نکات مهم برای انتخاب رنگ کوسن یا روبالشی مبل و رومیزی متناسب با مبلمان

امروزه انتخاب کوسن و رومیزی مناسب برای اتاق پذیرایی یا آشپزخانه با توجه به تنوع آنها در طرح و رنگ، کار دشواری است. بسیاری از کاربران این سوال را دارند که رنگ رومیزی را انتخاب کنند و چگونه رنگ کوسن ها یا روبالشی های مبل را انتخاب کنند. در زیر نکاتی را برای شما گردآوری کرده ایم تا زیباترین پوشش را برای تزئین میز و مبل خود پیدا کنید.

نکات مهم برای انتخاب رنگ کوسن یا روبالشی مبل و رومیزی متناسب با مبلمان

نکات کلیدی در انتخاب رنگ رومیزی

بهتر است رنگ رومیزی شبیه به رنگ های موجود در دکوراسیون شما باشد، اما تمام عناصر طراحی دکور اتاق را نیز ترکیب کند. رنگ رومیزی شما وسیله ای است که بدون تغییر ظروف، فضای اطراف میز و فضای اتاق را تغییر می دهد. رنگ‌های سرد مانند آبی یا سبز با ظروف غذاخوری که با رنگ‌های مایل به خاکستری تزئین شده‌اند، کاملاً هماهنگ می‌شوند. رنگ‌های گرم مانند قرمز یا زرد، انتخاب‌های رنگی ایده‌آلی برای مکان‌های غذاخوری هستند که در آن از رنگ‌های مایل به زرد یا خاکی به شدت استفاده می‌شود. خرید رومیزی با رنگ خنثی مانند عاج و بژ نیز برای میزهای ناهار خوری و ظروف تخت با رنگ های خاکی و چوبی مناسب هستند و در عین حال فضایی متعادل با قسمت های غذاخوری تیره ایجاد می کنند.

انتخاب رنگ رومیزی برای اتاق های پذیرایی رسمی

سبک اتاق پذیرایی برای هر خانواده متفاوت است و این سبک ها رنگ رومیزی را که باید روی میز ناهارخوری استفاده شود تعیین می کند. رنگ‌های فضای رسمی که در رومیزی ها منعکس می‌شود، معمولاً سفید، عاجی و اکرو هستند که در طراحی‌های سنگین‌تر و آرام‌تر اتاق‌های غذاخوری بزرگ، جایی که ناهارهای کاری یا جلسات رسمی‌تری برگزار می‌شوند، استفاده می‌ گردند. البته از رومیزی های رنگی پاستلی نیز گهگاهی در اتاق های غذاخوری رسمی استفاده می شود، اما در بیشتر اتاق های رسمی، رنگ های پاستلی به سختی می توانند با جدیت فضای غذاخوری هماهنگی داشته باشند. در ناهارخوری های رسمی رنگ رومیزی باید با رنگ ظروف غذاخوری هماهنگ باشد.

نکات مهم برای انتخاب رنگ کوسن یا روبالشی مبل و رومیزی متناسب با مبلمان

انتخاب رنگ رومیزی برای ناهارخوری معمولی

وقتی نوبت به فضاهای غذاخوری غیررسمی می رسد، در واقع در انتخاب رنگ رومیزی بسیار آزادتر هستید. از هر ترکیب رنگی که می خواهید می توانید استفاده کنید؛ به شرطی که با بقیه اتاق هماهنگ باشد، اما لزوماً رنگ یکسان نیست و می توانید به فضای غذاخوری خود انرژی دلخواه بدهید.

انتخاب رنگ کوسن یا روبالشی مبل

برای اینکه ظرافت سادگی را در خانه های خود منعکس کنید، می توانید با انتخاب رنگ کوسن متناسب با ساختار مبلمان خود به ظاهر هماهنگ تری برسید. شما می توانید رنگ مبلمان خود را با مدل های کوسنی که در همان رنگ ها استفاده می شود آشکار کنید و در عین حال می توانید به طراحی آن کمک کنید تا در خط مقدم باشد.

در انتخاب رنگ کوسن یا روبالشی مبل به فصلی که در آن هستید توجه کنید. به عنوان مثال، مدل های کوسن مخمل خواب دار به رنگ ارغوانی که مخصوص ماه های زمستان طراحی شده اند، می توانند به دکوراسیون منزل شما کمک کنند تا در ماه های زمستان ظاهری گرم تری داشته باشند. خرید کوسن هایی که به صورت مخمل خواب دار برای فروش عرضه می شوند نیز به طور ویژه برای استفاده کارآمدتر طراحی شده اند.

ایجاد هارمونی رنگ با کوسن

برای رسیدن به هماهنگی در دکوراسیون منزل، هر گزینه ای باید به خودی خود هماهنگ باشد. هماهنگی ذکر شده در اینجا تنها به این معنا نیست که رنگ ها وحدت را ایجاد می کنند. محصولات تزئینی با رنگ‌های متضاد نیز می‌توانند به هارمونی دست یابند؛ زیرا در درون خود تغییر رنگ دارند. از آنجایی که این موضوع در مورد کوسن شما نیز صادق است، گزینه‌های کوسن را که توسط ما معرفی می شود به شما کمک می‌کند تا با گزینه‌هایی که در هر فصل ظرافت را به شما ارائه می‌دهند، ظاهری عالی در دکوراسیون منزل خود ایجاد کنید. رنگ کوسن با سایزهای مختلف به هارمونی بی نظیری با یکدیگر دست می یابند.

خرید انواع کوسن، روبالشی و رومیزی

برای اینکه اطلاعات دقیق تری در مورد انتخاب رنگ کوسن یا خرید روبالشی مبل و نیز رنگ رومیزی داشته باشید و گزینه مورد نظر خود را به صورت تکی یا ست خریداری کنید، می توانید صفحه را بررسی کنید و در مدت زمان کوتاهی محصول مورد نظر خود را دریافت کنید.

چقدر می پسندید؟
  • تلگرام
  • واتساپ
به نظر شما این پست خوب بود؟ اگر پسندیدید حتما امتیاز دهید!
چقدر می پسندید؟