دیجی داهوا : امنیت منازل مسکونی با دوربین داهوا گارانتی اصل

دیجی داهوا : امنیت منازل مسکونی با دوربین داهوا گارانتی اصل

وقتی در خصوص امنیت منازل مسکونی فکر میکنیم قطعا دوربین مداربسته یکی از گزینه های اصلی افزایش امنیت خانه یا آپارتمان ما می باشد و چه خوب که این دوربین با کیفیت و خوش قیمت هم باشد .

اما تنوع برندهای بازار معمولا مشتریان رو سردر گم میکند و کارشناسان فروش برندهای مختلف دنیای از اطلاعات را بر سر مشتریان فرود آورده و ذهن آنان را معتوف به برند خود می کنند ولی بیشک بهترین برند و با کیفیت مناسب و قیمت خوب دوربین داهوا ساخت شرکت داهوا می باشد.

وقتی ما در منزل یا محل کارمان حضور ندارید یکی از ابزارهایی که به خوبی می تواند آرامش خاطر ما را برای امنیت این محیط ها فراهم کند دوربین مدارسته داهوا می باشد.

در ادامه می خواهیم به مزایا و اهمیت نصب دوربین مداربسته داهوا در منزل و محل کار خود پرداخته تا بتوانید با کسب این اطلاعات به انتخاب بهتری دست زده و مطمئن دوربین داهوا را از دیجی داهوا را خرید کنیم.

جلوگیری و وقوع حادثه و سرقت

جلوگیری از سرقت و وقوع جرم یکی از اصلی ترین وظایف تجهیزات نظارت تصویری به ویژه دورین مداربسته داهوا می باشد. یک سارق برای سرقت منازل مسکونی یا محل کار شما محیط هایی رو اولویت اول قرار می دهند که سیستم دوربین مداربسته در آن وجود ندارد. تحقیقات پلیس نشان میدهد تمایل سارقان حرفه ای و آماتور به سرقت منازل مسکونی و محیط هایی که در آن دوربین مداربسته به کار نرفته بیشتر است تا درصد شناسایی آن ها کم شده و امکان لو رفتن سرقت آن ها کم شود.

در واقع همانطور که در ویدئو های منتشر شده در شبکه های اجتماعی دید حتی افراد عادی هم وقتی بدانند تصاویر آنها توسط دوربین های مدارسته در حال ضبط شدن است رفتار مناسب تری از خود بروز می دهند . این در مورد کارگران ساختمانی، پرسنل و نیروهای خدماتی که در آن محیط فعالیت هم میکنند صدق می کند.

دیجی داهوا : امنیت منازل مسکونی با دوربین داهوا گارانتی اصل

رصد 24 ساعته داخل منزل توسط دوربین مداربسته

این روزها بسیاری از افراد به پیک ها ، مستخدمین ، کارگران تاسیسات اجزای تردد در منزل یا محل کار خود را میدهند البته که بسیاری از این افراد انسان های شریفی هستند ولی برخی افراد هم هستن که ممکن است دست به خطا زده و اتفاقی را رقم بزنند.

نصب دوربین های مداربسته این امکان را به ما میدهد که به خوبی بتوانیم موارد را رصد و پیگیری کنیم. وحتی این امکان وجود دارد با توجه به تکنولوژی تشخیص چهره دوربین داهوا به سرعت فرد شناسایی و مورد پیگیری قرار گیرد.

مراقبت از فرزندان و حیوانات خانگی از راه دور

اگر شغلی دارید که از فرزندان خود دور هستید این امکان وجود دارد تا شما بتوانید با استفاده از دوربین های مداربسته متصل به اینترنت و مشاهده فرزند خود در گوشی تلفن همراه همواره بر آنها نظارت داشته باشید تا هنگامی که کنار پرستار خود هستند اتفاقی رخ نداده و آنها را

زیر نظر داشته باشید. همچنین دوربین داهوا با امکان تشخیص حرکت تجهیز مناسبی برای مراقبت از حیوانات خانگی می باشند ، حیواناتی که ممکن است مورد سرقت یا آسیب جدی قرار بگیرند.

