بهترین سایت دانلود فیلم و سریال

امروز تصمیم گرفتم یک وبسایت برای دانلود فیلم به شما معرفی کنم. پس از آشنایی با این وبسایت، دیگر نیازی به سایت های دیگری برای دانلود یا تماشای فیلم و سریال نخواهید داشت. با من همراه باشید تا قانعتون کنم

  • دلیل اصلی اینکه این وبسایت برتر است، این است که همیشه بروز است.
  • همچنین، فیلم ها در زبان اصلی یا دوبله فارسی در این وبسایت منتشر می شوند، بنابراین هر کس به دلخواه خود می تواند آن ها را تماشا کند.
  • این وبسایت همچنین پشتیبانی دائمی دارد تا در صورت بروز مشکلات، به راحتی رفع شوند.
    همچنین، فیلم ها و سریال ها دارای زیرنویس فارسی و انگلیسی هستند که می تواند به تقویت زبان انگلیسی کمک کند.
  • آرشیو قوی این وبسایت شامل فیلم ها و سریال های قدیمی نیز می باشد.
    امکان تماشای آنلاین فیلم ها و سریال ها نیز در این وبسایت وجود دارد.
  • همچنین، ترافیک کمی دارد که برای تماشای فیلم ها به دلخواه صرفه جویی در پول اینترنت می شود.
  • این وبسایت همچنین اپلیکیشن های متناسب با گوشی های مختلف دارد که به راحتی می توانید با هر دستگاهی از آن استفاده کنید.
    با توجه به همه این دلایل، بهترین سایت دانلود فیلم و سریال، این وبسایت است.

برای دانلود فیلم از امروز به دی ال فارس برو

بهترین سایت دانلود فیلم و سریال

همه این دلایل و گفتم اما باز هم دلیل زیاد داریم. مثلا اینکه این وبسایت استودیو اختصاصی دوبلاژ داره و کلی فیلم و سریال که دوبلشو هیچ جا پیدا نمی کنی راحت می تونی از دی ال فارس تماشا یا دانلود کنی
چند تا دوبله کمیابشو براتون لیست می کنم

دوبله فارسی سریال شکوفایی جوانی ما

” شکوفایی جوانی ما ” (به کره ای 청춘월담) یک سریال کره جنوبی در ژانر عاشقانه ، تاریخی ،درام و معمایی به کارگردانی لی جونگ جه است که با نام های Sleep Memo (یادداشت خواب) , The Golden Hairpin (سنجاق سر طلایی) , Youth, Climb the Barrier و … هم شناخته می شود.

داستان درباره شاهزاده ای است که یک نفرین مرموز را تحمل می کند و با زنی که متهم به قتل است ملاقات می کند. در حالی که شاهزاده به پاک کردن زن از اتهامات دروغین کمک می کند و او او را از نفرین خود رها می کند، علاقه ای بین آن دو شکل میگیرد.

این سریال به طور کامل در حال حاضر پخش شده و کلیه قسمت های آن در دسترس است. مین جائه یی، روحی آرام و ملایم، با پسر دومین مشاور ایالتی نامزد کرده و در حال تحصیل است تا همسر و مادر خوبی شود. ولی با کشته شدن پدر و مادر و برادرش چهار روز قبل از روز عروسی، زندگی اش زیر و رو می شود.

