آموزش مالیات: نقشه راه یادگیری مالیات

امروزه بسیاری از کسب و کاره خواه یا ناخواه با پرداخت و یا جریمه مالیاتی دست‌و‌پنجه‌ نرم می‌کنند و بیشتر مدیرعاملان دانش کافی و یا نیروی متخصص این کار را در مجموعه خود ندارند؛ پس هرساله مالیات زیادی پرداخت می‌کنند. ما در این مقاله از آقای مالیات قصد داریم به شما نقشه راه یادگیری مالیات را آموزش بدهیم، به شما بگوییم چرا باید مالیات را یاد بگیرید پس همراه ما باشید.

همچنین می‌توانید برای دریافت نقشه راه آموزش مالیات می توانید به لینک زیر مراجعه کنید:

https://www.aparat.com/v/X2O0b

چرا باید مالیات را یاد بگیریم؟

همانطور که می‌دانید در حال حاضر،آموزش مالیات یکی از الزامات هر کسب و کاری محسوب می‌شود. چرا؟ چون اگر آموزش نبینیم، به احتمال خیلی زیاد، هزینه‌های سنگینی بر ما تحمیل خواهد شد.

آموزش مالیات: نقشه راه یادگیری مالیات

در این راستا، به‌خصوص آموزش مالیات برای شرکت‌ها هم به یک امر ضروری تبدیل شده و نه تنها حسابداران و مدیران مالی باید بر این حوزه مسلط باشند، کارفرماها نیز می‌بایست حداقل اطلاعات مالیاتی را فرا بگیرند تا بتوانند نظارت‌های حداقلی بر مسائل مالیاتی خود داشته باشند.

در این راستا، مؤسسۀ آوای رسای علم و دانش با برند تجاری آقای مالیات (https://mrtax.site/) به عنوان اولین و تخصصی‌ترین مرکز وکالت، مشاوره و آموزش مالیات در ایران، در راستای ارتقاء فرهنگ مالیاتی مردم عزیزمان قدم برمی‌دارد.

در ادامه به معرفی آموزش‌ها و خدمات تخصصی خود می‌پردازیم:

آموزش‌های رایگان مالیاتی:

  1. پادکست آقای مالیات: یکی از بهترین ابزار برای یادگیری، گوش کردن به پادکست‌های آموزشی در حوزه‌های مختلف است. در این حوزه نیز مفتخریم که اولین پادکست تخصصی را تولید و به صورت رایگان در اختیار علاقه‌مندان قرار داده‌ایم. برای گوش کردن به این پادکست، کافیست در گوگل سرچ کنید: پادکست آقای مالیات
  2. محصول آموزشی «نقشۀ راه یادگیری آموزش مالیات»: این محصول آموزشی که به صورت رایگان در اختیار شما عزیزان قرار گرفته است، تجربیات بنیان‌گذار آقای مالیات در خصوص نحوۀ یادگیری مالیات به صورت اصولی می‌باشد که از طریق سایت ما، قابل دانلود است.
  3. ویدئوهای آموزشی «مالیات‌چی»: در هر قسمت از این برنامه در خصوص مسائل مختف مالیاتی صحبت کرده‌ایم و می‌توانید از طریق سایت آقای مالیات، این برنامه را به صورت رایگان مشاهده کنید.
  4. ویدئوهای آموزشی «از من بپرس»: سال‌هاست که برنامۀ مستمری را برای پاسخ به سؤالات مالیاتی مردم عزیزمان ترتیب داده‌ایم. آرشیو این برنامه از طریق سایت ما قابل دسترس است.
  5. محصولات آموزشی رایگان با موضوعات مختلف: این محصولات آموزشی با موضوعات مختلف و به فراخور نیاز شما از طریق منوی اصلی سایت و قسمت محصولات، قابل دسترسی هستند.

آموزش‌های حرفه‌ای مالیاتی:

  1. اگر تصمیم دارید که به صورت حرفه‌ای‌تر مالیات را یاد بگیرید، می‌توانید در دوره‌های آموزشی ما شرکت کنید. این دوره‌ها در 2 سطح برگزار می‌شود:

سطح اول (دورۀ کارشناسی مالیاتی): در این دوره، مباحث مالیاتی از صفر تا صد آموزش داده می‌شود.

