بهترین لوله و اتصالات ساختمانی در ایران

در صنعت ساختمان‌سازی، استفاده از محصولات باکیفیت اهمیت فراوانی دارد. در این مقاله، قصد داریم بهترین برندهای لوله و اتصالات را که توانسته‌اند در سال جاری هنوز کیفیت محصولاتشان را حفظ نمایند، معرفی کنیم.

بهترین برندهای لوله و اتصالات ساختمانی

آذین لوله

شرکت آذین لوله سپاهان یکی از شرکت‌های زیر مجموعه گیتی پسند اصفهان است. این شرکت که یکی از بهترین برندهای لوله و اتصالات پروپیلن است، محصولاتش را در دو نوع تک لایه و سه لایه عرضه می‌کند. شرکت آذین لوله سپاهان با بهره‌مندی از پیشرفته‌ترین دستگاه‌ها، نسل جدیدی از لوله‌های تک لایه را وارد بازار کرده که به آن لوله سه لایه می‌گویند. از خصوصیات این محصول جدید می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • عمر طولانی
  • عدم تغییر شکل در هنگام عبور آب داغ از درون لوله
  • ضریب انبساط طولی کمتر نسبت به لوله‌های تک لایه
  • افزایش نفوذناپذیری در برابر نور و اکسیژن

شرکت آذین لوله سپاهان به عنوان یکی از بهترین برندهای لوله، توانسته با تولیدات باکیفیت خود استاندارد سازمان ملی استاندارد ایران را کسب نماید. کسب گواهینامه بهداشت از انگلستان (تنها شرکت لوله و اتصالات در ایران دارای این گواهی)، کسب نشان ایزو کشور آلمان، گواهینامه تطابق محصول با استانداردهای اتحادیه اروپا و گواهی کسب استانداردهای کشور روسیه، محصولات شرکت آذین لوله سپاهان را به یکی از بهترین برندهای لوله در ایران تبدیل کرده‌است. در حال حاضر، محصولات این شرکت در بازارهای جهانی با دیگر محصولات کشورهای خارجی رقابت می‌کنند. محصولات آذین لوله سپاهان را می‌توانید در دو رنگ سفید و سبز از نمایندگی لوله آذین تهیه فرمایید.

بهترین لوله و اتصالات ساختمانی در ایران

نیوفلکس

از دیگر کارخانه‌های زیر مجموعه شرکت گیتی پسند اصفهان، شرکت لوله و اتصالات نیوفلکس است. تمرکز این شرکت بر روی تولید لوله و اتصالات مخصوص استفاده در فاضلاب‌ها است. شرکت نیوفلکس با تولید محصولات پوشفیت توانسته خودش را به عنوان یکی از بهترین برندهای لوله در ایران معرفی نماید.

اما پوشفیت چیست؟ پوشفیت نوعی لوله‌است که از ماده PP (نوعی پروپیلن) تولید می‌شود. برای تولید شوفیت از فرمول منحصربه‌فردی استفاده می‌شود که سبب می‌گردد لوله در برابر مواد شیمیایی سمی و دیگر مواد فاضلابی دوام مناسبی داشته‌باشد. این محصول، انتخاب اول در کشورهای مختلف محسوب می‌شود و از همین رو، متقاضیان بسیاری دارد. شرکت نیوفلکس در سال‌های گذشته توانسته انواع لوله و اتصالات مربوط به بخش آب و فاضلاب را تولید و به بازار عرضه نماید.

شرکت نیوپایپ

شرکت گیتی پسند اصفهان در صنعت لوله و اتصالات توانسته بهترین برندهای لوله و اتصالات را راه‌اندازی نماید. سومین شرکت زیر مجموعه گیتی پسند اصفهان، شرکت نیوپایپ است. این شرکت، یکی از بهترین برندهای لوله در زمینه لوله‌های پنج لایه‌ است. از ویژگی‌های لوله‌های پنج لایه نیوپایپ می‌توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • استحکام بیشتر نسبت به دیگر لوله‌ها
  • آستانه تحمل فشار بیشتر
  • توان تحمل دمای 90 درجه سانتی‌گراد
  • ایمنی بیشتر
  • قیمت مناسب نسبت به دیگر برندها

شرکت لوله و اتصالات نیوپایپ با کسب تمامی نشان‌های استاندارد توانسته از بهترین برندهای لوله و اتصالات در ایران باشد.

