها ، از کسب این نماد خودداری می کنند.

اگر اکنون پیج هایی را مشاهده می کنید که قبلا به یاد نمی آورید که آنها را فالو کرده اید ، حتما رمز عبور خود را تغییر دهید تا اگر اطلاعات پیج شما در این اپلیکیشن ها ثبت شده باشد از بین برود.با تغییر پسورد اکانت اینستاگرام خود ، تمام دسترسی آن سایت یا برنامه به پیج شما از بین میرود.

چقدر می پسندید؟
  • تلگرام
  • واتساپ
به نظر شما این پست خوب بود؟ اگر پسندیدید حتما امتیاز دهید!
چقدر می پسندید؟