۵ رنگ موی پر مصرف در میان بانوان ایرانی

بسیاری از خانم‌ها از رنگ مو برای تغییر ظاهر خود و تنوع دادن به آن استفاده می‌کنند. اگر برای اولین بار است که می‌خواهید موهایتان را رنگ کنید و اصول انتخاب یک رنگ موی با کیفیت را نمی‌دانید بهتر است این مقاله درباره‌ی انواع رنگ‌های مو و پرمصرف‌ترین آن‌ها در بین بانوان ایرانی را مطالعه کنید تا علاوه بر کسب اطلاعات کافی، در انتخاب رنگ موی مناسب رنگ پوست‌تان هم دقت لازم را داشته باشید.

رنگ موی با کیفیت ویژگی‌هایی مانند پایداری، نرمی در مو، سازگاری با پوست، ایجاد شفافیت و درخشندگی، قابلیت پوشانندگی کامل، ایجاد رنگ طبیعی دارد و مانند رنگ موی نامرغوب سبب خشکی و کدر شدن مو نمی‌شود.

۵ رنگ موی پر مصرف در میان بانوان ایرانی

اولین مورد در خرید رنگ مو که بسیار مهم است و باید در نظر گرفته شود، خرید رنگ مویی است که ایجاد حساسیت نکند. برای اینکه از این موضوع اطمینان حاصل کنید می‌توانید محلولی از ترکیب رنگ مو و اکسیدان و پودر دکلره تهیه شده را پشت گوش یا در قسمت داخلی بازو به مدت ۴۸ تا ۷۲ ساعت بمالید. اگر خارش و قرمزی ایجاد نشد تست منفی است.

مهم‌ترین عامل در خرید رنگ مو، انتخاب رنگ‌مایه‌‌ای است که با رنگ موی طبیعی شما هماهنگی داشته باشد. رنگ موی طبیعی که در گروه رنگ‌های گرم قرار دارند شامل رنگ‌های قهوه‌ای تیره با هایلایت‌های قرمز یا طلایی، قرمز توت فرنگی، بلوند و خاکستری است که ته رنگ زرد دارد. رنگ مو طبیعی در گروه سرد هم شامل آبی سیاه، قهوه‌ای به رنگ قهوه، قهوه‌ای، خاکستری متوسط، بلوند پلاتینی و خاکستری با رنگ‌مایه‌ نمکی یا فلفلی رنگ است. رنگ موهای گروه خنثی هم قهوه‌ای کاراملی، بلوند‌های ملایم و رنگ‌های خاکستری گل‌آلود هستند.

برای خرید رنگ موی اصل و شیک، از روی عکس روی جعبه انتخاب نکنید چون خیلی وقت‌ها این تصاویر گول زننده هستند. بهتر است رنگ موی مورد نظر خود را از روی نوشته‌های درج شده روی جعبه انتخاب کنید. ویژگی بعدی در خرید رنگ مو که باید در نظر گرفته شود انتخاب رنگ موی متناسب با رنگ پوست چهره‌تان است، چرا که موها بیش از همه به صورت نزدیک هستند و انتخاب یک رنگ نامتناسب می‌تواند چهره‌ی شما را پیرتر یا رنگ پریده‌تر نشان دهد. ولی انتخاب یک رنگ موی مناسب علاوه بر ایجاد زیبایی‌، صورت‌تان را هم طبیعی‌تر نشان می‌دهد.

در این بخش از مقاله به معرفی ۵ رنگ موی پرمصرف‌ در بین بانوان ایرانی می‌پردازیم؛

بدون تردید رنگ موی لورآل یکی از شناخته‌شده‌ترین و بهترین مارک‌های رنگ مو در بین خانم‌های ایرانی است. به دلیل کیفیت‌ و مرغوبیت، این برند موهای زیبا، درخشان را به افراد عرضه می‌نماید.

