سرویس و تعمیر جاروبرقی در محل را به کدام تعمیرگاه بسپاریم؟

با وجود اینکه زمان زیادی از حضور جاروبرقی در تمامی خانه ها نمی گذرد، امروزه عدم وجود آن در خانه ها غیرقابل تصور می باشد چرا که با تسهیل امر تمیز کردن خانه جای پای خود را به عنوان یکی از اقلام ضروری و لازم خانه محکم کرده است.

با این حال امکان بروز مشکلات و ایرادات در عملکرد جاروبرقی ها وجود دارد که این امر ممکن است وضع خانه را به حالتی آشفته و آلوده تبدیل کند در این حالت نیاز است هر چه سریع تر برای تعمیر جاروبرقی از طریق تماس با مراکز معتبر تعمیر جاروبرقی اقدام نمود.

ممکن است شما از افرادی باشید که به امر مراقبت از لوازم خانگی خود اهمیت می دهید و سرویس سالیانه و منظم جاروبرقی را در برنامه خود قرار دادید اما نمی دانید که در این باره می توانید به کدام تعمیرگاه اعتماد کنید، لازم به ذکر است همه افراد باید برای بالا بردن طول عمر مفید جاروبرقی و بازدهی آن به امر سرویس جاروبرقی توجه نمایند.

در صورت بروز مشکلات در جاروبرقی ممکن است پیدا کردن و انتخاب تعمیرکار معتبر و مجاز برای شما تبدیل به دغدغه شده باشد، ما در اینجا شما را با مجموعه دکتر آچار آشنا می کنیم که با بیش از 20 سال سابقه، بهترین تعمیرگاه لوازم خانگی تهران و کرج می باشد و با بهترین و متخصص ترین تکنسین های تعمیر و سرویس، آماده خدمت رسانی و تعمیر انواع جاروبرقی و در تمامی برندها در محل می باشد.

سرویس و تعمیر جاروبرقی در محل را به کدام تعمیرگاه بسپاریم؟

دلایل انتخاب مرکز دکتر آچار برای تعمیر جاروبرقی

انتخاب مرکز معتبر تعمیر لوازم خانگی امری حائز اهمیت می باشد، در ادامه دلایلی که می توانید برای این امر به مرکز دکتر آچار اعتماد کنید را بیان خواهیم نمود.

تعمیر جاروبرقی در محل

مرکز تعمیر لوازم خانگی دکتر آچار از بهترین ارائه دهندگان خدمات تعمیر جارو برقی در محل می باشد، در صورت لزوم به تعمیر و یا سرویس جاروبرقی، با تماس شما با مرکز دکتر آچار، تکنسین های متخصص و مجرب دکتر آچار به طور فوری به محل اعزام می شوند و با بررسی جاروبرقی و عیب یابی، آن را به بهترین شکل تعمیر و یا سرویس می کنند.

دریافت خدمات تعمیر در محل از مزایای بی شماری برخوردار می باشد، به عنوان مثال با برقراری تماس شما با دکتر آچار تکنسین سریعاً خود را به منزل شما می رساند و دیگر لزومی به اینکه شما خود جاروبرقی را حمل کرده و به نزد تعمیرکار ببرید وجود ندارد، پس با این کار می توانید در هزینه ها و زمان خود صرفه جویی کنید.

علاوه بر موارد بالا با تماس شما با دکتر آچار و دریافت خدمات سرویس و تعمیر در محل امکان نظارت شما بر عملکرد تکنسین وجود دارد و می توانید با چشم خود مشاهده کنید که تعمیرکار چه اقداماتی را بر روی جاروبرقی شما انجام می دهد، همچنین می توانید بعد از اتمام کار تکنسین، جاروبرقی را تست شده تحویل بگیرید.

تکنسین های متخصص تعمیر جاروبرقی

دکتر آچار با تکنسین هایی همکاری می کند که همگی دارای مدارک و مجوز معتبر از سازمان فنی حرفه ای و دارای تخصص کامل در حوزه تعمیرات جاروبرقی می باشند، با تماس شما با مرکز دکتر آچار تکنسین هایی به محل اعزام می شوند که توانایی تعمیر انواع جاروبرقی با برندهای متفاوت را دارند.

تکنسین های آموزش دیده و متخصص دکتر آچار ابتدا جاروبرقی و قطعات آن را کاملا بررسی می کنند و در خصوص تعمیر و سرویس جاروبرقی در ابتدا تلاش در تعمیر قطعات دارند و نه تعویض، به عبارتی تکنسین های دکتر آچار تعمیرکار هستند و نه تعویض کار!

استفاده از قطعات اورجینال در تعویض

همانطور که پیش از این اشاره کردیم، تکنسین های دکتر آچار در مرتبه اول تعمیرکار هستند و در ابتدا تمام تلاش خود را برای تعمیر قطعات به کار می گیرند با این حال در مواردی اتفاق می افتد که تعمیر قطعه صرفه اقتصادی ندارد و یا به طور کل تعمیر پذیر نمی باشد در این زمان ها، تکنسین های دکتر آچار این موضوع را به شما اعلام می کنند و در صورت تعویض قطعات، آن را با قطعه اورجینال و اصلی تعویض می کنند.