بهترین لوله و اتصالات ساختمانی در ایران

پلی ران اتصال

شاید قدیمی‌ترین شرکت سازنده لوله و اتصالات در ایران، شرکت پلی ران اتصال باشد. این شرکت که از دهه 50 با هدف تولید محصولات ترموپلاستیک راه‌اندازی شده‌است، در طول نیم قرن توانسته به یکی از بهترین برندهای لوله و اتصالات برای فعالین حوزه تأسیسات تبدیل گردد.

به طور معمول، محصولات شرکت پلی ران اتصال بیشترین کاربرد را در آبیاری‌های تحت فشار، زهکشی و پروژه‌های مربوط به فاضلاب دارد. به بیان دیگر، محصولات شرکت پلی ران اتصال در دو دسته، محصولات مربوط به حوزه کشاورزی و محصولات مربوط به حوزه فاضلاب‌های شهری، تولید می‌شوند. در حال حاضر، این شرکت با تولید محصولات پلی اتیلن و پلی پروپیلن جایگاه ویژه‌ای در میان بهترین برندهای لوله و اتصالات ایران دارد. داشتن استانداردهای ایزو 9001-2001 محصولات این شرکت را بی‌رقیب کرده‌است.

سوپرپایپ

استانداردهای سختگیرانه در استفاده از مواد اولیه، شرکت سوپر پایپ را به یکی از بهترین برندهای لوله و شاید بهترین برند در ایران تبدیل کرده‌است. این شرکت که در سال 1376 در منطقه آزاد قشم کارش را آغاز کرد، توانست به سرعت جایش را در میان بهترین برندهای لوله و اتصالات در ایران باز کند.

شرکت نیوپایپ با واردکردن بهترین مواد اولیه از اروپا و تولید بهترین محصولات لوله پنج لایه، توانست به تنها شرکت غیراروپایی تولید لوله و اتصالات تبدیل گردد که گواهینامه فنی اتحادیه اروپا را کسب می‌نماید. این گواهی به منظور فعالیت در زمینه سیستم لوله‌کشی +2 به این شرکت اعطا شده‌است.

هم‌چنین، محصولات شرکت سوپر پایپ در لیسانس شرکت آلمانی یوپورنو تولید می‌شود. شرکت یوپورنو به عنوان مخترع لوله‌های پنج لایه در جهان شناخته می‌شود. به همین خاطر، داشتن لیسانس این شرکت نشان از کیفیت عالی محصولات شرکت نیوپایپ دارد.

بهترین لوله و اتصالات ساختمانی در ایران

لوله و اتصالات پولیکا

سه دهه قبل، در شهرستان گلپایگان، گروه صنعتی بزرگی به نام لوله و اتصالات پولیکا راه‌‌اندازی شد. این شرکت تمرکز خود را بر روی لوله‌های PVC قرار داد و توانست به سرعت یکی از بهترین برندهای لوله و اتصالات کشور شود. دلیل این اتفاق، فعالیت این شرکت در بازارهای اروپا است. در واقع، شرکت لوله و اتصالات پولیکا اولین شرکت ایرانی محسوب می‌شود که تولیداتش را به کشورهای اروپایی صادر می‌کند. شرکت لوله و اتصالات پولیکا در سه بخش لوله‌ها و اتصالات ساختمانی، لوله‌ و اتصالات فاضلابی و تولید ابزارآلات این حوزه فعالیت می‌کند.

لوله و اتصالات بی تی اس

گروه صنعتی BTS با هدف تولید لوله‌های پنج لایه بی تی اس در سال 1367 در اصفهان تأسیس گردید. این شرکت در طول بیش از سه دهه فعالیت، توانسته بهترین شیرآلات و محصولات برنجی را تولید نماید. هم‌چنین، این شرکت در زمینه تولید لوله‌های حوزه فاضلاب نیز فعالیت دارد. لوله بی تی اس و دیگر محصولات این شرکت، باعث شده‌است شرکت بی تی اس در لیست بهترین برندهای لوله و اتصالات جای بگیرد.

گروه صنعتی پایتخت

این شرکت، برخلاف دیگر شرکت‌های این لیست در بخش واردات محصولات لوله و اتصالات فعالیت می‌کند. در این بخش بد نیست به گروه صنعتی پایتخت اشاره نماییم. این شرکت با واردات لوله پیمتاش توانسته پای یکی از بهترین برندهای لوله و اتصالات در آسیا را به بازار ایران باز نماید. برند پیمتاش یکی از برندهای معتبر کشور ترکیه‌ است.

چقدر می پسندید؟
  • تلگرام
  • واتساپ
به نظر شما این پست خوب بود؟ اگر پسندیدید حتما امتیاز دهید!
چقدر می پسندید؟