نیرالند تخخصی ترین مرجع فروش محصولات فنگشویی

فنگشویی علم و هنر چیدمان محیط بر اساس انرژی طبیعت است، دانشی باستانی که به انسان یادآوری می‌کند که در هماهنگی و اتحاد با انرژی های زمین و آسمان، میتواند آرامش، ثروت، سلامتی و تحقق رویاهایش را رقم بزند.

انتخاب اگاهانه اشیا در دکوراسیون، اساسی ترین قدم است چرا که انرژی اشیا به صورت مستقیم روی انرژی فرد و ناخوداگاه فرد تاثیر گذار است.

نیرالند تخخصی ترین مرجع فروش محصولات فنگشویی

برای شما هم پیش آمده است که، با ورود به مکانی خاص یا در برخورد با افراد و حتی اشیای خاص انرژی منفی یا مثبتی دریافت کرده‌اید و اگر از شما بپرسند شاید نتوانید علت این موضوع را کامل شرح دهید.

جهان ما سراسر انرژی است و انرژی از شکلی به شکل دیگر تغییر میکند، با چیدمان انرژیتیک بر اساس دانش کهن فنگشویی میتوانید علاوه بر جلوگیری از هدر رفتن انرژی حیاتی خودتان، اهداف مالی، عاطفی، سلامتی، اجتماعی را یکی یکی تیک بزنید.

همچنین آشنایی با عناصر وجودی هر فرد، قدم بزرگی در جهت چیدمانی کاملا شخصی و متناسب با انرژی های شخصی هر فرد است.

عدد کوا یا همان عنصر وجودی

عنصر وجودی یا عدد کوآ براساس تاریخ تولد هر فرد، اگر درست محاسبه و بررسی شود مرجع بی نظیری برای شناخت از خود و نحوه چیدمان محیط به ما ارائه میدهد.

بر اساس عدد کوا جهات مثبت و منفی برای هر فرد مشخص می‌شود، چهار جهت مثبت شامل جهت ثروت، عشق، سلامتی و رشد شخصی به هر کسی کمک میکند که در هر بخشی از زندگی که دچار مشکل و چالش است با تغییر دکوراسیون به نفع خود آن بخش را درمان کند.

همچنین، چهار جهت منفی راهنمای خوبی برای این است که بتوانیم با قرار نگرفتن طولانی مدت در این مناطق انرژی خود را ذخیره کنیم.

به عنوان مثال اگر جهت ثروت شما، شمال است و شما اهداف مالی دارید یا در زندگی به مشکلات مالی برخورد میکنید بهتر است در این جهت بیشتر بنشینید و کار کنید و از دکوراتیوها و سنگ‌ها و سمبل‌هایی که انرژی مساعد با ثروت دارند در شمال برای چیدمان استفاده کنید.

یا فرض کنید یک نفر از زمانی که در مکان خاصی سکونت دارد یا با ورود به محل کار جدید مدام بی انرژی و بیمار میشود، با بررسی عدد کوآ متوجه میشویم که این فرد در جهات منفی میخوابد یا میز کار خود را در این جهات قرار داده، با تغییر و انتقال به جهت سلامتی این مشکل برطرف می‌شود.

به طور کلی فنگشویی با روش‌های مختلف شما را به سمت زندگی شاد، محیط تمیز، دکوراتیوهای انرژی بخش و با مفهوم مثبت هدایت میکند.

وقتی با انرژی اشیا آشنا میشوید حتی در انتخاب هدایا برای عزیزانتان با اگاهی کامل عمل می‌کنید چرا که میدانید هر هدیه ای که شما تهیه می‌کنید می‌تواند در زندگی عزیزان شما تاثیر گذار باشد.

هرچند یافتن اشیا با انرژی مثبت و فرکانس بالا دغدغه خیلی از افراد است اما نیرالند اولین و تخصصی ترین فروشگاه محصولات فنگشویی و حال‌خوب ، با سالها تجربه در زمینه علوم مرتبط با فنگشویی، به شما در جهت انتخاب دکوراتیوها و سنگ‌های انرژیتیک با حضور متخصص گوهرشناس، برای یک چیدمان مناسب فنگشویی کمک میکند، همچنین با ارائه دقیق ترین محاسبه گر عدد کوا یا عنصر فردی برای اولین بار در ایران شما را در مسیر یادگیری این دانش شگفت انگیز همراهی میکند.

محاسبه گر کوا در نیرالند فقط با وارد کردن تاریخ تولد شمسی، عددکوای شما را با رعایت تمامی موارد مربوط به تقویم دقیق فنگشویی محاسبه میکند، علاوه بر آن بعد از محاسبه اطلاعات کامل و جامعی در مورد مشخصات هر عنصر، جهات مثبت و منفی، رنگ مناسب، دکوراتیوها و سنگ‌های مناسب هر عنصر وجودی، قرار گرفتن و خوابیدن در جهات مختلف و… به شما ارائه میدهد که بی‌شک، اطلاعات به دست آمده که حاصل بیش از ده سال تجربه افراد متخصص در نیرالند است برای دوست داران زندگی و حال خوب مفید خواهد بود. محاسبگر های محدودی وجود دارند که برای شما این عدد را بدست می آورند و در ضمن اکثر آنها توجه‌ای به استثنائات موجود ندارند وسبب بدست آمدن نتیجه اشتباه می شوند. از شما دعوت می کنیم که به سایت نیرالند مراجعه کنید و عدد کوای خود را بصورت دقیق محاسبه کرده و نظر خودتان با ما در میان بگذارید.

کشتی چوبی در فنگ شویی

نیرالند تخخصی ترین مرجع فروش محصولات فنگشویی

کشتی در زندگی انسانها همیشه نماد سفر و بیزینس و تجارت بوده است انتقال افراد و محصولات از جای به جای دیگر و آشنایی با فرهنگ مردم جهان و معامله و مراوده با انها انرژی جمعی پنهان در کشتی هاست.

به دلیل همین مفهوم عالی و بی‌نظیر، استفاده از کشتی چوبی در فنگشویی بر اساس جنس و رنگ در جهات مختلف بسیار توصیه شده است.

برای اینکه بدانیم از کشتی ها به عنوان یه ابزار درمانی و تقویت کننده در فنگشویی چطور استفاده کنیم باید دو مورد را در نظر بگیریم یکی مفهوم و انرژی جمعی کشتی که بالاتر به آن اشاره کردیم و دیگری جنس و رنگ بدنه کشتی هاست.

کشتی، از لحاظ مفهوم کلی به عنصر آب مرتبط است و در جهت شمالِ بنا، به منظور ارتقا در شغل و حرفه و معاملات بین المللی استفاده میشود.

نیرالند تخخصی ترین مرجع فروش محصولات فنگشویی

کشتی ها، هم به نماد عنصر آب که تقویت کننده عنصر چوب هست هم به دلیل جنس چوبی برای ثروت و برکت و تجارت در جنوب‌شرقی قرار داده میشود.

از کشتی های چوبی با رنگهای قرمز در جنوب برای شهرت و محبوبیت جهانی استفاده میشود. از رنگهای چوبی سفید برای شمال‌غربی که مربوط به سفر است استفاده میشود. به هیچ عنوان از کشتی‌هایی که نماد دزدان دریایی هستند در هیچ جهتی استفاده نکنید چراکه مفهوم دزدی و از دست دادن را در همان جهت تشدید میکنید

5/5 - (1 امتیاز)
  • تلگرام
  • واتساپ
به نظر شما این پست خوب بود؟ اگر پسندیدید حتما امتیاز دهید!
5/5 - (1 امتیاز)