بهترین راه کسب درآمد از فروش اکانت بازی

بازی کردن یکی از تفریحات مفرح و سرگرم‌کننده است که افراد زیادی در طول روز برای پرکردن اوقات فراغت خود از آن‌ها استفاده می‌کنند. در بین بازی‌های آنلاین کلش اف کلنز و کلش رویال، دوتا از بهترین بازی‌هایی هستند که طرفداران بسیار زیادی دارند. سازندگان این بازی‌ها این امکان را برای گیمرها به‌وجود آورده‌اند که در کنار بازی و سرگرمی بتوانند کسب درآمد نیز کنند. شاید برایتان جالب باشد، ولی گیمرها می‌توانند با انجام این بازی‌ها، به درآمدهای خوبی برسند.

شاید برایتان سؤال باشد که چگونه می‌توان از این طریق کسب درآمد کرد؟ در جواب این سؤال شما می‌توانیم بگوییم که با فروش اکانت بازی، می‌توانید به درآمد برسید. در ادامهٔ این مقاله قصد داریم تا شما را با کسب درآمد از طریق بازی کردن آشنا کنیم، پس با ما تا پایان این مقاله همراه باشید.

بهترین راه کسب درآمد از فروش اکانت بازی

آیا کسب درآمد از طریق بازی کلش اف کلنز و کلش رویال امکان پذیراست؟

همان‌طور که به آن اشاره کردیم، کلش اف کلنز و کلش رویال دو تا از بازی‌های سرگرم‌کننده و هیجان‌انگیز هستند که در بین نوجوانان و جوانان بسیار محبوب‌اند. این دو بازی به‌گونه‌ای طراحی شده‌اند که گیمرها می‌توانند با واردکردن مشخصات خود در این بازی، یک اکانت شخصی درست کنند. اکانت امکان این را به گیمرها می‌دهد که بازی را در هر گوشی که می‌خواهند انجام دهند. همین قابلیت باعث می‌شود که افراد بتوانند از طریق این بازی‌ها، به کسب درآمد برسند. به‌طوری‌که افراد می‌توانند با افزایش سطح و لول خود در بازی، از فروش اکانت بازی به سایر گیمرها کسب درآمد کنند. برخی از افراد دوست ندارند که این بازی‌ها را از سطح صفر شروع کنند و به همین دلیل اقدام به خرید اکانت بازی می‌کنند. این روش خریدوفروش اکانت بازی راهی برای کسب درآمد گیمرها شده‌است. در حال حاضر افراد زیادی از این طریق درآمدزایی می‌کنند. برای خرید یا فروش اکانت بازی نیاز به آموزش است.

خرید و فروش اکانت بازی کلش اف کلنز و کلش رویال

افراد زیادی به دنبال کسب درآمد از طریق  فروش اکانت بازی کلش اف کلنز و ، فروش اکانت کلش رویال هستند، به همین دلیل نیز سایت‌های ایرانی و خارجی زیادی در این زمینه به‌وجود آمده‌اند که این امکان را برای گیمرها فراهم می‌کنند. با مراجعه به این سایت‌ها، افراد می‌توانند به‌راحتی اکانت بازی خود را با هر لولی به فروش برسانند. علاوه‌بر این آن‌ها می‌توانند اقدام به خرید سایر اکانت‌های بازی با سطح و لول‌های بالاتر کنند. شایان ذکر است که گیمرها با فروش اکانت خود در سایت‌های خارجی، می‌توانند درآمد دلاری کسب کنند. باوجوداین آن‌ها باید قبل از هر اقدامی در این سایت‌ها، از معتبر بودن آن‌ها مطمئن شوند.

بهترین راه کسب درآمد از فروش اکانت بازی

قیمت خرید و فروش اکانت بازی‌ها چگونه تعیین می‌شود؟

قیمت اکانت بازی‌ها با توجه به سطح و لول آن‌ها متفاوت است، به همین دلیل افرادی که قصد فروش اکانت بازی خود را دارند، باید ابتدا قیمت مناسب برای آن انتخاب کنند. علاوه‌بر سطح و لول بازی، عوامل دیگری نیز وجود دارند که می‌توانند بر روی قیمت اکانت بازی‌ها تأثیر بگذارند. ازجملهٔ این عوامل می‌توانیم به موارد زیر اشاره کنیم:

  • مقدار جم؛
  • لول نیروها؛
  • دهکده شب یا بیلدر هال؛
  • وضعیت تغییر نام؛
  • لول هیروها؛
  • سطحتان هال؛
  • مقدار کاپ؛
  • سطح ساختمان‌ها و دیوارها؛
  • مهندسی بودن؛
  • عضویت در کلن‌های خاص؛
  • اتصال اکانت سوپرسل آیدی؛
  • اسکین‌های موجود در اکانت.