بهترین سایت دانلود فیلم و سریال

این سریال فوق العاده رو با دوبله فارسی از دی ال فارس ببین

دوبله فارسی سریال ازواج ممنوع

پادشاه لی هون (کیم یونگده)، بعد از مرگ ناگهانی ملکه‌ اش،به رسم قانون کره ،قانون منع ازدواج را در سرتاسر کشور اجرا می کند طبق این قانون تا زمانی که دوباره ازدواج نکند، هیچ کس حق ازدواج کردن را ندارد.
7 سال از این  اتفاق می گذرد ولی پادشاه همچنان نتوانسته است ملکه و تنها عشقش را فراموش کند.
او قصد برداشتن این قانون را ندارد و تمام مردم کشور از این وضعیت عصبانی شده اند.
یه سورانگ (پار جو هیون)،دختری کلاهبردار است که با انجام مشاوره های مربوط به روابط عاشقانه و ازدواج،از زوج‌های جوان اخاذی می کند. او پس از یک ملاقات اتفاقی با پادشاه، به دروغ ادعا می‌کند که توانایی آن را دارا که روح های سرگردان را ببیند و به تسخیر آن‌ها در بیاید. پادشاه که سال‌ها است بخاطر دلتنگی ملکه فقید روزهای سختی را می‌گذراند، سورانگ را به قصر می‌برد تا بتواند از طریق او با همسر از دست رفته‌اش صحبت کند. آیا سورانگ می‌تواند درد پادشاه را التیام ببخشد و با لغو قانون ممنوعیت ازدواج، شادی را به کشور و مردم سرزمین بازگرداند؟

بهترین سایت دانلود فیلم و سریال

این سریال فوق العاده رو با دوبله فارسی از دی ال فارس ببین

دوبله فارسی سریال جزیره

سریال جزیره، یکی از جدیدترین سریال‌های کره‌ای است که به دلیل داشتن داستان جذاب و منحصر به فرد، برای خود جایگاهی در دنیای سریال‌های کره‌ای پیدا کرده است. این سریال درباره یک گروه از افراد است که برای گذراندن تعطیلات، به جزیره‌ای دورافتاده می‌روند و در آنجا با مشکلاتی روبرو می‌شوند. این سریال با داشتن داستانی پر از تنش و هیجان، توانسته است مخاطبان خود را به خود جلب کند.

با داشتن این ویژگی‌ها، سریال جزیره از سریال‌های دیگر متمایز می‌شود و تمرکز بر این عوامل، تولیدکنندگان سریال را به خلق یک سریال سرشار از جذابیت برای مخاطبان در سراسر جهان تشویق کرده‌است. امیدواریم که سریال جزیره با داشتن این ویژگی‌ها، بتواند جایگاه خود را در دنیای سریال‌های کره‌ای پایدار کند.

تولیدکنندگان سریال جزیره با استفاده از تکنولوژی‌های پیشرفته، تلاش کرده‌اند تا این سریال را با کیفیت بالا ارائه دهند. همچنین، با دقت در جزئیات و استفاده از تجهیزات با کیفیت بالا، توانسته‌اند تصاویری زیبا و جذاب ارائه دهند که به خلق یک تجربه دیداری جذاب برای مخاطبان کمک می‌کند.
سریال 2022 Island  به کارگردانی بائه جونگ (Bae Jong) و نویسندگی اوه بو هیون (Oh Bo hyun) بر اساس کمیکی معروف به همین نام ساخته شده است. از زمان اعلام تولیدش، جزیره مورد توجه تماشاگرانی قرار گرفت که امیدوار بودند این سریال ماجراجویی – اکشن با درون مایه جن‌گیری بتواند شهرت سریال The Priests و سریال The Guest را در اختیار بگیرد و به موفقیت بزرگی دست یابد. کمیک اصلی طرفداران خاص خودش را داشت و بازیگران برجسته کیم نام گیل، لی دا هی، چا اون وو و سونگ جون این انتظار را بیش از پیش افزایش دادند. فصل اول سریال جزیره با انتشار 6 قسمت به پایان رسید. اما کار در اینجا تمام نشد و 2ماه بعد فصل دوم این سریال منتشر شد
می تونید کلیه قسمت های این سریال جذاب رو با دوبله فارسی از دی ال فارس تماشا کنید

بهترین سایت دانلود فیلم و سریال

همین حالا به خانواده بزرگ دی ال فارس بپیوندید

https://dlfars.pw

چقدر می پسندید؟
  • تلگرام
  • واتساپ
به نظر شما این پست خوب بود؟ اگر پسندیدید حتما امتیاز دهید!
چقدر می پسندید؟