لوازم و تجهیزات استخر از کجا بخریم؟

راه اندازی و حتی نگهداری استخر نیازمند تامین تجهیزات ضروی استخر است. از این رو برای تهیه این‌گونه تجهیزات بهتر است به بورس لوازم استخر تهران مراجعه نمایید.

بازار تجهیزات استخر تهران یا به تعبیری، بورس تجهیزات استخر طالقانی، یک مرکز فروش تمام عیار است؛ که معتبرترین فروشگاه‌های‌ لوازم استخر را در خود جای داده است.

اگر به دنبال مراکزی برای فروش عمده لوازم استخر چون: پمپ استخری، فیلتر استخر، جارو استخر و به‌طور کلی خرید انواع لوازم استخر هستید؛ پیشنهاد ما سه مرکز فروش معتبر تجهیزات و لوازم استخر در تهران دما استار، اچ وک و هایپر صنعت فامکو است.

ما به شما این اطمینان را می‌دهیم که در ادامه مطلبِ مختصر اما مفید ما، علاوه بر آشنایی با مراکز فروش تجهیزات استخر، مهم‌ترین لوازم استخری را نیز بشناسید. لطفا با ما همراه باشید.

سه فروشگاه معتبر خرید لوازم و تجهیزات استخر در تهران

بورس تجهیزات استخر طالقانی دقیقا بعد از تقاطع این خیابان با خیابان مفتح آغاز و تا سه راه طالقانی ادامه دارد. این خیابان 80 درصد از فعالان صنف سرمایشی و گرمایشی را در خود جای داده است.

لوازم و تجهیزات استخر از کجا بخریم؟

از این رو براحتی می‌توان تجهیزات ضروری استخر را با کیفیت عالی و قیمت‌های رقابتی از مراکز معتبری چون فروشگاه‌های زیر تهیه نمود.

1. دما استار: فروشگاه تاسیسات حرارتی، برودتی، تهویه و پخش‌کننده انواع لوازم استخر و تاسیسات موتورخانه است.

دما استار با ارائه قیمت‌های عالی، مشاوره رایگانِ تخصصی و گارانتی اصالت از برندهای معتبری چون: تهویه آریا، MI3، هپاکو، هایواتر و …در بازار تجهیزات استخر تهران مشغول به فعالیت است.

2. اِچ وَک HVAC: یک فروشگاه معتبر و معروف در این زمینه است؛ که حذف واسطه‌ها در فروش، مشاوره دقیق، ارائه خدمات پس از فروش، ضمانت بازگشت 7 روزه و امکان ارسال فوری به سراسر کشور از مجموعه ویژگی‌های بارز آن است.

3. هایپر صنعت فامکو: فروشگاه لوازم استخر در تهران است و جزو بزرگ‌ترین تامین‌کنندگانِ برترین برندهای تجهیزات صنعتی در بازار تجهیزات استخر تهران به شمار می‌رود.

شما مخاطبان عزیز برای راه اندازی و تعمیر استخر خود می‌توانید، از بورس لوازم استخر تهران که در خیابان طالقانی واقع است؛ انواع لوازم استخر را که در پاراگراف بعدی به شرح آن پرداخته‌ایم، خریداری نمایید.

تجهیزات ضروری برای راه اندازی و نگهداری استخر

در بازار تجهیزات استخر تهران، انواع لوازم استخر با برندهای مختلف و قیمت‌های متفاوت را شاهد هستیم. درواقع بورس تجهیزات استخر طالقانی علاوه بر فروش جزء، فروش عمده لوازم استخر و تجهیزات ضروری استخر چون موارد زیر را برعهده دارد.

  • پمپ استخری

یکی از اجزاء مهم فیلتراسیون استخر است؛ که سلامت و ایمنی آب را تضمین می‌کند.

به‌طور کلی پمپ‌ها به دو دسته: پمپ با استرینرو پمپ بدون استرینر تقسیم بندی می‌شوند. البته گفتنی است که پمپ‌ها بر اساس سرعت نیز به سه دسته: تک سرعته، دو سرعته و دور متغیر قابل دسته بندی هستند.

برندهای معتبری چون: لئو، ایمکس، سیپو و هایواتر نیز تولیدکننده برترین پمپ‌های استخری به‌شمار می‌روند.

  • فیلتر استخر

فیلتر استخر یکی دیگر از تجهیزات ضروری استخر برای تمیز کردن آب استخر محسوب می‌شود. فیلتر استخر در سه نوع فیلتر شنی استخر، فیلتر دیاتومه یا DE و فیلتر کاتریجی تولید و به بازار عرضه شده است. انواع فیلتر استخر با کیفیت عالی را می‌توان در برندهای ایمکس، سیپو، هایواتر، آکوآ و … جستجو کرد.

برای دریافت اطلاعات بیشتر در این زمینه می‌توانید مقاله راهنمای خرید بهترین فیلتر شنی برای تصفیه آب استخر را مطالعه نمایید.

لوازم و تجهیزات استخر از کجا بخریم؟

  • جارو استخر

جارو استخری سومین و مهمترین وسیله در راه اندازی و نگهداری استخر است؛ که وظیفه جمع‌آوری ذرات معلق در کناره، کف و محیط داخلی آب استخر را برعهده دارد.

جارو استخری برای حفظ کیفیت آب استخر نیز بسیار حائز اهمیت بوده و در 3 مدل: جاروی استخر دستی، جارو تمام اتوماتیک و جاروبرقی استخری نیمه اتوماتیک در بازار مشاهده می‌شود.

راهنمای خرید لوازم و تجهیزات استخر در تهران

در این مطلب شما را با بورس لوازم استخر تهران آشنا کردیم. در بورس تجهیزات استخر طالقانی فروش عمده لوازم استخر توسط فروشگاه‌های معتبری چون: دما استار، اچ وک و هایپر صنعت فامکو صورت می‌پذیرد.

خیابان طالقانی مرکز انواع فروشگاه لوازم استخر در تهران است که انواع تجهیزات ضروری استخر مانند: پمپ استخری، فیلتر شنی استخر، جارو استخر و … را عرضه می‌کند.

لازم به ذکر است؛ فروشگاه‌های نام برده در بازار تجهیزات استخر تهران، نمایندگی فروش و پخش انواع برندهای محبوب و معروفی چون: هایواتر، ایمکس، سیپو، آکوا، لئو و … را دارا هستند.

چقدر می پسندید؟
  • تلگرام
  • واتساپ
به نظر شما این پست خوب بود؟ اگر پسندیدید حتما امتیاز دهید!
چقدر می پسندید؟