سایبان ماشین مهر گستر محافظ خودروی شما

در عصر امروز یکی از محصولات ویژه و مدرنی که توانسته در فضای باز یک سقف زیبا برای پارک کردن خودروها ایجاد کند، سایبان ماشین می باشد.  این محصول بی نظیر یک روکش تاشو می باشد که نصب و آن بسیار کار آسانی می باشد پارچه و روکش به کار رفته در سایبان پارکینگ از بدنه خودرو شما به خوبی محافظت می کند و اجازه نمی دهد که آب یا آفتاب به داخل ماشین شما نفوذ کند یا آسیب برساند.

سایبان ماشین مهر گستر محافظ خودروی شما

روکش بکار رفته در انواع سایبان ماشین بادوام و با کیفیت می باشد که ماندگاری محصول را بیشتر می کند و هیچگاه دچار پوسیدگی پارگی یا سوراخ نخواهد شد. سایبان پارکینگ نیز از مجموعه رنگ ها و طرح های متنوع و زیبایی برخوردار است که هر فرد این امکان را دارد تا سایه بان را متناسب با دکوراسیون و نمای ساختمان خود انتخاب کنند و زیبایی آن را دو چندان کند.

چنانچه مجبور هستید خودروی خود را در فضایی باز و  یا در داخل حیاط خانه و یا محوطه باز محل کارتان پارک کنید به شما پیشنهاد می کنم تا با خرید و نصب سایبان خودرو یا سایبان اداری از خودرو خود محافظت کنید.

نصب سایبان ماشین بسیار راحت است و پایه آن بر روی دیوار قرار خواهد گرفت. نصب پارکینگ اداری نیز کار نسبتا آسانی است فقط ممکن است در برخی از مکان‌ها پایه آن بر روی دیوار قرار نگیرد و به طور مستقل باشد. بعد از نصب سایبان پارکینگ اداری برقی تنها با فشار یک دکمه روی و با نیروی موتور برقی پارچه سایبان باز می شود و فضای مناسبی را برای پاک کردن خودرو شما ایجاد می کند.

اما مهمترین ارزش این محصول صرفه جویی در هزینه ها و استفاده از پیشرفته ترین تکنولوژی روز میباشد. شما این امکان را دارید تا آسان و راحت با سایبان ماشین کار کنید و به هیچ عنوان گران ماندن خودروی خود در هوای بارانی و برفی در فضای باز نباشید. این محصول علاوه بر اینکه کاربرد بسزایی دارد زیبایی فضای حیاط خانه ی شما را چند برابر می کند و زیبایی منحصر به فردی را را ایجاد می کند.

سایبان ماشین مهر گستر محافظ خودروی شما

دلیل احتیاج به سایبان ماشین

سایبان خودرو به دلیل داشتن قابلیت جمع شوندگی برای هر فردی مناسب است تا به وسیله آن مانع از آفتاب شوند و این که هوای خنک ایجاد کنند. از آنجایی که برای باز و بسته کردن سایبان نیازی به نیروی دست نمی باشد کار کردن با آن بسیار آسان تر خواهد بود.

به دلیل وجود موتور برقی نیازی به حرکت دادن اهرم نیست و از راه دور می توانید سایبان را کنترل کنید. شما توسط یک کنترل علاوه بر این که می توانید باز و بسته شدن آن را کنترل کنید این امکان را دارید که شیب موجود در آن را نیز تنظیم کنید و از شدت نور و سایه کم کنید.

یکی دیگر از امکاناتی که می توانید به سایبان ماشین خود اضافه کنید این است که پارچه سایبان پارکینگ خود را با طرح دلخواه تان انتخاب کنید حتی می توانید با استفاده از این سایه بان ها از دفتر و کار و برند خود برای تبلیغ استفاده کنید. به عنوان نمونه اگر فروشنده موتورسیکلت هستید می توانید برای تبلیغات از سایبان های پارکینگ استفاده کنید و برند خود را بر روی پارچه سایبان ها چاپ کنید.

مزایای نصب سایبان ماشین

سایبان ماشین یک محصول بسیار کارا و مفید می باشد که می تواند محلی مناسب و ایمنی را برای پارک خودرو شما ایجاد کند. همانطور که می دانید در روزهای گرم سال یکی از دغدغه های صاحبان خودرو این است که آفتاب صندلی ها و فرمان را بسیار داغ می کند و امکان استفاده از آنها را سخت و طاقت فرسا می کند. همینطور برای روشن کردن کولر نیز به زمان لازم نیاز است و تحلیل خوبی را برای اتومبیل ایجاد نمی کند.

قیمت سایبان ماشین

هزینه سایبان خودرو یکی از مهمترین معیار ها برای خرید آن می باشد با توجه به ویژگی های مختلف و اجزای گوناگونی که دارد، قیمت آن متفاوت است.

قیمت سایبان خودرو پارکینگ به یکسری از موارد بستگی دارد یعنی مواردی وجود دارند قیمت سایبان خودرو پارکینگ را تعیین می کند این موارد عبارتند از :

جنس روکش‌ و پارچه رفته در سایبان

جنس سازه ها و متریال آنها

قیمت قطعات بکار رفته در سایه بان

هزینه های مربوط به نصب و دستمزد

مقاومت بالای سایبان خودرو در هر شرایطی

سایبان ماشین مهر گستر محافظ خودروی شما

یکی دیگر از نکته های مهم درباره سایبان پارکینگ، این است که باید با آب و هوای محل نصب سازگاری داشته باشد. باید در زمان خرید سایبان خودرو آب و هوای محل زندگی خود را بدانید و همه چیز را در نظر بگیرید سپس چتر و اسکلت مناسب را انتخاب کنید.

کشور ایران از تنوع آب و هوا در شهرهای گوناگون برخوردار است. این منظور است که یک شهر ممکن است در بیشتر ماه های سال بارانی باشند و شهری دیگر در بیشتر ماه های سال آفتابی. بنابراین دوام چادر سایبان در در برابر آفتاب و آب متفاوت است و بایستی به آن توجه کرد.

بنابراین برای خرید سایبان ماشین ابتدا باید آب و هوای محلی زندگی خود و سپس ابعاد و اندازه محل نصب آن را بدانید. این محصول به اندازه کافی محکم و مقاوم است و فضای مناسبی را برای پارک خودروی شما فراهم خواهد کرد علاوه بر محافظت از خودرو در برابر آفتاب دمای بالا خودرو این امکان را دارد تا از تابش خورشید و یاور رطوبت جلوگیری کند.

چقدر می پسندید؟
  • تلگرام
  • واتساپ
به نظر شما این پست خوب بود؟ اگر پسندیدید حتما امتیاز دهید!
چقدر می پسندید؟