مقایسه قیمت آپارتمان نقلی در نواب و مرزداران

امروزه با افزایش قیمت‌‏ها، برخی خانواده‏‌ها یا افراد مجرد، به دنبال مناطق خوبی هستند که آپارتمان‏‌های مجهز با متراژ پایین داشته باشند. اصطلاحا به این نوع آپارتمان‏‌ها، نقلی می‌‏گویند. خانه‌‏هایی که متراژ کمی دارند و برخی نوساز و برخی هم قدیمی هستند. محدودهٔ نواب و مرزداران از جمله‏ محله‏‌هایی هستند که خانه‌‏های نقلی در آن‌‏ها به وفور یافت می‌‏شود. هر فردی می‌‏تواند متناسب با بودجه و درآمدش از طریق جست‌وجو در سایت‌‏هایی چون؛ دیوار، کیلید، شابش و… خانهٔ دلخواهش را انتخاب کند.

 مقایسه قیمت آپارتمان نقلی در نواب و مرزداران

محلهٔ نواب

نواب یکی از محله‌‏های قدیمی و معروف پایتخت بوده که در منطقهٔ ۱۰ شهرداری تهران واقع شده و محله‏‌ای نسبتا شلوغ و پرجمعیت است. این محله در مجاورت بزرگراه شهید نواب صفوی قرار گرفته و به همین دلیل به داشتن دسترسی راحت و مناسب، مشهور است. محلهٔ نواب با توجه به دسترسی و امکانات رفاهی خوبی که دارد، محله‌‏ای پرطرفدار برای خرید و فروش مسکن است. زیرا در این محله‌، خانه‌‏های نقلی با متراژ کم، حدود ۵۰ یا ۶۰ متری به راحتی پیدا می‌‏شود. نواب از محله‏‌های متعددی چون؛ بریانک، زنجان جنوبی، سلسبیل جنوبی، سلسبیل شمالی، شبیری-جی، کارون جنوبی، کارون شمالی، هاشمی و هفت چنار تشکیل شده است.

مظنه خانه‌‏های محله نواب

قیمت خرید خانه همواره به عوامل متعددی چون متراژ، سن بنا، نوع معماری، دسترسی محلی، نزدیکی به مراکز خرید و درمانی و … بستگی دارد. ما در این بخش قصد داریم قیمت خانه‌‏های نقلی محدودهٔ نواب را بررسی کنیم. خانه‌‏های نقلی با توجه به متراژ پایینی که دارند مناسب زوج‏‌های جوان، خانه اولی‌‏ها، افراد مجرد و خانواده‏‌های کم جمعیت هستند.

 خرید آپارتمان‏ در محله نواب

به طور مثال؛ برای خرید آپارتمانی ۶۰ متری و بازسازی شده، در محلهٔ نواب باید یک میلیارد و ۳۵ میلیون تومان هزینه کرد. قیمت هر متر مربع آن ۱۷ میلیون و ۲۵۰ هزار تومان است.

_ برای خرید خانه‏‌ای ۶۰متری که در سال ۱۳۸۵ساخته شده و پارکینگ و انباری دارد باید ۸۲۰ میلیون تومان هزینه کرد. قیمت هر متر مربع آن ۱۳ میلیون و ۶۶۷ هزار تومان است.

_ قیمت کل آپارتمان ۵۴ متری، فول امکانات (آسانسور، پارکینگ، انباری) که در سال ۱۳۹۵ ساخته شده ۱ میلیارد و ۲۰ میلیون تومان است. قیمت هر متر مربعش ۱۸ میلیون و ۸۸۹ هزار تومان است.

_برای اطلاع بیشتر از مظنه خرید آپارتمان در محله نواب تهران به سایت‌‏هایی چون دیوار، کیلید و شابش و… مراجعه کرده و پیشنهادهای شگفت‌‏انگیز آن را بررسی کنید.

اجاره آپارتمان‏ نقلی در محله نواب

به طور مثال؛ برای اجاره آپارتمانی ۶۰ متری، فول امکانات باید ۵۰ میلیون تومان ودیعه و ماهیانه ۴میلیون تومان اجاره بپردازید.

_برای اجاره آپارتمانی ۵۸ متری، دوخواب، در خیابان ابراهیم حسینی، باید ۱۷۰ میلیون تومان ودیعه هزینه کنید. اینجا اجاره ماهیانه ندارد.