رنگ مو لورآل محصول کشور فرانسه است و حاوی فرمولاسیون سه‌ گانه مراقبتی، پرو کراتینش، سرامید و قدرت پوشش موهای سفید می‌باشد. متریال استفاده شده در ساختار این محصول علاوه بر جلوگیری از خشکی و آسیب دیدگی مو، درخشندگی و شفافیت مو را با خود به ارمغان می‌آورد. رنگ مو لورآل به عنوان دسته‌ای از رنگ موی دائمی، با نفوذ به رنگ دانه‌های ساختار کورتکس مو موجب تغییر رنگ مو شده که با شستشو و استحمام اثر آن از بین نمی‌رود. شایان ذکر است که در ساخت رنگ مو لورآل از موادی مانند کلاژن که یک پروتئین حاوی اسیدهای آمینه است، استفاده شده که موجب استحکام و ثبات بافت مو می‌شود. بر این اساس، موها تا ۸۵٪ مقاومت بیشتری در برابر گرما و براشینگ از خود نشان می‌دهند. همچنین پرو کراتین و مواد مغذی طبیعی دیگر در ترکیب این رنگ مو وجود دارد. ترمیم کننده، تقویت کننده، درخشان کننده، پوشش کامل موهای سفید و محافظت از مو، قبل، در حین و پس از رنگ کردن مو، از شاخصه‌های مهم و حائز اهمیت رنگ مو لورآل محسوب می‌شود. لازم به ذکر است که رنگ مو لورآل به صورت کیت تولید و در اختیار علاقمندان قرار می‌گیرد.

رنگ مو پرستیژ سری طبیعی هم یکی دیگر از محصولات خوب و با کیفیت در زمینه‌ی آرایشی و بهداشتی است. این برند معتبر نتیجه سال‌ها تحقیقات دانشمندان جهان و با استفاده از بروزترین و جدیدترین تکنولوژی آماده شده است. استفاده از کمترین میزان آمونیاک و افزودن ویتامین های سی و ای و وجود کراتین باعث درخشندگی و ماندگاری و حفظ رطوبت مو و عدم ریزش آن می‌شود. این رنگ مو در ۸۱ پایه رنگ جهت تامین سلیقه‌ی مصرف کنندگان عزیز به بازار عرضه شده است، و در حجم ۱۲۰ میلی لیتر با پوششی بسیار قوی تمامی تار موهای شما را به رنگ مورد علاقه‌تان تبدیل خواهد کرد.

سری طبیعی و پرستیژ از ۱۰ رنگ طبیعی پرطرفدار تشکیل شده است و باید با توجه به رنگ پوست‌تان از آن‌ها استفاده کنید.

اگر رنگ پوست‌تان گرم است، باید سایه‌های طلایی مثل کاراملی و برنز در سایه‌ای تیره‌تر از رنگ پوست‌تان انتخاب کنید. رنگ‌های تیره و مشکی را نباید انتخاب کنید چون صورتتان را به کل محو می‌کند

رنگ موی مدیا محصولی با فرمولاسیون روز اروپا و دارای ویتامین سی، و از برندهای معروف و معتبر در حوزه لوازم آرایشی و بهداشتی است. این رنگ به دلیل غلظت بالا و فرمولاسیون ترکیبی، پوشش دهنده‌ بسیار خوبی برای موهای سفید می‌باشد. بسیاری از آرایشگران این رنگ را به مشتریان خود پیشنهاد می‌دهند و دلیل آن هم حرفه‌ای بودن جهت استفاده و ترکیب تا یک برابر با اکسیدان مورد نظر است. در رنگ مدیا ردیف‌های اصلی یا طبیعی تن خرمایی وجود ندارد و با اطمینان می‌توانید از آن استفاده کنید. این برند پرطرفدار دارای تنوع ۸۲ رنگی برای موهای سر و تنوع ۵ رنگ واریاسیون برای ترکیب با رنگ‌ها برای کاربری روی مش‌ها بکار می‌رود.

قبل از استفاده از این رنگ مو تست حساسیت انجام دهید. رنگ مدیا به دلیل ترکیبات خاص شیمیایی برای استفاده روی مژه و ابرو توصیه نمی‌شود، از تماس با چشم خودداری کرده و همچنین باید دور از دسترس کودکان باشد

رنگ موی گارنیر در انواع طیف‌های رنگی مختلف برای بانوان باسلیقه تولید و روانه بازار شده است. کیت رنگ مو گارنیر از محصولاتی است که طرفداران بیشماری دارد محتویات داخل بسته بندی این کیت‌ها شامل رنگ، اکسیدان، ماسک مو و یک جفت دستکش است که نیازهای مو را در زمان رنگ آمیزی به طور کامل برطرف می‌کند.