دیجی داهوا و محصولات آن

داهوا بی شک به عنوان یکی از رهبران صنعت دوربین مدار بسته و مورد تایید مرکز دوربین مداربسته ایران است . همچنان مشغول به سرمایه گذاری در زمینه پیشرفت بیشتر در فناوری است و تضمین می کند که در طولانی مدت، بسیار توسعه یافته تر از قبل عمل خواهد کرد. این امر سبب می شود تا کاربران داهوا همیشه یک گام جلوتر باشند. مهندسین داهوا در تلاش هستند تا لنز دوربین مداربسته داهوا ، حسگرهای تصویر، رمزگذاری ویدئو، متدهای انتقال تصاویر و … را با متدهای روز دنیا تولید کنند و با این کار اطمینان حاصل کنند مشتریان آن ها در سراسر جهان از جدیدترین و بهترین فناوری ها بهره مند می شوند. داهوا متعهد شده است تا با استفاده از این فناوری های جدید، بالاترین کیفیت محصولات را در اختیار مشتریان قرار دهد تا مشتریان قادر باشند کسب و کار خود را به سادگی مدیریت کنند. تعداد بیشماری از محصولات تولید شده داهوا، در حال حاضر توسط سازمان های بزرگ و حرفه ای کشور شناخته شده و در حال استفاده می باشند.

دیجی داهوا : امنیت منازل مسکونی با دوربین داهوا گارانتی اصل

دوربین های با تکنولوژی ساخت HDCVI

شرکت Dahua به عنوان بنیان گذار فناوری HDCVI، مرتبا بر روی تکنولوژی HDCVI در حال سرمایه گذاری است تا به سیستم های مبتنی بر کواکسیال جان دوباره ای ببخشد.

داهوا به عنوان اولین کمپانی که رزولوشن ۴K را بر روی کابل کواکسیال انتقال داد، IoT را به سیستم های مانیتورینگ آنالوگ معرفی کرد و راهکارهای متنوعی را به کاربران خود عرضه نمود، اکنون دوربین HDCVI  خود را به عنوان گزینه ای عالی برای قدرت بخشیدن به سیستم کواکسیال شما معرفی کرده است.

دوربین های HDCVI داهوا در سری های Pro ، Lite و Cooper تفکیک شده اند که دوربین های مداربسته با عملکرد بالا و پروژه گرا و دوربین های اقتصادی با عملکرد متعادل تر را در بر می گیرند. بنابراین شما بر اساس نیاز خود می توانید محصولات مورد نظر را خریداری نمایید. دوربین های HDCVI داهوا در پروژه هایی که زیرساخت آنالوگ در دسترس باشد و کاربران به آخرین تکنولوژی های روز نظیر M/4K resolution, IoT over coax, Power over Coax (PoC)4, و … نیاز داشته باشند نقش اساسی ایفا می کند.

تکنولوژی HDCVI قادر به پشتیبانی از رزولوشن ۴K با وضوح فوق العاده بالا می باشد. با ۴ برابر بودن پیکسل های ۱۰۸۰P، این دوربین ها قادر به نمایش تصویری واقعی با وضوح چشمگیر هستند که قادر به ثبت حتی ریزترین جزئیات نیز هستند.

جهت مشاوره خرید محصولات نمایندگی داهوا در تهران میتوانید از طریق شماره تلفن های 02634904972 و همچنین وب سایت دیجی داهوا به نشانی www.digidahua.com  با ما در ارتباط باشید.

چقدر می پسندید؟
  • تلگرام
  • واتساپ
به نظر شما این پست خوب بود؟ اگر پسندیدید حتما امتیاز دهید!
چقدر می پسندید؟