نماسازان پیشرو شرکت تخصصی نماشویی و شستشوی نما با راپل

شستن و نظافت نمای ساختمان های مسکونی و اداری و تجاری به منظور حفظ زیبایی نما مخصوصا در کلان شهرها امری ضروری است. در عصر حاضر نماشویی توسط راپل یا همان کار با طناب انجام می شود. شرکت کار در ارتفاع نماسازان پیشرو به طور تخصصی مجری این موضوع می باشد. برای این کار به هیچ عنوان نیاز به داربست که هزینه بالایی دارد نمی باشد.

نماسازان پیشرو شرکت تخصصی نماشویی و شستشوی نما با راپل

دلیل ضرورت شستن نمای ساختمان چیست؟

نماشویی ساختمان، یکی از اقداماتی است که سهمی عمده در زیبایی نمای ظاهری ساختمان دارد. تمیز بودن ظاهر نما باعث چشمگیر شدن و حس خوب برای ساکنین می شود.

در کلان شهرهایی مثل تهران و کرج به علت آلودگی زیاد باران‌های اسیدی اجتناب ناپذیر است. این مورد باعث می‌شود تا به‌ مرور زمان لایه‌هایی از آلودگی‌ها و مواد اسیدی و خورنده بر سطوح نماها ایجاد شود و ظاهر آن‌ها را کثیف و نا زیبا سازد.

در صورت تاخیر در زمان نظافت نما، علاوه بر زشت شدن نما آلودگی‌ها به دیگر لایه‌های زیرین نمای ساختمان شما نیز نفوذ می کند و به‌ مرور زمان آن‌ها را نیز تحت تأثیر قرار می دهد.

شستن نمای ساختمان با طناب

نماشویی با طناب جدیدترین و بروزترین روشی است که برای شستن نمای ساختمان‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد. در این روش از ابزارها و تجهیزات سنگ‌نوردی یا همان راپل استفاده نموده و مجریان امر در ارتفاع مورد نیاز قرار می‌گیرند تا بتوانند به شستن نمای مورد نظر اقدام نمایند.

مهمترین ابزار در این کار طناب است. طناب‌هایی از نوع استاتیک که مقاومت بسیار بالایی در برابر کشش و همچنین ساییدگی دارند. در کار با طناب سرعت انجام کار بسیار بالا بوده و از طرف دیگر قیمت و هزینه آن نیز مقرون‌ به‌ صرفه است.

نظافت نمای ساختمان با داربست

در مواقعی که ساختمان و بام آن به‌ نحوی ساخته ‌شده باشد که امکان دسترسی به آن دشوار گردد کار با طناب میسر نمی باشد. برای نمونه ساختمان هایی که از سقف شیروانی برخوردار بوده و یا تاج سازه پیش‌آمدگی بیشتر از 1 متر داشته باشند، شستن نما با داربست اتفاق می‌افتد.

نماسازان پیشرو شرکت تخصصی نماشویی و شستشوی نما با راپل

روش شستن نما با داربست به دلیل نصب تجهیزات، قیمت بیشتری نسبت‌ به شستشوی نما بدون داربست و با طناب دارد. علاوه بر این نماشویی با داربست زمان بر بوده و نصب داربست مزاحمت برای عبور و مرور به وجود می آورد. ایمنی پایین و از دست رفتن امنیت ساختمان از دیگر معایب کار با داربست می باشد.

شستشو نما با واترجت بهترین روش نماشویی ساختمان!

به طور قطع شستن نمای ساختمان با روش های مختلفی امکان پذیر است. بهترین، سریعترین و کم هزینه ترین روش شستشوی نمای ساختمان استفاده از واترجت است.

واترجت دستگاهی است که آب را با فشار بالا فراهم می نماید. فشار آب باعث زدوده شدن کثیفی ها و آلودگی ها از انواع نماها مانند نماهای شیشه ای، سنگی، آجری، سیمانی، چوبی، کامپوزیت و … می شود.

دستگاه های واترجت در دو نوع برقی و بنزینی موجود می باشند. فشار واترجت ها معمولا قابل تنظیم می باشند. برای نماهای مختلف می بایست از فشار آب متفاوتی استفاده نمود تا به نما آسیب وارد نشود. به عنوان مثال برای نماهای شیشه ای و کامپوزیت نباید فشار خیلی بالا باشد.

جهت مطالعه بیشتر راجع به واترجت مقاله نماشویی با واترجت را در سایت نماسازان پیشرو مطالعه نمایید.

قرارداد شستن نما و بیمه بودن پرسنل

قبل از شروع کارهای در ارتفاع و نمای ساختمان علی الخصوص برای نماشویی، بستن قرارداد امری واجب است. در قرارداد حتما می بایست تمامی موارد لحاظ شود. ذکر طرفین قرارداد، موضوع کار، مبلغ قرارداد، تعهدات طرفین و سلب مسئولیت از کارفرما از مفاد این قرارداد است.