آموزش مالیات: نقشه راه یادگیری مالیات

این دوره مناسب چه اشخاصی است؟

  • حسابداران و دانشجویان رشته حسابداری
  • مدیران مالی و دانشجویان رشته های مدیریت و مالی
  • صاحبان مشاغل، شرکت ها و موسسات تجاری
  • فارغ التحصیلان و دانشجویان علاقه‌مند به حوزه مالیات

با توجه به رویکرد تدریس در بخش آموزش مالیات اشخاص حقیقی و محتوای آن، این آموزش می تواند تأثیرات بسیار مهمی در زندگی شغلی و کسب و کارهای افراد ذیل داشته باشد، بدون شک دلایل بسیاری وجود دارد که البته ما برخی از آنها را خدمت شما عرض می‌نماییم:

  • صاحبان مشاغل (با توجه به وضعیت اقتصادی کنونی که میزان درآمدهای مشاغل با بحران عظیمی روبرو گشته است صاحبان مشاغل باید در تلاش باشند تا هزینه های مشاغل خود را کاهش داده و میزان سود خود را افزایش دهند یکی از این هزینه های مهم و تأثیر گذار مالیات های پرداختی مؤدیان می باشد که در این بین برخی مشاغل هزینه وکلای مالیاتی را نیز با خود همراه دارند.)

آموزش مالیات: نقشه راه یادگیری مالیات

  • وکلاء (در دنیای امروز که رویکرد جوامع هر روز بیش از پیش به سمت تخصص گرایی میرود و مردم ترجیح می‌دهند تا با متخصصین یک امر مشورت نمایند وکلا می توانند به عنوان یک حوزه تخصصی در این شاخه از حقوق فعالیت بسیار مؤثر و پول سازی داشته باشند.)
  • فعالان حوزه مالی (متأسفانه هر روز اخبار بد وضعیت شغل در کشورمان از گوشه و کنار به گوش می رسد و کارفرمایان برای حفظ بقای خود در این دوران دست به تعدیل نیرو می‌زنند که این خطری برای از دست دادن مشاغل شما عزیزان می باشد اما با یک اقدام هوشمندانه می توانید نه تنها کار خود را حفظ نمایید بلکه خارج از مشاغل اصلی خود در قالب مشاورین مالیاتی نیز فعالیت داشته باشید.

سطح دوم (دورۀ وکیل و مشاور مالیاتی): در این دوره، مباحث عملی و حرفه‌ای‌تر مالیاتی آموزش داده می‌شود.

  • تمامی مباحث آموزش مشاور مالیاتی در دو بخش تئوری و عملی تدریس می گردد و این خود امکان یادگیری را در شرکت کنندگان افزایش می‌دهد و شما به صورت کاربردی و عملی مباحث را تکرار و تمرین خواهید نمود.

آموزش مالیات: نقشه راه یادگیری مالیات

  • پایان جلسات تمرین مباحث تدریس شده به شرکت کنندگان داده می شود تا در منزل نیز اشکالات خود را یافته و موارد آموخته را تثبیت نمایند.
  • با توجه به تکرار موارد و تشریح پرونده‌های واقعی این امکان به وجود آمده تا شرکت کنندگان به کلیه موارد قانونی تسلط یافته و ارتباط میان مواد قانونی را بیاموزند تا بتوانند در یک موضوع مالیاتی موارد را به درستی تحلیل نموده و راه حل قانونی آن را استخراج نمایند.

آقای مالیات در تلاش است که به فرآیندهای آموزشی در حوزه مالیات سمت‌وسو ببخشد.  شما می‌توانید برای دریافت مشاوره مالیاتی رایگان و استفاده از خدمات وارد سایت ما شوید. در آخر، برای دریافت مشاورۀ رایگان در خصوص دوره‌های آموزشی می‌توانید با مسئول ثبت نام در ارتباط برقرار کنید: 09102043955 (سرکار خانم عسگری)

چقدر می پسندید؟
  • تلگرام
  • واتساپ
به نظر شما این پست خوب بود؟ اگر پسندیدید حتما امتیاز دهید!
چقدر می پسندید؟