آشنایی با بهترین برند درب چوبی اتاق در ایران

تولید درب‌های چوبی با استفاده از انواع چوب افرا، راش، توسکا و… انجام می‌شود و با توجه به این‌که این نوع درب‌ها به زیبایی ساختمان‌ها کمک می‌کنند، به اولویت انتخاب افراد تبدیل شده‌است. البته این موضوع تنها علت به‌کارگیری از چوب برای تولید درب اتاق نیست و چون این متریال رطوبت را جذب می‌کند، بسیار مناسب برای موقعیت‌های مرطوب مانند شمال کشور است. اما اهمیت انتخاب درب چوبی ما را مجاب کرده‌ است تا در این مقاله دربارهٔ بهترین برندهای درب چوبی اتاق در ایران صحبت کنیم تا اگر در حال حاضر قصد دارید یک درب چوبی اتاق مناسب تهیه کنید، با برندهای باکیفیت آشنا شده باشید.

آشنایی با بهترین برند درب چوبی اتاق در ایران

معرفی بهترین شرکت های تولید کننده درب چوبی

در این بخش به بررسی بهترین انواع شرکت درب سازی می‌پردازیم:

  • صنایع چوب ورگر

این شرکت از به‌روزترین کارخانه‌های تولید درب چوبی و به‌صورت کلیه مصنوعات چوبی است که اکثر آن‌ها در ساختمان‌های لوکس به‌کار گرفته می‌شوند. درواقع این شرکت با دارابودن دستگاه‌های پیشرفته و بهره‌مندی از بهترین کارشناسان، توانسته است درب‌های چوبی فوق‌العاده‌ای را تهیه و به بازار عرضه کند. البته ناگفته نماند که این شرکت ورگر به‌صورت میانگین، در ماه امکان تولید 20 واحد را دارد. همچنین گفتنی است که این شرکت به‌دلیل کیفیت فوق‌العادهٔ تولید درب چوبی اتاق، توانسته است رضایت اکثریت مشتریان را به‌دست آورد و به‌عنوان یکی از بهترین برندهای درب چوبی اتاق در ایران شناخته می‌شود.

  • شرکت بهسازان

از جمله شرکت‌هایی که در امر طراحی درب چوبی از بهترین طراحان بهره می‌برد، مجموعه بهسازان است. این مجموعه به‌کارگیری از بهترین یراق‌آلات را در دستور کار قرار داده که گفته می‌شود حتی در اکثر کشورهای اروپایی نیز کاربردی هستند. البته این کارخانه تنها درزمینهٔ تولید درب چوبی فعالیت ندارد و ساخت و اجرای کابینت مدرن و حتی کمد دیواری را نیز به درخواست افراد انجام می‌دهد. گفتنی است کیفیت درب‌های چوبی این برند فوق‌العاده عالی بوده و حتی می‌توان تا سال‌ها بدون این‌که آسیب ببینند استفاده شوند.

برای این‌که بتوانید نمونه‌های جذاب درب چوبی برند آوانگارد را مشاهده کنید، کافی است به وب‌سایت این مجموعه مراجعه نمایید.

  • شرکت اُرسی

این مجموعه در حال حاضر از بهترین تولیدکنندگان درب‌های چوبی هستند. شرکت ارسی هم در زمینه تولید دربهای اتاقی مدرن مانند درب چوبی فریم لس فعالیت دارد و هم تولید کننده درب‌های ورودی و لابی ساختمان به سبک کلاسیک است. از ویژگی‌های محصولات شرکت ارسی تعادل میان قیمت و کیفیت است که باعث می‌شود محصولات این مجموعه ارزش خرید بالایی داشته باشند. همچنین گفتنی است که استفاده از بهترین دستگاه‌ها که بعضاً تمام اتوماتیک هستند، کیفیت تولید درب چوبی در این شرکت را افزایش داده‌است و به همین دلیل برند اُرسی به یکی از بهترین برندهای درب چوبی اتاق در ایران تبدیل شده‌است.

