سایبان و بارانگیر درب و پنجره نیاز هر خانه ایرانی

سایبان و بارانگیر درب و پنجره نیاز هر خانه ایرانی

شرکت سایه روشن با اتکاء بر 2 دهه تجربه در زمینه طراحی و اجرای انواع سایبان و بارانگیر ، اقدام به تولید 4 سایز پایه براکت به همراه متعلقات مورد نیاز نموده و توانسته به نیاز مردم شریف این مرز و بوم و حتی همسایگان مجاور پاسخ دهد.

شایان ذکر است شرکت سایه روشن به عنوان تنها تولید کننده این محصول در ایران آماده اعطای نمایندگی به شهرهای مختلف ایران می باشد. که در ذیل به مشخصات ابعادی و خصوصیات مثبت و منفی بارانگیر تولید شده اشاره خواهیم کرد.

یکی از اجزای اصلی سایبان پایه براکت می باشد که برای افزایش دوام و عدم تغییر رنگ در درازمدت و همچنین سبک بودن ، از مواد ( PP ) با 30 درصد الیاف بصورت تزریقی تولید شده که از خصوصیات بارز این محصول نسبت به نمونه های مشابه خارجی دوام و انعطاف پذیری بالای آن خواهد بود.

این پایه با 4 سایز پیش آمدگی با ابعاد 60، 80 ،100 و 150 سانتی متر تولید شده و از محاسن این نوع پایه نحوه اتصال به دیوار می باشد که با استفاه از رول بولت می توان پایه را به دیوار بدون هیچگونه تخریب متصل کرد.

سایبان و بارانگیر درب و پنجره نیاز هر خانه ایرانی

یکی دیگر از محاسن این نوع پایه ها عدم تغییر رنگ به دلیل استفاده از مواد درجه یک می باشد که در رنگهای مختلف مشکی، قهوه ای، سفید و طوسی تولید و عرضه می شود.

از دیگر اجزای تشکیل دهنده این سایبان فیکسینگ بار ( زهوار جلو و عقب ) می باشد که وظیفه نگهداری لبه ورق و فیکس کردن جلوی پایه ها در کنار هم را برعهده دارد، جنس اینگونه فیکسینگ بارها از آلومینیوم و در رنگ های مختلف طوسی، مشکی، قهوه ای و سفید عرضه می شود.

سایبان و بارانگیر درب و پنجره نیاز هر خانه ایرانی

از دیگر اجزای تشکیل دهنده این سایبان که وظیفه پوشش را برعهده دارد ورق پلی کربنات دو جداره ویا تخت فلت نشکن می باشد که می توان از ضخامت های 3 میلی متر الی 6 میلی متر با رنگ های دودی، شیری ، شفاف و … استفاده کرد.

سایبان و بارانگیر درب و پنجره نیاز هر خانه ایرانی

لازم به ذکر است یکی از عوامل تعیین قیمت و عمر مفید این نوع سایبان یا بارانگیر ورق پلی کربنات با درجه کیفی مختلف می باشد.

در نهایت برای اتصال این نوع سایبان به دیوار بایستی از رول بولت که دارای تنوع بسیاری در بازار می باشد استفاده کرد که علاوه بر وظیفه اصلی بایستی سایبان را در مقابل بادهای شدید در محل اتصال به دیوار حفظ کند.

سایبان و بارانگیر درب و پنجره نیاز هر خانه ایرانی

مهمترین مواردی که در کیفیت و ماندگاری سایبان تأثیر بسزای می گذارد به شرح ذیل می باشد:

  1. فواصل نصب پایه ها مطابق استاندارد شرکت

  2. ضخامت ورق مورد استفاده جهت پوشش

  3. نوع ورق مورد استفاده در پوشش متناسب با شرایط اقلیمی

  4. UVدار بودن ورق مورد استفاده

  5. استفاده از چسب آکواریوم درجه یک جهت درزگیری و آب بندی سایبان

  6. نوع رول بولت متناسب با جنس دیوار

  7. اجرای نصب اصولی

موارد کاربرد سایبان یا بارانگیر:

  1. درب و پنجره های ساختمان ها

  2. کنتورهای برق و گاز و تأسیسات مشابه

  3. استفاده جهت سقف پیاده روها و راهروها

  4. نصب جلوی تراس بعنوان حفاظ

  5. اجرای سایبان بصورت دوطرفه بالای درب وردی پارکینگ و درب حیاط بجای آردواز

1/5 - (1 امتیاز)
  • تلگرام
  • واتساپ
به نظر شما این پست خوب بود؟ اگر پسندیدید حتما امتیاز دهید!
1/5 - (1 امتیاز)