ترکیبات این محصول کاملا ارگانیک و گیاهی می‌باشد و در سایه محتویات بی‌نظیر این کیت‌ها و ترکیبات گیاهی و روغن‌های تغذیه‌کننده، ضمن اینکه موی رنگ شده تا ۸ هفته دوام کامل خواهد داشت، ریشه و تارهای مو نیز به طور کامل تقویت و تغذیه می‌شوند. از خشکی و آسیب دیدگی موها جلوگیری کرده و پوشش دهی صد در صدی خواهد داشت. از محتویات گیاهی این پک‌ها می‌توان به روغن آووکادو، شی‌باتر و روغن زیتون اشاره نمود که ساقه مو را تقویت کرده و شانه پذیری آن‌ها را آسان‌تر خواهند کرد.

انواع رنگ مو گارنیر در یک طیف غنی ارائه شده است. این شماره‌ها در طیف رنگی مختلف از جمله بلوند، رنگ مو قهوه‌ای، عسلی، فندقی و کاراملی تولید و روانه بازار شده‌اند. این برند به دلیل ماندگاری و تنوع مقیاس رنگ به اولین انتخاب در سراسر جهان تبدیل شده است.

تنوع و افزایش درخشش رنگ طبیعی موها از دیگر مزیت‌های این محصولات خواهد بود. شماره ۱۱۰ از گزینه‌های چشمگیر و بی‌نظیر است که برای هایلایت و دکلره عالی خواهد بود. رنگ شماره ۸ برای افرادی که به رنگ‌های موی تیره علاقه دارند مناسب است. رنگ شماره ۶ در تناژ رنگی طبیعی تولید شده است و برای کسانی که ترجیح می‌دهند رنگ طبیعی داشته باشند، مناسب است. با شماره شماره ۱ رنگ سیاه براق و  مخملی را تجربه کنید. ساختار این محصولات از ۶۰ درصد روغن‌های گیاهی و اساسی است که بافت نرم و خامه‌ای دارند و فاقد آمونیاک هستند و هیچ آسیبی به موهای شما وارد نمی‌کنند. ضمن رنگ آمیزی آسان و بدون دغدغه، از موها هم مراقبت خواهند کرد.

قیمت رنگ مو گارنیر به دلیل ویژگی‌ها و ساختارهای مختلف متفاوت است. انواع کیت‌های این برند به دلیل دارا بودن تیوپ رنگ، ماسک مو، دستکش و اکسیدان،  فرموله شده با انواع روغن‌ها و ویتامین‌ها و عدم داشتن مواد شیمیایی مضر طرفداران بی‌شماری به خود جلب کرده‌اند.

برند مارال یکی از تولیدکنندگان برتر محصولات آرایشی در ایران است. این برند بیش از ۴۵ نوع محصول متنوع آرایشی و بهداشتی دارد. این شرکت فعالیت خود را با تولید محصولات آرایشی و مراقبت از مو، مانند انواع رنگ مو، سرم مو، اکسیدان، شامپو، نرم‌کننده مو، کرم دکلره، پودر دکلره آغاز کرد. می‌توان گفت رنگ مو مارال یکی از محصولات برتر و پرفروش این شرکت است.

این برند معتبر و معروف با استفاده از تکنولوژی روز دنیا و مواد اولیه با کیفیت محصولات خود را در اختیار مصرف کنندگان قرار می‌دهد. این شرکت در سال‌های اخیر با افزایش و گسترش فعالیت خود محصولاتی همچون لاک ناخن، رژ لب، پنکک، کرم پودر را نیز به تولیدات خود اضافه کرده است.

شرکت لوازم آرایشی و بهداشتی مارال در تولید رنگ مو سابقه‌ای طولانی دارد و محصولات آن با توجه به تنوع، کیفیت، قیمت و…همواره مورد استقبال بانوان ایرانی قرار گرفته است. انواع رنگ موی مارال شامل رنگ موی سری دودی، نسکافه‌ای، زیتونی، سری عسلی و مدل شیر عسلی، رنگ موی سری بژ، بلوطی، سری قرمز، رنگ موی سری طبیعی، طبیعی اکسترا، سری هایلایت، و رنگ موی سری طلایی هستند.

مواد به کار رفته در ترکیبات این رنگ مو شامل  روغن آرگان، روغن بادام شیرین، روغن هسته انگور است. که هر کدام خاصیت خاص خود را دارد.

چقدر می پسندید؟
  • تلگرام
  • واتساپ
به نظر شما این پست خوب بود؟ اگر پسندیدید حتما امتیاز دهید!
چقدر می پسندید؟