اهمیت کابینت در دکوراسیون آشپزخانه – کابینت مدرن و کلاسیک

فکر می کنم همه در این مورد که مهم ترین بخش در دکوراسیون آشپزخانه ، بخش کابینت ها باشد کاملا هم عقیده ایم. کابینت علاوه بر اینکه نقش بسیار کاربردی در آشپزخانه دارد فضای بسیار زیادی را هم بخود اختصاص می دهد و این عامل باعث می شود کل سبک دکوراسیون آشپزخانه تا میزان بسیار زیادی به کابینت بستگی داشته باشد. 

انواع کابینت را هم می توان به صورت کلی به دو نوع کابینت مدرن و کابینت کلاسیک تقسیم بند کرد.

کابینت های کلاسیک: از ویژگی ها بارز این نوع کابینت ها ارتفاع کم آنهاست اما در عوض نسبت به کابینت های مدرن از عرض و عمق بیشتری برخوردار هستند. در نوع کلاسیک درهای کابینت ها کمی از هم فاصله دارند و معمولا شکل طراحی شده بروی درها شکلی تاج گونه است.

اهمیت کابینت در دکوراسیون آشپزخانه - کابینت مدرن و کلاسیک

کابینت های مدرن: اما کابینت های مدرن درست برخلاف کابینت های کلاسیک ارتفاعی بلند و کشیده دارند و چارچوب در کابینت ها قابل رویت نیست. همچنین نمای بیرونی درهای کابینت  مدرن کاملا ساده و تخت است.

اهمیت کابینت در دکوراسیون آشپزخانه - کابینت مدرن و کلاسیک

همانطور که گفته شد کابینت در آشپزخانه بسیار حائز اهمیت و بمانند مبلمان در آشپزخانه هستند. سبکی که برای کابینت خود انتخاب می کنید شکل نهایی کل فضای آشپزخانه شما را تعیین می کند. برای شروع کار در دکوراسیون آشپزخانه ابتدا باید به انتخاب کابینت مورد نظرتان بپردازید که می توانید این کار را از انتخاب بین  سبک کابینت دلخواهتان شروع کنید. بین سبک مدرن و کلاسیک هر کدام که نظرتان را به خود جلب کرد انتخاب کنید. عامل مهم دیگر در انتخاب کابینت آشپزخانه مورد نظرتان زیبا و گیرا بودن دستگیره های کابینت هاست. دستگیره هایی که شکلی ظریف، ساده و خطی دارند به فضا جلوه ایی مدرن می دهند و درمقابل دستگیره هایی که مدلی پیچیده با نقش و نگار دارند بیشتر جلوه گر فضایی کلاسیک هستند.

اهمیت کابینت در دکوراسیون آشپزخانه - کابینت مدرن و کلاسیک

انواع کابینت در دکوراسیون آشپزخانه

البته گزینه دیگری هم پیش روی شما قرار دارد و آن هم استفاده از کابینت های سفارشی دقیقا به همانصورتی که خودتان می خواهید است مزیتی که این روش دارد این است که شکل و جلوه کابینت آشپزخانه شما کاملا با توجه به فضای آشپزخانه خودتان طراحی می شود و بهترین استفاده ها را از فضاها خواهید کرد. بسته به نظر و سلیقه مشتری طراحی و ساخت کابینتی کاملا سفارشی می تواند چیزی حدود 3 ماه به طول بی انجامد که البته قیمتی تمام شده آنها بیشتر از کابینت های آمده می باشد.

اهمیت کابینت در دکوراسیون آشپزخانه - کابینت مدرن و کلاسیک

5/5 - (2 امتیاز)
  • تلگرام
  • واتساپ
اهمیت کابینت آشپزخانه ، راهنمایی انتخاب کابینت ، طراحی دکوراسیون آشپزخانه ، عکس کابینت آشپزخانه ، عکسهای جدید کابینت مدرن آشپزخانه ، کابینت چوبی ، کابینت کلاسیک ، کابینت مدرن ، کابینت های مد روز ، مدل کابینت چوبی آشپزخانه ،
به نظر شما این پست خوب بود؟ اگر پسندیدید حتما امتیاز دهید!
5/5 - (2 امتیاز)