آشنایی با بهترین برند درب چوبی اتاق در ایران

  • شرکت اشنیز

سابقهٔ فوق‌العاده جذاب این برند تولید کننده درب چوبی اتاق، باعث شده‌است تا در بازار ایران، معتبر و معروف باشد. از مهم‌ترین ویژگی‌های این شرکت، تحویل سر موعد کارهاست، به طوری که افراد پس از سفارش، به‌خوبی می‌دانند که چه زمانی درب یا دیگر محصولات چوبی‌شان را تحویل خواهند گرفت. البته کیفیت اجراشده در محصولات این برند نیز فوق‌العاده است و اکثریت مشتریان از به‌کارگیری مجموعهٔ ایرانی دکور رضایت کامل دارند. از طرفی این شرکت در تولید درب‌های ضدسرقت، درب‌های ضد‌آب و پارکت لمینت نیز فعال است.

  • شرکت انزو

این شرکت بین‌المللی که یکی از بهترین برندهای درب چوبی اتاق در ایران محسوب می‌شود، به تولید انواع محصولات ساختمانی بخصوص درب چوبی مشغول است. از مهم‌ترین نقاط قوت این مجموعه، این است که از معتبرترین برندهای ایتالیایی اخذ نمایندگی کرده‌است و لوکس بودن محصولات انزو، جذب مشتری بسیاری را شکل داده‌است. ضمناً این شرکت همهٔ محصولات بخصوص درب‌های چوبی را با رقابتی‌ترین قیمت برای فروش قرار داده و ضمانت 5ساله را در بهترین شرایط برای مشتریان لحاظ کرده‌است.

به‌طورکلی حتی اگر شرایط خاصی را برای خرید درب چوبی اتاق داشته باشید، می‌توانید با مدیران این مجموعه گفتگو کنید.

  • شرکت ست

از بهترین شرکت های تولید کننده درب چوبی، برند ست است. البته این شرکت در بخش واردات صنایع چوبی نیز فعالیت دارد. استفاده از با تجربه‌ترین متخصصان و همچنین دستگاه‌های پیشرفته، کیفیت تولیدات ست را افزایش داده و این موضوع رضایت مشتریان را درپی داشته است. البته این شرکت در تولید محصولات با متریال‌های نئوپان، های گلاس و ام‌دی‌اف نیز شهرت دارد و علاقه‌مندان برای این‌که بتوانند از کلیهٔ خدمات شرکت ست استفاده کنند، می‌توانند به‌صورت حضوری، به این شرکت مراجعه کنند و یا از آدرس سایت این مجموعه بهره‌مند شوند.

  • شرکت روماک

کارنامهٔ درخشان این شرکت به‌عنوان یک مجموعهٔ پرتلاش درزمینهٔ تولید محصولات چوبی بخصوص درب چوبی اتاق، موردتوجهٔ بسیاری از افراد قرار گرفته‌است. این برند با بهره‌مندی از یک کارخانهٔ مجهز و همچنین به‌کارگیری از یک کادر متخصص، از بهترین متریال‌ها در تولید درب استفاده کرده و سبب شده‌است تا رضایت اکثر خریداران جلب شود. سفارش‌گیری و زمان‌بندی عالی در تحویل، از ویژگی‌های بسیار خوب این مجموعه است. ناگفته نماند که این شرکت درب‌ها را به سبک‌های مختلف مانند کلاسیک، مدرن، ضدسرقت چوبی و… تولید و عرضه می‌کند که علاقه‌مندان می‌توانند با قیمت مناسب، هرکدام را که نیاز داشتند تهیه کنند.

آشنایی با بهترین برند درب چوبی اتاق در ایران

جمع‌بندی

در این مقاله سعی کردیم تا به بعضی از بهترین برندهای درب چوبی اتاق در ایران اشاره کنیم تا اگر به چنین مراکزی نیاز دارید، بتوانید تصمیم‌گیری بهتری داشته باشید. به‌طورکلی تهیهٔ درب چوبی اتاق از مسائلی است که نه تنها در ساختمان‌های مسکونی، بلکه در ادارات و دیگر موقعیت‌ها نیز دارای اهمیت بوده و طبیعتاً باید برای انتخاب و خرید این نوع محصول از بهترین شرکت درب سازی استفاده کرد. توصیه می‌کنیم قبل از این‌که یک برند تولید کننده درب چوبی را انتخاب کنید، حتماً مواردی مانند کیفیت تولید، قیمت عرضه و همچنین زمان تحویل پروژه را بررسی کنید تا همهٔ موارد تحت کنترل شما عزیزان باشد.

چقدر می پسندید؟
  • تلگرام
  • واتساپ
به نظر شما این پست خوب بود؟ اگر پسندیدید حتما امتیاز دهید!
چقدر می پسندید؟