مدل های دکوراسیون سفید منزل و تطبیق رنگ

یکی از سخت ترین مسائل در دکوراسیون منزل ، انتخاب رنگ است. رنگ هایی که انتخاب می کنیم باید با یکدیگر هماهنگ باشند و با در نظر گرفتن اندازه اتاق و دریافت نور تعیین شوند. اغلب افراد در یافتن رنگ هایی که با یکدیگر سازگار هستند مشکل دارند. دکوراسیون سفید سبکی است که در سال های اخیر مورد علاقه کسانی بوده که می خواهند خانه جدیدی طراحی کنند. استفاده از رنگ سفید در دکوراسیون منزل به راحتی امکان پذیر بوده ؛ زیرا رنگ سفید با هر رنگ ، سبک و نقشی هماهنگ است. اگر می خواهید اتاق خواب ، اتاق نشیمن ، آشپزخانه و حمام را سفید طراحی کنید ، این مقاله برای شما مفید است.

ایده های دکوراسیون سفید

اگرچه هر رنگ ، هر طرح و هر سبکی از مد می افتد ؛ اما دکوراسیون سفید ماندگار بوده و همیشه مد است. اگر رنگ سفید را در فضاهای خود بگنجانید ، دکوراسیونی خواهید داشت که به راحتی می توانید هر بار که خواستید با دستکاری های کوچک ، نفسی متفاوت به آن اضافه کنید.

مدل های دکوراسیون سفید منزل و تطبیق رنگ

سایه های سفید

رنگ سفیدی که هنگام تزئین خانه استفاده می کنید مانند هر رنگ ، دارای تناژهای بسیاری از جمله سفید گرم ، خنثی و سرد است. به عنوان مثال ، اگر قصد دارید از ترکیب‌ های سفید گرم ، خاکستری و سفید به جای سفید سرد در اتاق نشیمن خود برای ایجاد محیط ‌های گرم ‌تر استفاده کنید ، بهتر است به رنگ ‌های سفید سردتر و خاکستری ‌تر روی آورید. همچنین می توانید در اتاق های بسیار بزرگ یا مکان هایی که می خواهید کاملا سفید تزئین کنید ، از رنگ بژ یا مایل به سفید بهره مند شوید. به این ترتیب چشمان شما خسته نشده و فضای شما خیلی خالی و بدون بعد به نظر نمی رسد.

لیست قیمت 39 مدل کفپوش سه بعدی پراید کاربردی و شیک + خرید اینترنتی

مدل های دکوراسیون سفید منزل و تطبیق رنگ

گسترش فضاهای کوچک با رنگ سفید

اگر می ‌خواهید اتاق‌ های کوچک خود را بزرگ ‌تر و روشن‌تر از آنچه هست جلوه دهید ، رنگی که به دنبال آن هستید دقیقاً سفید است. از آنجایی که رنگ سفید نور را منعکس می کند ، فضاهای شما بزرگ و روشن به نظر می رسند.

دیوارها را با رنگ سفید به گالری تبدیل کنید

دیوارهای سفید رنگ برای دکوراسیون کاملا مناسب هستند. قاب ها ، تابلوها و زیورآلات تزیینی را به دلخواه بر روی دیوارهای سفید خود آویزان کنید. اگر آشپزخانه یا اتاق نشیمن سنتی می‌ خواهید ، به دکوراسیون سفید خود پرتوهای گرم اضافه کنید و به ظاهر دلخواه خود برسید. همچنین آجرهای سفید یا تیره ای که روی هر یک از دیوارهای خانه خود استفاده می کنید ، سبک روستیک را یکپارچه می سازد.

مدل های دکوراسیون سفید منزل و تطبیق رنگ

اگر سبک مینیمال می خواهید ، دکوراسیون سفید انتخاب مناسبی است

اگر می خواهید یک سبک مینیمال ایجاد کنید ، باید دکوراسیون خود را از بالا تا پایین کاملا ساده نگه دارید. از آیتم های کمتر و رنگ های کمتری استفاده کنید. دکوراسیون سفید در این مرحله با سادگی خود به شما کمک خواهد کرد.

در دکوراسیون سفید ، رنگ ها زنده تر از آنچه هستند خواهند شد

سفید رنگ های مورد استفاده با آن را برجسته تر می کند. اگر می خواهید از رنگ های پر جنب و جوش استفاده کنید اما نمی خواهید اتاق شما را تحت الشعاع قرار دهد ، دیوارهای خود را سفید رنگ کنید و از رنگ های زنده در مبلمان ، کوسن مبل ، اکسسوری ، پرده یا یکی از دیوارهای خود بهره مند شوید. به این ترتیب هم چشمتان را خسته نمی کند و هم رنگی که می خواهید تبدیل به نقطه کانونی می شود.

دکوراسیون سفید و سیاه

یکی از زیباترین گزینه ها برای دکوراسیون خانه ، سیاه و سفید است. تضاد سیاه و سفید با یکدیگر ، فضای متفاوتی را به محیط شما می بخشد. با استفاده از سیاه و سفید در کنار هم می توانید ظاهری بسیار مدرن داشته باشید. اگر سیاه و سفید برای شما خیلی تیز است ، اضافه کردن کمی خاکستری باعث آرامش چشمان شما می شود. به عنوان مثال ، بالش های خاکستری را به صندلی راحتی خود اضافه کنید یا پرده های خاکستری را در اتاق نشیمن سیاه و سفید خود انتخاب نمایید. افزودن کمی خاکستری فضای گرم تری به فضای شما می بخشد و انتقال را نرم تر می کند.