_برای اجاره آپارتمانی ۶۵ متری، دو خواب، در خیابان مالک اشتر بین جیحون و یادگار باید ۲۲۰ میلیون تومان ودیعه بدهید، اجاره ماهیانه ندارد.

محله مرزداران

محله مرزداران، محله‌‏ای محبوب در شمال غرب استان تهران است که مانند سایر محله‏‌های غرب تهران، یعنی؛ فردوس غرب، فردوس شرق، شهرزیبا، جنت‌‏آباد شمالی و…در میان پیر و جوان از محبوبیت بالایی برخوردار است. این محله به صورت جزیره‌‏ای اداره می‌‏شود. یعنی همه امکانات رفاهی، اداری و تجاری، در خود محله مرزداران قرار گرفته و دیگر نیازی نیست اهالی محله برای تامین مایحتاج خود به خارج از محدوده بروند. خیابان‏‌های این محله پهن و عریض هستند و جای پارک فراوانی دارند. اغلب خانه‌‏های این منطقه در گذشته ویلایی بوده‌‏ا‌‌ند. اما امروزه در راستای تکنولوژی و افزایش قیمت‏‌ها جای خود را به آپارتمان‏‌ها و برج‌‏های لوکس و مدرن داده‌‏اند. بیشتر خانه‌‏های این منطقه نوساز هستند و خانه‏‌های نقلی با متراژ پایین نیز در بین‏ آن‏ها یافت می‌‏شود.

 مظنهٔ خانه‌‏های مرزداران

شهرت محله مرزداران به دلیل وجود شهرک‏‌های آپارتمانی و نوساز آن است و هر کدام با توجه به مزایا و امکاناتشان، قیمت‌‏های متفاوتی دارند. بالطبع قیمت خانه‏‌های نقلی نسبت به خانه‌‏هایی با متراژ بالا مناسب‌‏تر بوده و طرفداران خودش را دارد. مرزداران از شهرک‌‏های متعددی تشکیل شده و شهرک ژاندارمری که در مرکز محله مرزداران قرار گرفته، یکی از شهرک‏‌های قدیمی این ناحیه محسوب می‌‏شود. از دیگر شهرک‌‏های معروف مرزداران، شهرک آزمایش است که اداره مرکزی راهنمایی و رانندگی تهران در آن قرار دارد. شهرک‏ فرهنگیان هم در این محله واقع شده است.

 خرید آپارتمان در محله مرزداران

به طور مثال؛ برای خرید آپارتمانی ۶۷ متری، فول امکانات (آسانسور، پارکینگ، انباری) که ۴سال ساخت است، باید ۳ میلیارد تومان هزینه کرد. قیمت هر متر مربع آن ۴۴ میلیون و ۶۶۷ هزار تومان است.

_ برای خرید آپارتمانی ۷۳ متری باید ۳ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان پرداخت کرد، قیمت هر متر مربع آن ۴۵ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان است.

_ قیمت کل آپارتمانی ۵۲ متری، دو خوابه، نقلی، ۳ سال ساخت، فول امکانات، ۲ میلیارد و ۱۸۵ میلیون تومان است. قیمت هر متر مربع آن ۴۲ میلیون تومان است.

 مقایسه قیمت آپارتمان نقلی در نواب و مرزداران

اجاره آپارتمان در محله مرزداران

به طور مثال؛ برای اجاره آپارتمانی ۶۳ متری، ۲خوابه، نقلی، فول امکانات، باید ۲۰۰ میلیون تومان ودیعه و ماهیانه ۳ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان اجاره پرداخت کرد.

_برای اجاره آپارتمانی ۶۵ متری، ۲خواب، خوش نقشه، دارای پارکینگ و انباری باید  ۱۰۰ میلیون تومان ودیعه و ۴ میلیون تومان اجاره ماهیانه بپردازید.

_برای اجاره آپارتمانی ۷۲ متری، دو خواب، که در سال ۱۳۸۲ ساخته شده، باید ۱۱۰ میلیون تومان به عنوان ودیعه و ۵میلیون و ۵۰۰ هزار تومان اجاره ماهیانه هزینه کرد.

چقدر می پسندید؟
  • تلگرام
  • واتساپ
به نظر شما این پست خوب بود؟ اگر پسندیدید حتما امتیاز دهید!
چقدر می پسندید؟