تمامی پرسنل حتما می بایست دارای بیمه مسئولیت یا بیمه حوادث باشند. شماره این بیمه نامه در قراردادهای شرکت نماسازان پیشرو ذکر شده و اصل آن به رویت کارفرما خواهد رسید.

نماسازان پیشرو شرکت تخصصی نماشویی و شستشوی نما با راپل

تعهدات پیمانکار در بحث نماشویی ساختمان

شرکت مجری کار در بحث پاکسازی نما به عنوان پیمانکار شناخته می شود. پیمانکار وظایف و تعهداتی دارد که در زیر به آن ها اشاره شده است.

  • استفاده از پرسنل مجرب، متعهد و سلامت از نظر جسمی و روحی
  • رعایت اصول ایمنی در انجام کار
  • بیمه بودن تمام پرسنل
  • استفاده از ابزارها و متریال استاندارد
  • تحویل کار در موعد مقرر
  • انعقاد قرارداد با کارفرما قبل از شروع کار
  • دقت در انجام کار و عدم آسیب به نمای ساختمان

تعهدات کارفرما در بحث شستشو نما

مشتری محترم در بحث نظافت و تمیز کاری نما به عنوان کارفرما شناخته می شود. کارفرما وظایف و تعهداتی دارد که در زیر به آن ها اشاره شده است.

  • همکاری با مجریان پروژه در همه زمینه ها
  • پرداخت به موقع دستمزد پیمانکار
  • فراهم نمودن آب و برق مصرفی
  • انتخاب تنها یک نماینده برای تعامل با پیمانکار
  • جلوگیری از رفت و آمدهای غیر ضروری در پشت بام ساختمان
  • محصور نمودن پایین کار به منظور عدم تردد عابرین و وسایل نقلیه

هزینه نماشویی با طناب چقدر است؟

براورد قیمت شستشوی نمای ساختمان به موارد مختلفی بستگی دارد که در زیر به آن اشاره کرده ایم.

  1. تعداد طبقات نمای ساختمان
  2. متراژ بر ساختمان
  3. جنس نمای ساختمان
  4. روشی که کار نماشویی انجام می شود
  5. عواملی که راحتی و سختی کار را مشخص می نماید

به طور قطع هر چه تعداد طبقات نما و متراژ بر کار بیشتر باشد متعاقبا حجم کار بیشتر شده و قیمت شستشو نما نیز افزایش می یابد. در دو کار با حجم یکسان چنانچه نسبت متراژ بر یک کار نسبت به کار دیگر بیشتر باشد به دلیل اینکه انجام کار با تعداد فرود های بیشتری همراه است، قیمت کار نیز بیشتر خواهد بود.

مورد بعدی که در اعلام هزینه برای شستن نما دخیل است جنس یک نما است. نماهای امروزی معمولا از نوع سنگی، آجری، کامپوزیت، سیمانی، شیشه ای و چوب هستند. مسلما نحوه شستشو برای هر نما متفاوت است و به همین دلیل نوع نما تاثیر به سزایی در قیمت نماشویی ساختمان دارد. بعضی از روش های نماشویی همانند شستشو نما با واترجت راحت تر از روشی همانند شستشو با آب و مواد شوینده می باشد.

نماسازان پیشرو شرکت تخصصی نماشویی و شستشوی نما با راپل

نماشویی در تهران و کرج

اجرای کار شستن نمای ساختمان توسط شرکت نماسازان پیشرو، در استان تهران و البرز قابل پوشش بوده و در اسرع وقت انجام خواهد شد. این شرکت با دارا بودن 5 شعبه فعال و با کادری مجرب پاسخ گوی نیاز شما در زمینه نماشویی ساختمان با بهترین کیفیت و قیمت می باشد.

برای انجام کار خود در هر کجای تهران و کرج کافی است با این شرکت تماس گرفته و از مشاوره با کارشناسان بهره مند گردید.

شرکت کار در ارتفاع نماسازان پیشرو

نماسازان پیشرو شرکتی است که در حوزه خدمات در ارتفاع و نمای ساختمان توسط راپل فعالیت می کند. علاوه بر شستن نمای ساختمان ها فعالیت هایی من جمله پیچ و رولپلاک سنگ نما، رنگ آمیزی نما، پوشاندن درز انقطاع، پوشاندن نورگیرها با توری به منظور عدم ورود پرندگان و … جز خدمات این شرکت محسوب می شود.

Source: www.petzlrappel.com

5/5 - (1 امتیاز)
  • تلگرام
  • واتساپ
به نظر شما این پست خوب بود؟ اگر پسندیدید حتما امتیاز دهید!
5/5 - (1 امتیاز)