راهنمای ارز دیجیتال ترون | صرافی ارز دیجیتال اوکی اکسچنج

راهنمای ارز دیجیتال ترون | صرافی ارز دیجیتال اوکی اکسچنج

ارز دیجیتال ترون (TRON) یک پلتفرم غیرمتمرکز مبتنی بر بلاک چین است که توسط بنیاد ترون توسعه یافته و در سال 2017 راه اندازی شد. توکن این پلتفرم که ترون یا ترونیکس نام دارد، با نماد TRX شناخته می شود. این توکن ها مبتنی بر شبکه ERC-20 بودند که در اتریوم (ETH) مستقر شدند، اما یک سال بعد به شبکه خودشان منتقل شدند.

پروژه ترون در ابتدا با هدف ارائه حقوق مالکیت کامل به سازندگان محتوای دیجیتال ایجاد شد. هدف اصلی این پروژه، کمک به سازندگان محتوا (که تنها بخش کوچکی از درآمد را دریافت می کنند) و تشویق آنها با پاداش های بیشتر برای کارشان است.

نرم افزار ترون از قراردادهای هوشمند، انواع مختلف سیستم های بلاک چین و برنامه های غیرمتمرکز (dApps) پشتیبانی می کند. پلتفرم ارز دیجیتال از مدل تراکنش مشابه بیت کوین (BTC) یعنی UTXO استفاده می کند. این تراکنش ها در یک دفتر کل عمومی انجام می شود، جایی که کاربران می توانند تاریخچه عملیات را پیگیری کنند.

خرید ارز ترون

در ادامه مراحل خرید ترون را از صرافی ارز دیجیتال اوکی اکسچنج توضیح می دهیم:

  1. ابتدا به حساب کاربری خود در اپلیکیشن اوکی اکسچنج وارد شوید. (در صورتی که در پلتفرم آنلاین اوکی اکسچنج حساب کاربری ندارید، میتوانید جهت ساخت آن اقدام نمایید. ثبت نام و ساخت حساب کاربری در اوکی اکسچنج به صورت آنی و لحظه ای انجام می شود.)
  2. سپس به بخش تبادل سریع بروید.
  3. نام TRON را جستجو کنید.
  4. با توجه به شارژ کیف پول دیجیتالی تان در اوکی اکسچنج، هر مقدار ترون را که می خواهید به صورت آنلاین و با قیمت ارز دیجیتال ترون به صورت لحظه ای خریداری نمایید.

پلتفرم ترون خود را به عنوان محیطی معرفی کرده است که در آن سازندگان محتوا می توانند مستقیماً با مخاطبان خود ارتباط برقرار کنند. با حذف پلتفرم‌های متمرکز، انتظار می‌رود که سازندگان کارمزد زیادی را به واسطه‌ها پرداخت نکنند.

این شرکت همچنین می‌گوید که دارای یک تیم توسعه‌دهنده با استعداد و با تجربه است که در سرتاسر جهان مستقر شده و از شرکت‌های بزرگی مانند ریپل لبز گرفته شده است.

فروش ترون

با خرید ترون، انجام معاملات و کسب سود مورد نظر خود از آن، کاربران می توانند اقدام به فروش ترون موجود در کیف پول ارز دیجیتال شان در صرافی اوکی اکسچنج نمایند. علاوه بر این، میتوانند قیمت ارز دیجیتال مورد نظر خود را به صورت لحظه ای مشاهده و برای خرید اتریوم، دوج کوین، شیبا و … اقدام نمایند.

امنیت شبکه ترون

راهنمای ارز دیجیتال ترون | صرافی ارز دیجیتال اوکی اکسچنج

ترون از مکانیزم اجماع استفاده می کند که به عنوان اثبات سهام واگذار شده شناخته می شود. دارندگان این رمزارز می‌توانند ارز دیجیتال خود را مسدود کنند تا Tron Power را دریافت کنند، به این معنی که می‌توانند به «نمایندگان فوق‌العاده» که به‌عنوان تولیدکننده بلوک خدمت می‌کنند، رأی دهند.

این تولیدکنندگان بلاک در ازای تایید تراکنش‌ها، پاداشی در قالب ترون دریافت می‌کنند و سپس این جوایز بین افرادی که به آنها رای داده‌اند توزیع می‌شود.

براساس پیش بینی هایی که توسط برخی از تحلیلگران انجام شده است، همه چیز برای ارز دیجیتال ترون (TRON) در سال‌های پیش رو خوب به نظر می‌رسد. اگرچه ادعا می کنند که قیمت ترون به سرعت به ۱۰ دلار یا بیشتر از آن نخواهد رسید، اما با توجه به افزایش پذیرش فناوری و ارز دیجیتال این شبکه، احتمال می‌رود که روند رشد ترون به صورت تصاعدی باشد.

چقدر می پسندید؟
  • تلگرام
  • واتساپ
به نظر شما این پست خوب بود؟ اگر پسندیدید حتما امتیاز دهید!
چقدر می پسندید؟