با جدید ترین و مدرن ترین پریزهای توکار کابینت و پریزهای اداری و قابلیت های منحصر به فرد آنها آشنا شوید

امروزه پریز های توکار به محبوبیت زیادی دست یافته اند و این محصولات در بسیاری از خانه ها و اداره ها دیده می شوند. پریز های توکار ، همان طور که از اسمشان پیداست ، به صورت مخفی و در داخل سطح مورد نظر ، نصب می شوند و با مکانیزم خاصی ، نمایش داده می شوند. اما پریز های توکار ، قابلیت های دیگری هم دارند که در ادامه به آنها خواهیم پرداخت. پس تا انتهای این مقاله همراه ما باشید.

با جدید ترین و مدرن ترین پریزهای توکار کابینت و پریزهای اداری و قابلیت های منحصر به فرد آنها آشنا شوید

یکی از فواید مهم این پریز ها ، این است که شما برای نصب پریز ، مجبور نیستید تا آن را به سیم کشی داخلی متصل کنید ، فقط کافیست تا دو شاخه آن را به برق بزنید و از آن استفاده کنید. درست مثل سه راهی های قدیمی. با این تفاوت که این پریز ها مخفی می شوند و هیچ سیمی را نشان نمی دهند ، انگار که از خود پریز های خانه هستند !

فروشگاه آنلاین کافه یراق ، نماینده رسمی فروش و خدمات پس از فروش پریز های توکار ملونی ، مجموعه متنوعی از این پریز ها را با دسته بندی های مختلف ارائه می نماید. و شما می توانید این پریز ها را با مناسب ترین قیمت و کیفیت بسیار مطلوب خریداری نمایید.

انواع پریز توکار

با جدید ترین و مدرن ترین پریزهای توکار کابینت و پریزهای اداری و قابلیت های منحصر به فرد آنها آشنا شوید

پریز های توکار از نظر کارایی ، به دو نوع تقسیم می شوند : پریز توکار کابینت و پریز میز اداری .

پریز توکار کابینت برای خانه ها و آشپزخانه ها طراحی گردیده و معمولا در کابینت ها نصب می شوند. این پریز ها به صورت توکار و مخفی ساخته شده اند تا کوچک ترین لطمه به دکوراسیون خانه و آشپزخانه وارد نشود.

پریز میز اداری مخصوص اداره ها و شرکت ها طراحی گردیده و دارای سوکت ها و پورت های بیشتر و متنوع تر هستند ، اما مانند پریز های کابینتی مخفی نمی شوند و بعضی از آنها نیز پریز های روکار هستند. پریز های روکار بر روی سطح موردنظر نصب می شود و به صورت مخفی نیستند. چراکه در اداره ها و شرکت ها ، کارمندان همیشه از برق و سوکت یا پورت مورد نظر خود استفاده می کنند و نیازی به مخفی کردن پریز ها در این مکان ها نیست.

قابلیت های پریز های توکار

حالا که با انواع پریز ها آشنا شدید ، برویم سراغ اصل ماجرا یعنی قابلیت های پریز های توکار. 7 قابلیت جالب پریز های توکار عبارتند از :

با جدید ترین و مدرن ترین پریزهای توکار کابینت و پریزهای اداری و قابلیت های منحصر به فرد آنها آشنا شوید

  1. مکانیزم های نمایش مختلف

همان طور که در ابتدا گفتیم ، پریز های توکار برای بالا آمدن و نشان دادن خود مکانیزم هایی دارند ، که البته به یکی ختم نمی شوند ، این پریز ها به صورت استوانه ای یا مربعی باز و بسته می شوند ، یا بعضی از آنها دارای درب هستند ، بعضی از آن ها به یک فشار به دکمه باز می شوند و بعضی دیگر دارای دستگیره برای این کار هستند و…. که شما می توانید بر اساس محل نصب و البته سلیقه شخصی تان یک مدل را انتخاب کنید.

  1. پورت usb

امروزه استفاده از پورت های usb به شدت افزایش یافته است و کاربرد های زیادی دارد ، که دو کاربرد اصلی و مهم آن شارژ کردن تلفن یا تبلت و اتصال usb drive است. که در بیشتر این پریز های توکار ، این پورت دیده می شود. البته لازم به ذکر است که بیشتر پورت های usb این پریز ها برای شارژ تلفن همراه می باشد و در مدل های کمتری پورت usb data برای اتصال فلش دیسک ، وجود دارد.

  1. محافظ برق

اخیرا خریدن یک پریز یا یک سه راهی ، با داشتن قابلیت محافظ برق ، برای بیشتر مردم یک اصل به حساب می آید. چراکه با نوسانات شدید برق در ایران این امکان وجود دارد که وسایل برقی و گران قیمت شما صدمه ببینند و حتی کاملا بسوزند ! اما با محافظ برق دیگر این مشکل برطرف می شود و همه با خیال آسوده ، دستگاه های خود را به برق متصل می کنند. این پریز ها نیز دارای محافظ برق و سیم کشی داخلی هستند تا بتوانند از دستگاه های برقی شما در برابر نوسانات برق محافظت نمایند.

  1. پورت HDMI و VGA

پورت HDMI نیز همانند پورت usb به محبوبیت زیادی رسیده و چه در تلویزیون و چه در مانیتور قابل استفاده است و تقریبا جای پورت VGA را هم گرفته ، با این حال هر دو پورت در این پریز ها وجود دارد تا همه افراد بتوانند از پریز های توکار نهایت استفاده را ببرند.

  1. پورت اینترنت و تلفن

این پریز دارای پورت اینترنت و تلفن نیز هست. استفاده زیاد مردم از اینترنت موضوعی بدیهی است و نیاز به توضیح ندارد. پس به همین دلیل ، این پورت در این پریز ها استفاده شده است.

  1. شارژ بی سیم یا وایرلس (Wireless)

بله درست شنیدید! این پریز ها دارای شارژ وایرلس هم هستند تا بتوانند گوشی های هوشمندی که از این قابلیت پشتیبانی می کنند را به صورت بی سیم شارژ نمایند. البته لازم به ذکر است که این قابلیت را نمی توانید در همه مدل ها پیدا کنید و فقط در برخی از مدل ها این قابلیت وجود دارد.

  1. تعویض پورت ها

بیشتر در پریز های اداری ، قابلیت تعویض پورت ها وجود دارد. این قابلیت به شما اجازه می دهد که بعضی از پورت های مفید را با پورت های کم استفاده جابجا کنید تا بهترین استفاده را داشته باشید.

در انتها امیدواریم این مقاله به شما کمک کرده باشد تا توانسته باشید با قابلیت ها و امکانات این نوع پریز ها بیشتر آشنا شوید و بتوانید خرید بهتر و مناسب تری را انجام دهید.

برای آشنایی بیشتر با امکانات و مدل های مختلف این نوع پریز ها می توانید به فروشگاه آنلاین کافه یراق  به آدرس  www.CafeYaragh.com  مراجعه نمایید و یا با شماره های 021-77180234 – 09120540104 تماس حاصل نمایید.

چقدر می پسندید؟
  • تلگرام
  • واتساپ
به نظر شما این پست خوب بود؟ اگر پسندیدید حتما امتیاز دهید!
چقدر می پسندید؟