برای خرید و فروش اکانت بازی باید به چه سایتی مراجعه شود؟

همان‌طور که به آن اشاره کردیم، سایت‌های ایرانی و خارجی زیادی وجود دارد که درزمینهٔ خرید و فروش اکانت رویال و کلش اف کلنز فعالیت می‌کنند. به همین دلیل نیز قبل از هرگونه اقدام در این سایت‌ها، باید از اعتبار آن‌ها اطمینان حاصل شود. با یک جستجوی ساده در گوگل، می‌توان به تعداد زیادی از سایت‌ها دسترسی پیدا کرد. فعالیت در سایت‌های خارجی برای گیمرها سود بیشتری دارد، زیرا آن‌ها می‌توانند در این سایت‌ها درآمد دلاری کسب کنند.

یکی از سایت‌های خارجی معتبر که گیمرها می‌توانند به‌راحتی اکانت‌های خود را در آن جا به فروش برسانند، سایت c2c.igvault.com است. برای فعالیت در این سایت نیاز است که گیمرها از قسمت ثبت‌نام در این سایت نام‌نویسی کنند. برای استفاده از امکانات فروش اکانت بازی این سایت باید گیمرها روی کلمهٔ “sell” کلیک کرده و وارد صفحهٔ افتتاح حساب شوند.

  • نحوهٔ افتتاح حساب در وب‌سایت c2c.igvault.com

برای فروش بازی در این سایت، گیمرها حتماً باید از حساب کاربری استفاده کنند. چنانچه قبلاً ثبت‌نام کرده‌اند، می‌توانند با واردکردن اطلاعات حساب کاربری خود، وارد سایت شوند. در غیر این صورت، باید با کلیک روی گزینهٔ “Register a new account” یک حساب جدید راه‌اندازی کنند. با کلیک روی این گزینه، صفحه‌ای باز می‌شود که کاربر باید اطلاعاتی مانند ایمیل، رمز عبور و کشور خود را وارد کند، سپس باید دو گزینهٔ ‘Terms & Conditions‘ و ‘Privacy Policy را تیک بزنند. در آخر باید روی گزینهٔ “Create Your Account” کلیک کنند تا اکانت آن‌ها ایجاد شود. برای تأییدشدن حساب کاربری در سایت، نیاز است که کد ارسال‌شده به ایمیل کاربر، در قسمت مربوطه وارد شود. برای دریافت ایمیل، کاربران باید روی گزینهٔ “Send Email Verification Code” کلیک کنند.

  • انتخاب بازی در سایت c2c.igvault.com

گیمرها بعد از افتتاح حساب در سایت برای فروش اکانت بازی باید روی گزینه ‘sell account‘ کلیک کنند و سپس وارد لیست بازی‌ها شوند. در این لیست نام تعداد زیادی بازی وجود دارد که کلش اف کلنز و کلش رویال نیز جزو آن‌ها هستند. با انتخاب بازی موردنظر، باید کاربران انتخاب کنند که می‌خواهند با اکانت گوگل‌پلی ادامه دهند یا سوپرسل. در پایان باید گزینهٔ “Next” یا “Manual Sell” را انتخاب کنند. بعد انجام این کارها مانند ثبت یک آگهی تبلیغاتی گیمر باید مشخصات اکانت بازی خود را به همراه عکس‌های از صفحهٔ بازی در سایت آپلود کند. برای اتمام کار ثبت آگهی روی سایت، باید روی گزینهٔ “Submit” کلیک کنند.

بهترین راه کسب درآمد از فروش اکانت بازی

خلاصه

به‌طور خلاصه می‌توانیم بگوییم افرادی که علاقهٔ زیادی به بازی‌های کلش اف کلنز یا کلش رویال دارند، می‌توانند از طریق این بازی‌ها کسب درآمد کنند. برای این کار لازم است که گیمرها لول و سطح بازی خود را بالا ببرند و سپس با فروش اکانت بازی به درآمد برسند. افراد زیادی به‌دنبال خرید اکانت بازی‌های مانند کلش رویال یا کلش اف کلنز هستند، به همین دلیل نیز سایت‌های زیادی به‌وجود آمده‌اند که در این زمینه کسب درآمد می‌کنند.

چقدر می پسندید؟
  • تلگرام
  • واتساپ
به نظر شما این پست خوب بود؟ اگر پسندیدید حتما امتیاز دهید!
چقدر می پسندید؟