راهنمای کامل ساخت یک فروشگاه اینترنتی به زبان ساده

امروزه به دلیل فراگیر شدن اینترنت و سود بسیار زیادی که فروشگاه های اینترنتی دارند، بسیاری از کسب و کار ها به سمت ساخت و طراحی یک فروشگاه اینترنتی مناسب می روند. روش های زیادی برای ساخت یک فروشگاه اینترنتی وچود دارد که در ادامه به بررسی آن ها می پردازیم.

مزایای ساخت یک فروشگاه اینترنتی

شما باید به خوبی بدانید که یک فروشگاه اینترنتی می تواند مزایای ویژه ای برای کسب و کار شما داشته باشد به عنوان مثال می توانید با یک فروشگاه اینترنتی کسب و کار خودتان را گسترش دهید زیرا بسیاری از کاربران در هر مکانی می توانند فروشگاه اینترنتی شما را مشاهده کنند. یکی از مزایای دیگر فروشگاه های اینترنتی سود و افزایش فروش می باشد باید به این موضوع توجه لازم را داشته باشید که استفاده از یک فروشگاه اینترنتی مناسب می تواند فروش شما را تا حد بسیار زیادی افزایش دهد.

ساخت یک فروشگاه اینترنتی در چند قدم

برای اینکه بتوانید یک فروشگاه مناسب را برای خودتان طراحی کنید می توانید از روش های زیادی استفاده کنید فقط باید توجه داشته باشید که استفاده از این روش ها نیازمند تجربه ودانش مناسب می باشد. تمامی این روش ها می توانند برای ساخت یک فروشگاه اینترنتی مناسب مفید باشند که در ادامه به بررسی این روش ها برای شما می پردازیم.

استفاده از کد نویسی برای ساخت فروشگاه

کد نویسی یکی از راه هایی می باشد که می توانید با استفاده از آن فروشگاه خودتان را طراحی کنید. توجه داشته باشید برای اینکار نیاز دارید از صفر تا صد فروشگاه خودتان را کد نویسی کنید که این روش نیازمند دانش، تجربه و مهارت کافی در آن می باشد.

راهنمای کامل ساخت یک فروشگاه اینترنتی به زبان ساده

استفاده از وردپرس و ووکامرس

یکی دیگر از روش هایی که می توانید از آن برای ایجاد یک فروشگاه اینترنتی مناسب استفاده کنید ورد پرس می باشد. برای اینکار ابتدا باید نسبت به خرید هاست و انتخاب نام دامنه اقدام کنید؛ سپس باید ورد پرس و ووکامرس را نصب کنید.

بعد از انجام موارد بالا باید یک قالب مناسب برای فروشگاه انتخاب کنید تا بتواند از ووکامرس برای ساخت فروشگاه شما پشتیبانی کند. همچنین بهتر است بدانید که باید این افزونه را هم راه اندازی کنید؛ بعد از طی کردن تمامی مسیر هایی که برای شما بیان کردیم باید به فکر دریافت نماد الکترونیکی و درگاه آنلاین پرداخت باشید.

علاوه بر ووکامرس می توانید از سایر CMS ها مثل پرستاشاپ، مجنتو و … نیز استفاده کنید. اما اساس کار همه آن ها یکی است.

استفاده از فروشگاه ساز ها

یکی دیگر از راه هایی که می توان از آن برای ساخت یک فروشگاه اینترنتی استفاده کرد، فروشگاه ساز ها می باشند. با استفاده از فروشگاه ساز ها می توانید به راحتی فروشگاه خودتان را راه اندازی کنید؛ به همین دلیل باید بدانید که استفاده از فروشگاه ساز ها می تواند مزایا و ویژگی های زیادی برای فروشگاه شما به همراه داشته باشد.

از ویژگی هایی که می توان در مورد فروشگاه ساز ها بیان کرد، این می باشد که با استفاده از آن ها می توانید در سریع ترین زمان ممکن فروشگاه خودتان را بسازید، بسیاری از این فروشگاه ساز ها ماژول ها و شرایط ویژه ای در اختیار شما قرار می دهند و همچنین در تمام مدت می توانید از پشتیبانی این فروشگاه ساز ها استفاده کنید.

راهنمای کامل ساخت یک فروشگاه اینترنتی به زبان ساده

فروشگاه ساز مناسب چه ویژگی هایی دارد؟

می توان گفت استفاده از یک فروشگاه ساز می تواند در وقت و هزینه شما صرفه جویی کند ولی باید به خوبی از یک فروشگاه ساز مناسب و عالی استفاده کنید. امروزه فروشگاه ساز های زیادی مشغول به فعالیت هستند که همگی آن ها مزایا و ویژگی های مختلفی را در اختیار مشتریان خود قرار می دهند.

یکی از فروشگاه ساز های معتبری که می توان از آن استفاده کرد فروشگاه ساز سایتی شو می باشد. بهتر است بدانید که سایتی شو یکی از بهترین فروشگاه ساز هایی می باشد که امکانات متنوعی دارد و در تمام مدت از فروشگاه شما پشتیبانی می کند. در کنار سایتی شو، فروشگاه ساز های معتبر دیگری همچون پرتال، سازیتو، شاپفا، بیدک و… نیز وجود دارند که می توانید خدمات همه آن ها را مقایسه کنید.

برای اینکه بتوانید یک فروشگاه مناسب داشته باشید سایتی شو برای شما از ماژول های ویژه و روش های مناسب استفاده می کند. برخی از ویژگی های ساخت فروشگاه با سایتی شو عبارتند از دموی رایگان فروشگاه ساز، طراحی ساده، امنیت بسیار بالا، ارتباط با پشتیبانی فنی، مانیتورینگ دائمی سرور و سایت و بسیاری از موارد دیگر که می توانید با استفاده از سایتی شو از تمامی آن ها بهره مند شوید.

یکی دیگر از مزایای استفاده از سایتی شو این می باشد که این فروشگاه ساز می تواند پیج اینستاگرامی شما را با تمام محصولاتی که دارید به یک فروشگاه اینترنتی مناسب تبدیل کند. همچنین از ابتدای شروع کار با سایتی شو این فروشگاه یک اپلیکیشن اندروید و یک وب اپلیکیشن IOS نیز به شما تقدیم می کند، به همین دلیل می توانید در همان ابتدا کسب و کار، فروش خودتان را با سوددهی بسیار بالا شروع کنید.

کلام آخر

در این مقاله روش های ساخت یک فروشگاه اینترنتی مناسب نظیر استفاده از کد نویسی، وردپرس، فروشگاه ساز و… را برای شما بیان کردیم تا بتوانید با استفاده از آن ها یک فروشگاه اینترنتی مناسب را داشته باشید. همچنین فروشگاه ساز سایتی شو را مورد بررسی قرار دادیم تا بتوانید با استفاده از فروشگاه ساز سایتی شو به راحتی در چند قدم فروشگاه خودتان را طراحی کنید و از مزایا و ویژگی های آن برای ساخت فروشگاه اینترنتی خود بهره مند شوید.

چقدر می پسندید؟
  • تلگرام
  • واتساپ
به نظر شما این پست خوب بود؟ اگر پسندیدید حتما امتیاز دهید!
چقدر می پسندید؟