سرویس و تعمیر جاروبرقی در محل را به کدام تعمیرگاه بسپاریم؟

گارانتی خدمات تعمیر جاروبرقی

کلیه خدمات ارائه شده توسط دکتر آچار همراه با ضمانت نامه کتبی 365 روزه ارائه می شوند، دکتر آچار به قدری از تخصص تکنسین های خود مطمئن می باشد که کلیه خدمات را با گارانتی ارائه می کند و شما تا یکسال بعد از دریافت انواع خدمات از دکتر آچار می توانید در صورت بروز هر گونه مشکل به دکتر آچار مراجعه نمایید.

سرعت بالای خدمات دهی

با برقراری تماس شما با مرکز دکتر آچار، این مرکز، تکنسین های مجرب خود را در سریع ترین زمان ممکن (البته در زمانی که شما تایید کرده باشید) به منزلتان اعزام می کند، علاوه بر سرعت بالای اعزام تکنسین ها به محل، خود تعمیرکاران نیز امور سرویس و تعمیر جاروبرقی را در کوتاه ترین زمان ممکن و اما با تمام دقت تمام به انجام می رسانند.

قیمت منصفانه و ارزان تر از نمایندگی

مجموعه دکتر آچار خدماتش را با هدف جلب رضایت مشتریان خود به انجام می رساند که رمز موفقیتش در این سالها، تلاشش در همین راستا بوده است، یکی از اقدامات دکتر آچار برای نیل به این هدف این است که تمامی خدمات خود را با قیمتی منصفانه و ارزان تر از نمایندگی ها ارائه می کند.

قیمت سرویس و تعمیر جاروبرقی در محل توسط دکتر آچار به عواملی همچون نوع جاروبرقی، برند آن، نیاز به تعمیر و یا تعویض قطعات و… بستگی دارد، اما در کل هزینه تعمیرات و سرویس جاروبرقی توسط دکتر آچار مطابق تعرفه اتحادیه و بعد از منظور کردن تخفیفات محاسبه می شوند.

خدمات رسانی در سرتاسر تهران و کرج و اسلامشهر

دکتر آچار با هدف جلب رضایت تمامی مشتریان خود در سرتاسر تهران و کرج در تلاش بوده تا با افزایش شعب خود امکان خدمات رسانی و سرعت خدمات رسانی را تا حد امکان بیفزاید.

محدوده هایی که دکتر آچار آماده ارائه تمامی خدمات تعمیر جاروبرقی در آن ها می باشد، بسیار گسترده می باشد و تمامی مناطق تهران و کرج را در بر می گیرد شامل مناطق شمال، جنوب، شرق و غرب تهران و سرتاسر کرج.

تعمیر تمامی برندهای جاروبرقی

تکنسین های مجرب دکتر آچار به تعمیر تمامی برندهای ایرانی و خارجی جاروبرقی می پردازند، برخی از این برند ها عبارت اند از:

  • جاروبرقی سامسونگ
  • جاروبرقی ال جی
  • جاروبرقی پاناسونیک
  • جاروبرقی جنرال الکتریک
  • جاروبرقی تفال
  • جاروبرقی فیلیپس
  • جاروبرقی دوو
  • جاروبرقی پارس خزر
  • جاروبرقی میله
  • جاروبرقی هاردستون
  • جاروبرقی بلومبرگ
  • و…

سرویس و تعمیر جاروبرقی در محل را به کدام تعمیرگاه بسپاریم؟

خدمات دکتر آچار در حوزه تعمیر و سرویس جاروبرقی

دکتر آچار ارائه دهنده کلیه خدمات عیب یابی جاروبرقی در تمامی انواع و برندها می باشد، برخی از این خدمات شامل موارد زیر می باشند:

  • سرویس انواع مدل ها و برندهای جاروبرقی
  • تعمیر سیم جمع کن
  • تعمیر صدای نابهنجار و یا زیاد جاروبرقی
  • تعمیر کالکتور
  • رفع عیب روشن نشدن جاروبرقی
  • تعویض موتور جاروبرقی
  • رفع عیب خاک پس دادن جاروبرقی
  • و…

کلام آخر

در صورت نیاز به سرویس و یا بروز هر گونه مشکل در جاروبرقی خود می توانید برای تعمیر و سرویس آن در محل با دکتر آچار تماس بگیرید تا از بهترین کیفیت تعمیر و سرویس همراه با قیمت مناسب و گارانتی در تهران و کرج بهره ببرید.

5/5 - (1 امتیاز)
  • تلگرام
  • واتساپ
به نظر شما این پست خوب بود؟ اگر پسندیدید حتما امتیاز دهید!
5/5 - (1 امتیاز)