مدل های دکوراسیون سفید منزل و تطبیق رنگ

هارمونی سفید و طلایی

با استفاده از اکسسوری های سفید و طلایی در کنار رنگ سفید می توانید فضای خود را بسیار مجلل جلوه دهید. این دو رنگ در کنار هم بسیار هماهنگ خواهند بود.

دکوراسیون سفید و اکسسوری های حصیری

با آویزان کردن چند سبد حصیری به دیوارهای اتاق نشیمن خود که به رنگ سفید تزئین شده اند ، به اتاق خود گرما بیافزایید. بدین ترتیب با حفظ سادگی روی دیوارها ، مقداری رنگ اضافه می کنید. همچنین می توانید به جای کلاه حصیری یا سبدهای حصیری از میز قهوه خوری حصیری استفاده نمایید.

کنتراست با کتابخانه های رنگی

برای رنگ آمیزی و روح بخشیدن به دکوراسیون سفید خود لازم نیست از رنگ دیگری بر روی دیوار یا مبلمان استفاده کنید. با کتابخانه ای پر از کتاب های رنگارنگ ظاهری سرزنده به اتاق خود بدهید یا با دایره المعارف ها و کتاب های قدیمی ظاهری بسیار کلاسیک به دست آورید.

مدل های دکوراسیون سفید منزل و تطبیق رنگ

هارمونی سفید و قهوه ای

اگر به دنبال رنگ برجسته ای در دکوراسیون سفید هستید ، قهوه ای را به شما پیشنهاد می کنیم. قهوه ای و رنگ های آن به خوبی با رنگ سفید هماهنگ می شوند و محیطی بسیار آرام و در عین حال کنتراست ایجاد می کنند. در اتاق های سفید خود از پرده ها ، پارکت ها و اکسسوری های قهوه ای استفاده کنید. در عین حال، یک میز قهوه ای رنگ که در اتاق نشیمن خود قرار می دهید ، حال و هوای محیط شما را تغییر می دهد و به گرما می افزاید.

بالش های رنگارنگ

با استفاده از بالش های رنگارنگ بر روی مبل های سفید خود می توانید شادی را به اتاق نشیمن خود بیافزایید. با استفاده از رنگ های زنده می توانید ظاهری بسیار مدرن در دکوراسیون سفید داشته باشید. بهتر است رنگ های پاستلی یا رنگ های روشن نزدیک به سفید مانند سالمون را انتخاب کنید.

خرید 39 مدل پرزگیر لباس برقی و دستی کاربردی و با کیفیت + قیمت مناسب

طبیعت را به خانه خود بیاورید

اگر در حسرت طبیعت هستید و احساس می کنید در شهرهای شلوغ گیر کرده اید ، اتاق نشیمن خود را با رنگ سفید تزئین کرده و آن را با گیاهان و گل های سبز تکمیل کنید. به این ترتیب اتاق نشیمن شما مانند یک باغ بزرگ به نظر می رسد. همچنین می توانید با استفاده از سایه های سبز به جای گیاهان به همین اثر برسید. برای این کار ، بالش ‌های سبز را روی صندلی‌ های سفید ، صندلی ‌های سبز رنگ در اتاق نشیمن با دیوار سفید یا اکسسوری سبز رنگ ترکیب کنید. در صورت تمایل می توانید با افزودن مقداری چوب ، نمای طبیعت را کامل نمایید.

مدل های دکوراسیون سفید منزل و تطبیق رنگ

توصیه هایی برای دکوراسیون حمام سفید

وقتی از دکوراسیون سفید در خانه خود استفاده می کنید ، فکر می کنید به سرعت کثیف می گردد. اما همه رنگ ها با سرعت یکسان کثیف می شوند ، فقط سفید آن را نشان می دهد. بنابراین ، استفاده از رنگ سفید در فضاهای خود که باید تمیز و بهداشتی باشد ، کاملاً صحیح خواهد بود. رنگ سفید ، تمیز نگه داشتن حمام را برای شما بسیار آسان می کند. از سرامیک سفید ، وان حمام سفید ، کف مرمر در حمام خود استفاده کنید تا احساس نمایید در یک اسپا هستید. با استفاده از آنها در کنار چند گیاه سبز می توان خود را در طبیعت احساس کرد.

تصاویر بیشتر:

مدل های دکوراسیون سفید منزل و تطبیق رنگ

مدل های دکوراسیون سفید منزل و تطبیق رنگ

مدل های دکوراسیون سفید منزل و تطبیق رنگ

قیمت 40 مدل استند سرو پذیرایی بسیار شیک و مدرن + خرید آسان

مدل های دکوراسیون سفید منزل و تطبیق رنگ

مدل های دکوراسیون سفید منزل و تطبیق رنگ

مدل های دکوراسیون سفید منزل و تطبیق رنگ

مدل های دکوراسیون سفید منزل و تطبیق رنگ

مدل های دکوراسیون سفید منزل و تطبیق رنگ

مدل های دکوراسیون سفید منزل و تطبیق رنگ

مدل های دکوراسیون سفید منزل و تطبیق رنگ

مدل های دکوراسیون سفید منزل و تطبیق رنگ

5/5 - (1 امتیاز)
  • تلگرام
  • واتساپ
آپارتمان کوچک و لوکس با دکوراسیونی کم هزینه ، آشنایی با انواع رنگ آبی و نحوه استفاده آنها در دکوراسیون داخلی ، آشنایی با دکوراسیون خانه با رنگ روشن و شاد به روشی بسیار ساده ، آشنایی با دکوراسیون داخلی خانه کوچک پنجاه متری ،
به نظر شما این پست خوب بود؟ اگر پسندیدید حتما امتیاز دهید!
5/5 - (1 امتیاز)